abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106719826
Hello,

Ik heb nog een oud account op Fok! (sinds 2007 ofzo geloof ik..) maar die ga ik niet meer gebruiken. :P
Na een tijd inactief te zijn geweest kriebelt het toch weer en ben ik terug *hoera*..
Ik ben triptruffel of ook wel Dees, 22 jaar en woon in Utrecht. Dat was het. :') Ciao \o
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_107403439
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef triptruffel het volgende:
Hello,

Ik heb nog een oud account op Fok! (sinds 2007 ofzo geloof ik..) maar die ga ik niet meer gebruiken. :P
Na een tijd inactief te zijn geweest kriebelt het toch weer en ben ik terug *hoera*..
Ik ben triptruffel of ook wel Dees, 22 jaar en woon in Utrecht. Dat was het. :') Ciao \o
HALLON Dees. Wat leuk dat je weer terug bent op deze site. :Y Veel plezier hè! Wel een aparte naam trouwens, Dees. Daar had ik nog nooit van gehoord.

Gr gr
gr gr
pi_107403545
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:53 schreef BrandX het volgende:
ja hoi, alles wat een regnr onder de 362000 heeft hoeft hier niet meer te posten :*
hallo war staat mijn regnr
  maandag 6 februari 2012 @ 09:29:13 #214
366924 nosytmai
I can be a prick
pi_107663490
Ik was nogal asociaal zomaar topics openen en klagen over FOK zonder mezelf voor te stellen..
Dus bij deze mede fokkers, mijn naam is Tyson. Ik ben half Amerikaans en ben 22 jaar.
Ik ben opgegroeit in Nijmegen, ben 4 jaar geleden soort van overgelopen naar Arnhem.
Maaaaar binnenkort weer terug in Nijmegen (L)
Better to be criticized by a wise person than to be praised by a fool
pi_107827090
Na een tijdje te hebben meegelezen heb ik nu maar een account aangemaakt. Mijn grootste hobby is katten (heb er 4) en ik hoop dat hier ook een kattentopic is
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_107827191
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:29 schreef maryen65 het volgende:
Na een tijdje te hebben meegelezen heb ik nu maar een account aangemaakt. Mijn grootste hobby is katten (heb er 4) en ik hoop dat hier ook een kattentopic is
In Flora & Fauna zijn veel kattentopics te vinden. Zoals deze;

[centraal] Kattenfoto's deel 84
Kattenvraagbaak #12
Topic ter bejubeling van de Bengaalse kat - #5

Neem daar eens een kijkje zou ik zeggen.
pi_107971352
Ik ben Kimm, 20 jaar en woonachtig in Heemskerk. (: Mijn hobby's zijn tekenen, schrijven, fotografie, schilderen, uitgaan, gamen, internetten, sporten, shoppen, muziek luisteren en films/TV kijken. ^^ Ik werk bij de dierenambulance als dierverzorger én bijrijder, en ik heb zelf ook 14 diertjes; 5 vrouwtjes ratten, 5 vrouwtjes muizen en 4 mannetjes muizen. ^^ Ik heb 4 piercings; snakebites, een neuspiercing en een tongpiercing, en ik wil er nog véél meer (hetzelfde geldt voor tatoeages). (: Verder weet ik even niet zo goed wat ik nog over mezelf kan vertellen, dus toedeloe. ^^
"You must be the change you want to see in the world."
-- Mahatma Gandhi
pi_107973735
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:58 schreef xTenmashix het volgende:
Ik ben Kimm, 20 jaar en woonachtig in Heemskerk. (: Mijn hobby's zijn tekenen, schrijven, fotografie, schilderen, uitgaan, gamen, internetten, sporten, shoppen, muziek luisteren en films/TV kijken. ^^ Ik werk bij de dierenambulance als dierverzorger én bijrijder, en ik heb zelf ook 14 diertjes; 5 vrouwtjes ratten, 5 vrouwtjes muizen en 4 mannetjes muizen. ^^ Ik heb 4 piercings; snakebites, een neuspiercing en een tongpiercing, en ik wil er nog véél meer (hetzelfde geldt voor tatoeages). (: Verder weet ik even niet zo goed wat ik nog over mezelf kan vertellen, dus toedeloe. ^^
Een hèèèèlèèè goedemiddag Kimm, gezellig om je op Fok! te zien! succes met je fok leven, want het word je verslaving :D
pi_108116317
Hallo iedereen! :W
Ik ben ook nieuw hier...
Na een paar keer rondkijken hier en daar op het forum toch maar een account aangemaakt! :s)
Ik ben bijna 20 jaar oud, blond, woon in het uiterste oosten des lands en ben juriste in spe.
Verder hou ik van muziek, uitgaan, shoppen, films/series kijken, en nog wat van dat soort dingen. :P
Dus hoi. :D
pi_108341678
Haj ik ben nieuw hier. Ik vind t leuk dat ik hier ben gekomen, anders had ik het niet aangemaakt (denk ik)
en ik dacht ik stel me wel even voor. Zo weten jullie dat ik new ben.
En als je new bent, dan hoort het voorstellen erbij :)
Nou, ik ben Mitchell, ik ben 16 jaar, en ik woon in Den Haag..
en ik hou van t sociale media :)
tadaa, genoeg daarover..
hebben jullie nog tips misschien uitleg ofz.. over fok!
  Boks-Chick vrijdag 24 februari 2012 @ 12:42:34 #221
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_108342139
Welkom :).

80% van wat je aan theorie moet weten staat hier: Het Officiële FOK!woordenboek
de andere 20% leer je vanzelf.

De praktijk, hoe we met elkaar om gaan, wat meme's, gewoontes enz zijn? Die 12,5 jaar FOK! die moet je gewoon 100% ervaren en je eigen maken *O*
lolwut
pi_108342439
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef BrandX het volgende:
Welkom :).

80% van wat je aan theorie moet weten staat hier: Het Officiële FOK!woordenboek
de andere 20% leer je vanzelf.
Ik ken maar zo'n 20% van wat daar staat. Wat nu?
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 12:53:40 #223
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108342516
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:51 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik ken maar zo'n 20% van wat daar staat. Wat nu?
laat het varen... je kunt er niet meeomgaan
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_108394359
ha ik ben nib nub
"Nibnub. A name to remember."
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:09:22 #225
369627 Justin.Bieber
I'm the REAL J.B
pi_108785597
Hallo allemaal,

De meeste van jullie kennen mij al, maar omdat ik hier nieuw ben wil ik mij toch even voorstellen!

Ik ben de zoon van Jeremy Bieber en Pattie Mallette. Mijn ouders zijn gescheiden; ik woon momenteel bij mijn moeder in Atlanta. Mijn vader woont in Canada. Via mijn vader heb ik een jonger halfzusje en -broertje, Jazmyn en Jaxon. Op mijn tweede begon ik met drummen, kort daarna begon ik met gitaar spelen. Zo heb ik zelf drums, gitaar, piano en trompet leren spelen. Op mijn twaalfde begon ik met zingen en deed ik mee aan een lokale zangwedstrijd, waar ik als tweede eindigde.

Aanvankelijk zette ik filmpjes van mijn deelname aan een lokale zangwedstrijd op YouTube voor familie en vrienden die niet bij mijn optredens konden zijn. Een medewerker van Ushers platenlabel Island Def Jam, Scooter Braun, liet mij overvliegen naar Atlanta om te zien wat Usher van mij vond. In oktober 2008 tekende ik een platencontract bij Island Records.

Dit was in het kort, wie ik ben. Ik hoop dat ik veel plezier met jullie kan en mag maken!

Groeten,

J.B :)
"We don't say that in America."
pi_108786028
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:09 schreef Justin.Bieber het volgende:
Hallo allemaal,

De meeste van jullie kennen mij al, maar omdat ik hier nieuw ben wil ik mij toch even voorstellen!

Ik ben de zoon van Jeremy Bieber en Pattie Mallette. Mijn ouders zijn gescheiden; ik woon momenteel bij mijn moeder in Atlanta. Mijn vader woont in Canada. Via mijn vader heb ik een jonger halfzusje en -broertje, Jazmyn en Jaxon. Op mijn tweede begon ik met drummen, kort daarna begon ik met gitaar spelen. Zo heb ik zelf drums, gitaar, piano en trompet leren spelen. Op mijn twaalfde begon ik met zingen en deed ik mee aan een lokale zangwedstrijd, waar ik als tweede eindigde.

Aanvankelijk zette ik filmpjes van mijn deelname aan een lokale zangwedstrijd op YouTube voor familie en vrienden die niet bij mijn optredens konden zijn. Een medewerker van Ushers platenlabel Island Def Jam, Scooter Braun, liet mij overvliegen naar Atlanta om te zien wat Usher van mij vond. In oktober 2008 tekende ik een platencontract bij Island Records.

Dit was in het kort, wie ik ben. Ik hoop dat ik veel plezier met jullie kan en mag maken!

Groeten,

pi_108789936
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:09 schreef Justin.Bieber het volgende:
Hallo allemaal,

Groeten,

Haha.
Gaat heen.
pi_108830618
Hoi.

Een oud-nieuw forumlid hier, vroegah een ban gehad, nu volwassen, en dus weer op 't forum. :).
28 jaar oud, naam en oude nickname boeit niet enorm veel.

Gegroet. :P.
Game on.
The empire of Byzantium.
Combines the greatness of Rome with the traditions of Ancient Greece.
Roma Victor!
pi_108831540
Ik had me ook nog niet voorgesteld, dus bij deze *O*

Hoi! Ik ben Nochtans, 25 jaar en ik woon in Groningen. Ik kwam al af en toe als gast op dit forum. En nu dus als lid.

:*
pi_108831610
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:48 schreef Nochtans het volgende:
Ik had me ook nog niet voorgesteld, dus bij deze *O*

Hoi! Ik ben Nochtans, 25 jaar en ik woon in Groningen. Ik kwam al af en toe als gast op dit forum. En nu dus als lid.

:*
Hah, nog een Groninger, welkom! :).
The empire of Byzantium.
Combines the greatness of Rome with the traditions of Ancient Greece.
Roma Victor!
pi_108834977
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef Alexios_Komnenos het volgende:

[..]

Hah, nog een Groninger, welkom! :).
Dank u :)
pi_108861364
Hey, ik ben David.

Lurk al jaren maar ik ben tijdelijk niet meer welkom op mijn vorige favoriete forum. Ik dacht ik probeer eens een Nederlandstalige. Bevalt best tot nu toe!
pi_108861615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:31 schreef David_Micheal het volgende:
Hey, ik ben David.

Lurk al jaren maar ik ben tijdelijk niet meer welkom op mijn vorige favoriete forum. Ik dacht ik probeer eens een Nederlandstalige. Bevalt best tot nu toe!
Je hebt expres de E en de A in je naam omgewisseld?
pi_108864261
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:40 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je hebt expres de E en de A in je naam omgewisseld?
nee zo schrijf je het in dit geval gewoon. wel vrij scherp opgemerkt.
pi_109302610
Hallo ik ben dus ook nieuw. Ik heb het al op een ander forum geplaatst maar ik heb asperger en hou van misdaden oplossen (niet echt) en ik woon in een leuke commune. Nouja niet iedereen is leuk maar het is toch wel een leuk gezelschap. Ik hoop dat ik op dit forum. Want ik ben een student communicatie, dat is mijn passie. De beste wensen! Jean-Paul aka JP!
Wil graag in het contact komen met mensen. Bedankt! (ben een student)
pi_109670617
Hoi, iemand stuurde me hierheen van mijn eigen voorsteltopic. Idd een goede tip om de zoekfunctie te gebruiken, al moet ik zeggen dat het bij mij nooit goed werkt. Mja, da's geen excuus. Ik ben dus Astrid aka Multitudes, 25 en woon in Nijmegen. Studeer psychologie (Open Universiteit, één cursus tegelijk) en hobby's zijn schrijven, lezen en internetten.
  dinsdag 3 april 2012 @ 12:16:29 #237
371970 PrinsesPopje
Prinses voor jou.
pi_109844554
He he, eindelijk gevonden!

Ik ben Prinses Popje, ik wens aangesproken te worden met Prinses.
Ik wens aangesproken te worden met Prinses.
  dinsdag 3 april 2012 @ 12:26:09 #238
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_109844919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:16 schreef PrinsesPopje het volgende:
He he, eindelijk gevonden!

Ik ben Prinses Popje, ik wens aangesproken te worden met Prinses.
:')
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_109845072
Ja, ik wens de jackpot te winnen.
Ja doei.
pi_109845253
Ik wens de helft van motorbloempje te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')