quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Wij mannen zijn ook te simpel, iedereen zit een beetje '/
/
' op een paar foto's van ondergoed zonder inhoud verder
Mja ik dacht ook even whutquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
/
Voor het bovenstukje zou datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
Want dit zijn de foto's van maat S, en ik heb zelf maat xxl
Maar bovenstukje XXL zou wel uit proportie zijn als de slip s wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor het bovenstukje zou datkunnen zijn, voor de slip
Ja das waar, das ook weer niet mooi dan, dan moet het allebei wat groter zijn, of gewoon allebei wat minder groot, anders krijg je zo'n raar figuur en das ook lelijk eigenlijk. Van die mega tieten op zo'n smal lijfjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar bovenstukje XXL zou wel uit proportie zijn als de slip s was
Daarom alletwee maar XXLquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das waar, das ook weer niet mooi dan, dan moet het allebei wat groter zijn, of gewoon allebei wat minder groot, anders krijg je zo'n raar figuur en das ook lelijk eigenlijk. Van die mega tieten op zo'n smal lijfje
Maar ik zie een heul slanke bipsje in je FB?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
Want dit zijn de foto's van maat S, en ik heb zelf maat xxl
Das mn zusjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ik zie een heul slanke bipsje in je FB?
* Sonja Bakker boek pakt *quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh doe dan maar beide maat S/M ofzo
Iek niet schnappe, die foto's in jurkjes ben jij toch wel?quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iek niet schnappe, die foto's in jurkjes ben jij toch wel?
quote:
De H&M doorlopen is helemaal geen doen voor je zeker?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
/
Nou, als ik de reacties zo lees moet daar vaak gedweild worden iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De H&M doorlopen is helemaal geen doen voor je zeker?
Grapjasquote:
Kun je nagaan als het een lingeriewinkel is, met niks anders dan ondergoedjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, als ik de reacties zo lees moet daar vaak gedweild worden idd
Laat staaaaaaan de Hunkemoller.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De H&M doorlopen is helemaal geen doen voor je zeker?
Gadverquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kom ik altijd wel per ongeluk een klein beetje in m'n onderbroekje![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle foto's in je fobo zijn je zusje?
Ja he... Dat had ik heul niet verwacht van Llquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ook onderbroekjes, van die slips*bibber*
LL past in die tv-reclame van Bakker Bart waar die jongens smachtend voor de toonbank staan, bij het blonde meisjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he... Dat had ik heul niet verwacht van Ll
Waarom dure Bjorn Borg voor 20 euro kopen als je ook 3 witte slips voor 5 euro bij de HEMA kan kopen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ook onderbroekjes, van die slips*bibber*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |