HALLON Dees. Wat leuk dat je weer terug bent op deze site.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef triptruffel het volgende:
Hello,
Ik heb nog een oud account op Fok! (sinds 2007 ofzo geloof ik..) maar die ga ik niet meer gebruiken.
Na een tijd inactief te zijn geweest kriebelt het toch weer en ben ik terug *hoera*..
Ik ben triptruffel of ook wel Dees, 22 jaar en woon in Utrecht. Dat was het.Ciao \o
hallo war staat mijn regnrquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:53 schreef BrandX het volgende:
ja hoi, alles wat een regnr onder de 362000 heeft hoeft hier niet meer te posten
In Flora & Fauna zijn veel kattentopics te vinden. Zoals deze;quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:29 schreef maryen65 het volgende:
Na een tijdje te hebben meegelezen heb ik nu maar een account aangemaakt. Mijn grootste hobby is katten (heb er 4) en ik hoop dat hier ook een kattentopic is
Een hèèèèlèèè goedemiddag Kimm, gezellig om je op Fok! te zien! succes met je fok leven, want het word je verslavingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:58 schreef xTenmashix het volgende:
Ik ben Kimm, 20 jaar en woonachtig in Heemskerk. (: Mijn hobby's zijn tekenen, schrijven, fotografie, schilderen, uitgaan, gamen, internetten, sporten, shoppen, muziek luisteren en films/TV kijken. ^^ Ik werk bij de dierenambulance als dierverzorger én bijrijder, en ik heb zelf ook 14 diertjes; 5 vrouwtjes ratten, 5 vrouwtjes muizen en 4 mannetjes muizen. ^^ Ik heb 4 piercings; snakebites, een neuspiercing en een tongpiercing, en ik wil er nog véél meer (hetzelfde geldt voor tatoeages). (: Verder weet ik even niet zo goed wat ik nog over mezelf kan vertellen, dus toedeloe. ^^
Ik ken maar zo'n 20% van wat daar staat. Wat nu?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef BrandX het volgende:
Welkom.
80% van wat je aan theorie moet weten staat hier: Het Officiële FOK!woordenboek
de andere 20% leer je vanzelf.
laat het varen... je kunt er niet meeomgaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken maar zo'n 20% van wat daar staat. Wat nu?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:09 schreef Justin.Bieber het volgende:
Hallo allemaal,
De meeste van jullie kennen mij al, maar omdat ik hier nieuw ben wil ik mij toch even voorstellen!
Ik ben de zoon van Jeremy Bieber en Pattie Mallette. Mijn ouders zijn gescheiden; ik woon momenteel bij mijn moeder in Atlanta. Mijn vader woont in Canada. Via mijn vader heb ik een jonger halfzusje en -broertje, Jazmyn en Jaxon. Op mijn tweede begon ik met drummen, kort daarna begon ik met gitaar spelen. Zo heb ik zelf drums, gitaar, piano en trompet leren spelen. Op mijn twaalfde begon ik met zingen en deed ik mee aan een lokale zangwedstrijd, waar ik als tweede eindigde.
Aanvankelijk zette ik filmpjes van mijn deelname aan een lokale zangwedstrijd op YouTube voor familie en vrienden die niet bij mijn optredens konden zijn. Een medewerker van Ushers platenlabel Island Def Jam, Scooter Braun, liet mij overvliegen naar Atlanta om te zien wat Usher van mij vond. In oktober 2008 tekende ik een platencontract bij Island Records.
Dit was in het kort, wie ik ben. Ik hoop dat ik veel plezier met jullie kan en mag maken!
Groeten,
J.B
Haha.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:09 schreef Justin.Bieber het volgende:
Hallo allemaal,
De meeste van jullie kennen mij al, maar omdat ik hier nieuw ben wil ik mij toch even voorstellen!
Ik ben de zoon van Jeremy Bieber en Pattie Mallette. Mijn ouders zijn gescheiden; ik woon momenteel bij mijn moeder in Atlanta. Mijn vader woont in Canada. Via mijn vader heb ik een jonger halfzusje en -broertje, Jazmyn en Jaxon. Op mijn tweede begon ik met drummen, kort daarna begon ik met gitaar spelen. Zo heb ik zelf drums, gitaar, piano en trompet leren spelen. Op mijn twaalfde begon ik met zingen en deed ik mee aan een lokale zangwedstrijd, waar ik als tweede eindigde.
Aanvankelijk zette ik filmpjes van mijn deelname aan een lokale zangwedstrijd op YouTube voor familie en vrienden die niet bij mijn optredens konden zijn. Een medewerker van Ushers platenlabel Island Def Jam, Scooter Braun, liet mij overvliegen naar Atlanta om te zien wat Usher van mij vond. In oktober 2008 tekende ik een platencontract bij Island Records.
Dit was in het kort, wie ik ben. Ik hoop dat ik veel plezier met jullie kan en mag maken!
Groeten,
J.B
Hah, nog een Groninger, welkom!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:48 schreef Nochtans het volgende:
Ik had me ook nog niet voorgesteld, dus bij deze![]()
Hoi! Ik ben Nochtans, 25 jaar en ik woon in Groningen. Ik kwam al af en toe als gast op dit forum. En nu dus als lid.
Dank uquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef Alexios_Komnenos het volgende:
[..]
Hah, nog een Groninger, welkom!.
Je hebt expres de E en de A in je naam omgewisseld?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:31 schreef David_Micheal het volgende:
Hey, ik ben David.
Lurk al jaren maar ik ben tijdelijk niet meer welkom op mijn vorige favoriete forum. Ik dacht ik probeer eens een Nederlandstalige. Bevalt best tot nu toe!
nee zo schrijf je het in dit geval gewoon. wel vrij scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt expres de E en de A in je naam omgewisseld?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:16 schreef PrinsesPopje het volgende:
He he, eindelijk gevonden!
Ik ben Prinses Popje, ik wens aangesproken te worden met Prinses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |