Ik heb het dan ook over de film in het algemeen. Zwak verhaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee ze is niet echt zo'n goede actrice. Maja als je gewoon ordinair lekker bent hoeft dat ook niet.
Imo welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
ah bah...
Ok. Hets niet meteen zo dat iedereen met kort haar spontaan lelijk is of dat het ze allemaal niet staat... Ik vind lang haar gewoon beter
Ik zeg nergens dat lang haar áltijd mooi isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:03 schreef Miezziej het volgende:
Mja, ik ben een heteroseksuele vrouw, dus vrouwen doen me in dat opzicht sowieso niet zoveel![]()
Soms vind ik lang haar wel lelijk trouwens. Wanneer het zo lang is dat het half touw is omdat de helft is afgestorven en wanneer het zo dof is en vet en vies en buhh iewl gadverdamme. En ja, die mensen bestaan ook
Haar is per definitie niet-levend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:03 schreef Miezziej het volgende:
Wanneer het zo lang is dat het half touw is omdat de helft is afgestorven
maar zou je haar nu niet met lang haar nog yummeyer vinden, of is dat korte echt naar je smaak?quote:
Maar.. maar... en ik dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat lang haar áltijd mooi isAlleen dat kort haar áltijd lelijk is.
Nee, ik lees gewoon wat je zegt. Je zou niet de eerste zijn die maar wat bazelt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:16 schreef Miezziej het volgende:
@Furtune cookie
-zucht-
Je begrijpt best wat ik bedoel.
Wat? Waar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ps mot je die ballen zien van mannen boven de 30
Niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ps mot je die ballen zien van mannen boven de 30
En zo met alles wat bij ouder worden hoort en dan zie je er uiteindelijk uit als Janice dickinson.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Miezziej het volgende:
Ach, als je hangtetten krijgt laat je dat toch weer oplossen joh. Leuk cadeautje voor je verjaardag.
Absoluut. En mooie vrouwen afwijzen is altijd leuk, dus hup... naar de kappert allemaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:57 schreef n8n het volgende:
Een meisje is echt mooi als ze dat nog steeds is met kort haar.
Niet elke vrouw krijgt hangtieten kneusoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Miezziej het volgende:
Ach, als je hangtetten krijgt laat je dat toch weer oplossen joh. Leuk cadeautje voor je verjaardag.
Ehm, wel up to date blijven he.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef Leatherneck het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog meiden die niet voor het pittige kapsel kiezen:
[ afbeelding ]
Wat maak je me nouquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm, wel up to date blijven he.
[ afbeelding ]
Overigens vind ik het haar wel heel goed staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige blijven mooi welk kapsel ze ook nemenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:52 schreef Hooidraad het volgende:
Hier nog een vergelijking met "kan niet, kan wel"
[ afbeelding ]
Ik ben het met beide standpunten oneens. Maar dat haar moet er weer aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef chargon het volgende:
Emma Watson is zo overrated, zij is echt niet mooi.
Alice uit Wonderland daarentegen is toch wel mooi op een bescheiden (=lees onopvallende) manier.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Niet elke vrouw krijgt hangtieten kneusoor
![]()
Goed voorbeeld hoor, echtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:48 schreef Klipnap het volgende:
Bij deze staat lang haar niet echt
[ afbeelding ]
Wmb kan het sowieso niet. Maar meningen verschillen blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:52 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is meer "Kan niet, maar lekker boeiend; Kan niet, WTF welke teringleijer heeft haar dit aangedaan"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:52 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Als een meisje een mooi gezicht heeft maakt het niet uit of zij lang of kort haar heeft.
Lang haar zou zoveel beter zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm, wel up to date blijven he.
[ afbeelding ]
Overigens vind ik het haar wel heel goed staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |