quote:
dat dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef Joosterd het volgende:
Eens een FOKKER altijd een FOKKER.!!!
Bij het 'opties' gedeelte als ze daar nou die functie om het account verwijderen neer zetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:05 schreef Socios het volgende:
Waar zou je zoiets überhaupt willen...
Je moet gewoon even wachten op een grote crash van alle servers van FOK! en dat geheel toevallig ook alle backups die ooit gemaakt zijn corrupt blijken te zijn.quote:
Daarom.quote:
Ik jou ook.quote:
Weet je wat je kunt doen? Niet bestaand email adres invullen, passmail nieuw wachtwoord laten versturen en uitloggen.quote:
permban goed idee!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef klnvntrbyt het volgende:
Nog een idee: je kunt ook een foto van tubgirl of goatse posten, en wellicht word je dan automatisch verwijderd van FOK!
Die bestaan niet en technisch gezien kan je een account volgens mij wel verwijderen, men doet het alleen niet, dat is wat andersquote:
Thanks! Ga het meteen doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef klnvntrbyt het volgende:
Andere optie:
hierheen gaan
http://forum.fok.nl/user/profile
en bij e-mailadres het volgende invullen:
likeabridge@ik.besta.niet.meer
Dat is een speciale (geheime*) manier om jezelf van FOK! te verwijderen.
*nu niet meer
Het land verkeert zich momenteel nog steeds in de staatsgreep van niet-zeggendenquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Tovenaar. het volgende:
Ga jezelf zo erg misdragen dat je account door de shredder gaat!
Volgens mij worden er wel degelijk accounts verwijderd. Zie regelmatig in het banmeldtopic het woord "kliko" voorbijkomen als er een kloon loopt te trollen. Of betekend "kliko" op FOK! wat anders?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die bestaan niet en technisch gezien kan je een account volgens mij wel verwijderen, men doet het alleen niet, dat is wat anders
Ja dan krijg je een gratis kloon account wie als nog na een tijdje geband word en zo blijf je in een vicieuze ban cirkelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef Re.active het volgende:
[..]
Volgens mij worden er wel degelijk accounts verwijderd. Zie regelmatig in het banmeldtopic het woord "kliko" voorbijkomen als er een kloon loopt te trollen. Of betekend "kliko" op FOK! wat anders?
Worden niet verwijderd maar op non actief gezet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef Re.active het volgende:
[..]
Volgens mij worden er wel degelijk accounts verwijderd. Zie regelmatig in het banmeldtopic het woord "kliko" voorbijkomen als er een kloon loopt te trollen. Of betekend "kliko" op FOK! wat anders?
Dat het zo gebeurt wil niet zeggen dat het kàn, het kan wel, maar men doet er hier niet aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Worden niet verwijderd maar op non actief gezet.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het land verkeerd zich momenteel nog steeds in de staatsgreep van niet-zeggenden
Stam+t, STAM+T.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat het zo gebeurd wil niet zeggen dat het kàn, het kan wel, maar men doet er hier niet aan
Deksels, je hebt gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |