Grote mannenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey het zou kutter zijn als je kleiner was
Klein zijn is kut ja... Ik zou zelf ipv 1.83m liever 1.88m willen zijn... Maja kan niet alles hebben he
Wacht maar tot jij dertig bent, dan piep je wel anders!quote:
piep!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij dertig bent, dan piep je wel anders!
ja dat kan ik me voorstellen ja.... mja, gewoon een meisje van onder de 165 zoeken en die zijn er gelukkig genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had liever minimaal 10cm langer geweest.. Helaas kan niets me daar nog bij helpen..
wat? wassup?quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over iets anders.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik ben echt blij dat ik maar 170 ben. de meeste mannen zijn groter of even groot. en als ze kleiner zijn, zijn ze meestal niet veel kleinerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Rupsebeest het volgende:
Tja als lange vrouw moet ik ook een lange vent.
Ik las net in een topic dat beweging het medicijn is......quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij ging slapen om niet ziek te worden, toch?
Trusten L-E!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ga toch maar naar bed. Trusten lieve mensen!
wat heet lang?!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Rupsebeest het volgende:
Tja als lange vrouw moet ik ook een lange vent.
Ohhhhhhhhhh!quote:
Probleem is dat ik daar niet op selecteer ofzo.. De meesten die ik leuk vind zijn langer.. OP 1 na dan, maar dat is een Engelse en die heeft een vriend en het duurt ruim 12 uur voor ik er ben.. Dus ik hou 't wel gewoon in Nederland... En dan wordt 't al gauw een stuk lastiger..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat kan ik me voorstellen ja.... mja, gewoon een meisje van onder de 165 zoeken en die zijn er gelukkig genoeg
[..]
wat? wassup?
Of ik pak je juist harder aan als je niet goed genoeg getraind hebtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, oke maar alleen als we echt goed getraind hebben ja
Ja, die kans heb je laten lopenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik las net in een topic dat beweging het medicijn is......![]()
jaja.... ik ga al..... ik ga al
Wat wat watquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
solliciteer je weer naar een ban???? Grasje wat DOE je?
Dat valt reuze mee. Ze beschikt vooral over een vergelijkbare mate van krengerigheid en kiest voor een andere vorm om dat te uiten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef Thisbe het volgende:
Ik meen me te herinneren dat een zekere missmsx ronduit een hekel aan me had. Doe haar maar de groeten van me.![]()
De goeie ouwe tijd waarin we elkaar gewoon afmaakten.![]()
Hier ben je anoniem!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef Thisbe het volgende:
Maar ik moet me tegenwoordig als verantwoordelijk mens gedragen, dan kun je je dat soort uitspattingen niet meer veroorloven!
Gun hem en ons die pogingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
solliciteer je weer naar een ban???? Grasje wat DOE je?
Ja inderdaad.. en ik vind het best wel belangrijk dus als een man net zo groot is als ik dan keur ik hem af hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben echt blij dat ik maar 170 ben. de meeste mannen zijn groter of even groot. en als ze kleiner zijn, zijn ze meestal niet veel kleiner
mja dat is minder.... sja ach... als een vrouw je op je lengte gaat afwijzen is ze toch niet tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probleem is dat ik daar niet op selecteer ofzo.. De meesten die ik leuk vind zijn langer.. OP 1 na dan, maar dat is een Engelse en die heeft een vriend en het duurt ruim 12 uur voor ik er ben.. Dus ik hou 't wel gewoon in Nederland... En dan wordt 't al gauw een stuk lastiger..
Half singles is dus niet tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja dat is minder.... sja ach... als een vrouw je op je lengte gaat afwijzen is ze toch niet tof
Mwah.. ik doe dat eigenlijk ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja dat is minder.... sja ach... als een vrouw je op je lengte gaat afwijzen is ze toch niet tof
juist....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of ik pak je juist harder aan als je niet goed genoeg getraind hebt
totdat je echt ineenes helemaal in love raakt met iemand van 1 meter 60quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. en ik vind het best wel belangrijk dus als een man net zo groot is als ik dan keur ik hem af hoor.
Vroeger alleen in PTA, de rest van fok! boeit me echt niet.. Heel af en toe komt er wel eens wat voorbij dat ik waard vind om op te reageren..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Graseter het volgende:
Jofunu-kun post jij nou echt alleen maar in [singles]?
Dat zie ik echt niet gebeuren. Als een man klein is dan vind ik hem niet eens aantrekkelijk, hoe mooi hij ook is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
totdat je echt ineenes helemaal in love raakt met iemand van 1 meter 60![]()
Welke kans heb ik laten lopen?:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, die kans heb je laten lopen
1,83 ofzo?quote:
Das ook weer true.. Al zijn er een aantal die daar nieteens aan zullen beginnen denk ik..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik moet nog maar zien wat ze in de praktijk doen....
quote:
Nog nooit gedaan in ieder geval.. als ik mn broer niet tot mn vrienden reken that is..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
stelling:
Het is niet oke om met de ex van je vriendinnen/vrienden te neuken.
mede mogelijk gemaakt door Djayzz en GvE
Ja, je moest naar Den haagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welke kans heb ik laten lopen?:
Op beweging????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |