Je riep?quote:
Zie ik welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Hyman het volgende:
heu Sjoerd, hoe laat wilde je hier morgen zijn?
Ik wil wel tot rond een uurtje of 12 slapenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zie ik wel.. Ga me niet aan tijden houden want t verschilt hoe laat ik wakker ben
.. En moet sowieso tussen de middag de hond uitlaten.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef xyzyx het volgende:
Ik krijg maandag een nieuwe iPhone lalalalalala
Wat een kanker ding eigenlijk dat je je als een klein kind gaat gedragen wanneer je een nieuwe krijgt.
Maar ik heb nog geen rekening ontvangen van tmobiledus misschien krijg ik m weer gratis
Om 8 uur ben ik er, zou nog eerst een uurtje naar je zusje gaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Hyman het volgende:
heu Sjoerd, hoe laat wilde je hier morgen zijn?
Ik ben er sowieso niet voor 2 uur hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wil wel tot rond een uurtje of 12 slapen.
Ben het een keer met je eens.quote:
Zoeentje had een goede vriendin van me ook, nu is ie hier in het dorp zn leven niet meer zeker.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet echt rebels, maar gewoon zoenen met andere meisjes, omdat het kan.
Overigens niet vanwege mij hoor, tig man meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Zoeentje had een goede vriendin van me ook, nu is ie hier in het dorp zn leven niet meer zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |