Ik kijk altijd bij nieuwe topics.quote:
Het het lieve schattige op-tje!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:24 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ik moet het nog even in DIV zetten.
Het is mijn eerste sc topic.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het het lieve schattige op-tje!
Ik ben off, tot vanavond!
Wat je wilt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa
Wat wil je dat ik er mee doe nadat ik ze gelezen heb?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net zo'n lekker chocoladetoetje gehad en nu wil ik eigenlijk de tweede ook
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is dat je een kleurtje hebt, anders had ik iets niet aardigs tegen je gezegt.
Ik zou het doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
!
Het is nog maar zeven uur, dus ik acht de kans groot dat het nog wel gaat gebeuren
Nou he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach het is niet alleen Ajax hoor, als ik het zo lees is het hele betaalde voetbal in de uitverkoop.
Oh, ik zou daar zo chagrijnig van worden, zo laat eten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het doen!
Ga zelf even een hand drop nemen ofzo, want Heer G is pas om negen uur thuis en ik heb trek
Dus het eten moet nog even wachten, dan maar snaaien!
Whehe dat zou wat zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Misschien moet FOK! een eigen club opkopen
Lekker relaxen vanavond!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ben op, zelfs fok!moe vanavond, 2 uur bezig geweest de mailzooi in een planning te gieten, dus ik kap er voor nu even mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |