65 ofzo. Valt wel mee dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En waar tussen die 50 en 100 zag je de flits?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Anne het volgende:
Alex, we hadden het gisteren toch over Mukie?
Ik weet niet of het een grapje is, maar check d'r CV:
http://www.illgraff-desig(...)ders%20CV%202010.pdf
En dan de eerste zin onder het stukkie "CARRIEREHOOGTEPUNTEN" op de laatste pagina..
quote:Moderator van een subforum bij Fok.nl - een van de meer grote online fora die er is in de BeNeLux
Da's ook niet altijd positief. Krijg je een stempel van "ik weet niet wat ik wil" op je gedrukt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]... Ze heeft ook wel een berg cursussen/opleidingen gedaan
Zo zou je kunnen denken ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's ook niet altijd positief. Krijg je een stempel van "ik weet niet wat ik wil" op je gedrukt.
Voor je stages ook nooit gemoeten dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:55 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb nog nooit een CV gemaaktJa, ooit eens op school omdat het moest
![]()
Verder ben ik bij alle bedrijven zonder echte sollicitatie begonnen.
Nou zijn dat er ook nog maar 2 tot nu toe
Volgens mij gewoon gebeld en een gesprek gevraagd. Dat weet ik eigenlijk niet eens meerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor je stages ook nooit gemoeten dan?
Ben je dat dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:25 schreef Paladijn het volgende:
Overigens heb ik fok F1 nieuwsposter ook gewoon in mijn CV staan onder vrijwilligerswerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
Dan deed 'ie vast zijn best niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Het was geen vrouw. Maar ik kan die bochten wel dromen, hij misschien nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |