Dat ligt eraan of je goede reacties en goede topics maakt, daarnaast wordt je eerst getest of je wel tegen een stootje kunt. Kun je dit allemaal niet, dan zul je net zo eindigen als MissyNquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:19 schreef marloesw het volgende:
Hoi,
Ik ben Marloes en ik sta niet graag met je onder de douche (dit is me inmiddels al 3x gevraagd hier).
Ik ben dus ook een beetje laat met voorstellen, maar beter laat dan nooit.
Hoop dat ik het lang kan overleven hier op FOK! voordat al die gemene jongens me hier wegpesten.
Ik ben benieuwd wat er met MissyN gebeurd is. Ik heb zelf al een topic gemaakt en er is er een met als onderwerp mijn naam gestart, het lijkt de goede kant op te gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je goede reacties en goede topics maakt, daarnaast wordt je eerst getest of je wel tegen een stootje kunt. Kun je dit allemaal niet, dan zul je net zo eindigen als MissyN
Da's fok,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:25 schreef oppiedoppie het volgende:
Hallo Fokkers,
Ben oppiedoppie en kom uit het noorden van het land,
hou van auto/motorrijden, dieren, pokeren, tekenen/schilderen, lang in bad zitten, lezen en tuinieren. En als het mooi weer is ben ik altijd buiten![]()
Moet wel ff wennen aan het feit dat ik veel beledigende reacties voorbij heb zien komen,
zal wel komen door de anoniemiteit (oei, dit voelt fout geschreven maar ben licht dyslectisch helaas maar voorbereid op de sarcastische reacties op mn spelfouten), en heb liever dat mensen elkaar in hun waarde laten.
Maar heb ook veel humor gezien en dat vind ik erg belangrijk in het leven.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef lieke81 het volgende:
hoi
ik zal mezelf ook maar ff voorstellen...
ik ben lieke, 29 jarige chauffeurs vrouw...
Ik zoch een forum om de saaie uurtjes mee te vullen,
en na een poosje mee lezen moet ik zeggen dat fok wel verslavend werkt.
Lik m'n reet, drol met strootjes!quote:
Met 29 posts in het jaar schiet het ook niet echt op neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:01 schreef microgids het volgende:
Hoi,
ik ben Sandra uit Zwolle. Dit forum is zo groot dat ik pas na een half jaar het voorsteltopic zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |