Het is meer dat ze van zichzelf zo mooi zijn dat zelfs een kort kapsel goed staat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef JarnoF het volgende:
Tja, vrouwen met een kort kapsel hebben niet mijn voorkeur, maar bij sommige vrouwen staat het echter zo goed, dat ik ze gewoon zal nemen.
Ieder zn ding. Ik peins er niet over, hoe mooi of lekker ze ook is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef JarnoF het volgende:
Tja, vrouwen met een kort kapsel hebben niet mijn voorkeur, maar bij sommige vrouwen staat het echter zo goed, dat ik ze gewoon zal nemen.
Ik denk dat jaloerse vriendinnen hun wijsmaken dat het goed staat, zodat ze weer een concurrent minder hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef SeLang het volgende:
Maar wat bezielt vrouwen om zich zo toe te takelen? Dat is eigenlijk de interessante vraag.
Ik ben een onafhankelijke vrouwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef SeLang het volgende:
Maar wat bezielt vrouwen om zich zo toe te takelen?
Fout model?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:00 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk dat ze een beetje een fout model heeft genomen , een ander model had waarschijnlijk beter gestaan.
Dit is meer alsof ze naar die ene film heeft gekeken van Boys don't cry en dacht goh dat is een leuk idee
Pinkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
Er zijn zat leuke modellen voor kort haar hoor, de bob etc , het is niet altijd hetzelfde model.
Kort kan best maar als er een beetje een leuk model in zit .
Trouwens Pink heeft ook kort haar en die ziet er naar mijn mening altijd leuk uit
Ik vind het daadwerkelijk mooier dan lang haar. Hoewel, ligt ook sterk aan de dame in kwestie. Zij die nog mooi zijn met kort haar, hebben bij mij een dikke streep voor op meiden met lang haar. Ik zie er vooral een soort van lef in, want lang niet elke vrouw heeft de ballen om d'r haren af te knippen. En laat ik nu vallen op mooie meisjes met ballen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:36 schreef SeLang het volgende:
Maar wat bezielt vrouwen om zich zo toe te takelen? Dat is eigenlijk de interessante vraag.
Pink vind ik nu nét een slecht voorbeeld. I.c.m. haar zeer mannelijke figuur enzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
Er zijn zat leuke modellen voor kort haar hoor, de bob etc , het is niet altijd hetzelfde model.
Kort kan best maar als er een beetje een leuk model in zit .
Trouwens Pink heeft ook kort haar en die ziet er naar mijn mening altijd leuk uit
Dan vind je het niet mooier, dan vind je de achterliggende gedachte mooier..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het daadwerkelijk mooier dan lang haar. Hoewel, ligt ook sterk aan de dame in kwestie. Zij die nog mooi zijn met kort haar, hebben bij mij een dikke streep voor op meiden met lang haar. Ik zie er vooral een soort van lef in, want lang niet elke vrouw heeft de ballen om d'r haren af te knippen. En laat ik nu vallen op mooie meisjes met ballen.
Het is veel meer dan alleen die achterliggende gedachte. Ik associeer lang haar gewoon niet direct met sexy zijn, hoewel er ook wel meiden zijn met lang haar die ik sexy vind. Een mooie meid met kort haar springt bij mij gewoon veel eerder in het oog.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan vind je het niet mooier, dan vind je de achterliggende gedachte mooier..
Net zoals iemand een meisje leuker vind als ze een "ik rem ook voor dieren" sticker achterop haar Mini heeft zitten ofzoiets (ik behoor niet tot die categorie overigens)
Smaken verschillen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is veel meer dan alleen die achterliggende gedachte. Ik associeer lang haar gewoon niet direct met sexy zijn, hoewel er ook wel meiden zijn met lang haar die ik sexy vind. Een mooie meid met kort haar springt bij mij gewoon veel eerder in het oog.
Ik ben het hier helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het daadwerkelijk mooier dan lang haar. Hoewel, ligt ook sterk aan de dame in kwestie. Zij die nog mooi zijn met kort haar, hebben bij mij een dikke streep voor op meiden met lang haar. Ik zie er vooral een soort van lef in, want lang niet elke vrouw heeft de ballen om d'r haren af te knippen. En laat ik nu vallen op mooie meisjes met ballen.
Ik vind haar mooier met lang haar. Haar gezicht lijkt er iets fijner door. Met kort haar krijgt ze wel een enigszins vierkante kop.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Pink met lang: [ afbeelding ]
Kort: [ afbeelding ]
Yep, het interesseert ons niet dermate. Tuurlijk is iedere vrouw in de leeftijdscohort 16-40 in principe aardig neukbaar. Ook met kort haar. Hetzelfde als een vrouw zonder make-up. Alles wat een kut heeft. Daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:52 schreef Seven. het volgende:
Verder nog: iedereen heeft hier wel een grote bek. Maar uit eigen ervaring: ik krijg net zoveel aandacht als met lang haar (er zit wel een merkbaar verschil in doelgroep, ik trek nu serieuzere mannen aan. En blond haar trekt wel degelijk meer aandacht). In de praktijk maakt het veel mannen geen reet uit. Ik ken er maar een paar die echt duidelijk aangeven dat ze lang haar echt belangrijk vinden, de rest heeft wel een voorkeur voor lang maar puntje bij paaltje interesseert het ze echt niet zolang ze voor zichzelf maar besloten hebben dat de dame in kwestie sexappeal heeft.
Wat een zuurheid.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:52 schreef Seven. het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waarom veel mannen hier zo over lopen te drammen. Vrouwen zijn sowieso in de regel genomen veel aantrekkelijker dan mannen.
Het is sowieso aangeleerd gedrag om dit mooi of lelijk te vinden. Voor hetzelfde geld was kort haar symbool voor sexy en vrouwelijk en lang haar symbool voor stoer en mannelijk. Daarmee geeft dit topic toch maar weer prachtig weer hoe dom mannen kritiekloos achter elkaar aanhobbelen en elkaar bijvallen ongeacht de inhoud van de discussie.
Verder nog: iedereen heeft hier wel een grote bek. Maar uit eigen ervaring: ik krijg net zoveel aandacht als met lang haar (er zit wel een merkbaar verschil in doelgroep, ik trek nu serieuzere mannen aan. En blond haar trekt wel degelijk meer aandacht). In de praktijk maakt het veel mannen geen reet uit. Ik ken er maar een paar die echt duidelijk aangeven dat ze lang haar echt belangrijk vinden, de rest heeft wel een voorkeur voor lang maar puntje bij paaltje interesseert het ze echt niet zolang ze voor zichzelf maar besloten hebben dat de dame in kwestie sexappeal heeft.
Ah ja, de aanrecht-opmerkingen. Dergelijke dooddoeners bevestigen alleen maar je verbale zwakte, manneke.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:00 schreef BigPimp het volgende:
[..]
Yep, het interesseert ons niet dermate. Tuurlijk is iedere vrouw in de leeftijdscohort 16-40 in principe aardig neukbaar. Ook met kort haar. Hetzelfde als een vrouw zonder make-up. Alles wat een kut heeft. Daar gaat het uiteindelijk om.
Dat je dan gelijk denkt, dat kort haar aantrekkelijk is..
Ga toch koken, mens.
Overtuigd biseksueel. En laat me even zuur zijn please, ik kom net uit een relatie met een vent.quote:
Ah, dat verklaart.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Overtuigd biseksueel. En laat me even zuur zijn please, ik kom net uit een relatie met een vent.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart.
ik laat je gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |