quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Overigens niet vanwege mij hoor, tig man meer.
Ja anders klinkt het ook zo internetheld achtig.quote:
En je hebt die tijd niet eens gebruikt om 'even iets' uit de badkamer te pakken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
kwam er net een vriendin van mijn zus douchen hier, gaat ze echt een half uur douchen.
Ze wilde dat je binnenstapte men, ze heeft je de kans gegeven! EN JE DOET ER NIETS MEE. PUSSY.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
kwam er net een vriendin van mijn zus douchen hier, gaat ze echt een half uur douchen.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze wilde dat je binnenstapte men, ze heeft je de kans gegeven! EN JE DOET ER NIETS MEE. PUSSY.
Neuh.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef mstr het volgende:
[..]
En je hebt die tijd niet eens gebruikt om 'even iets' uit de badkamer te pakken?
Godverdomme! maar goed dat ik haar een open doucheuitnodiging heb gegeven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze wilde dat je binnenstapte men, ze heeft je de kans gegeven! EN JE DOET ER NIETS MEE. PUSSY.
Ze was haar schaamhaar uit het doucheputje aant pulkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
Tja. Mijn broertje was weg en de gordijnen waren dicht. Ze had ook naar beneden kunnen komen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef -SG- het volgende:
25 minuten lang, stond ze in de badkamer, met haar nieuwe lingeriesetje aan, te wachten op jouw. En jij komt maar niet binnenlopen, tja. Stom!
Beter dat, dan dat je een hele bos tegenkomt als je haar broek uit doet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ze was haar schaamhaar uit het doucheputje aant pulken
Seks in de douche is zooo veel beter.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tja. Mijn broertje was weg en de gordijnen waren dicht. Ze had ook naar beneden kunnen komen!
Misschien wordt haar douche verbouwd, of blijft ze logeren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom komt ze bij jullie douchen?
Dat trekt vacuüm!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Seks in de douche is zooo veel beter.
Doet me aan Scary Movie denkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Beter dat, dan dat je een hele bos tegenkomt als je haar broek uit doet.
En dan keihard uitglijden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Optie 1.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien wordt haar douche verbouwd, of blijft ze logeren.
ERvaring?quote:
Ik ken een meisje heeel goed die dat wel eens heeft gedaan!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Doet me aan Scary Movie denken
Nooit last van gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |