Ik vind dr huidige werkervaring ook wel leuk, zij IS de IT-afdeling? En sinds wanneer zijn inventarisatie en procurement hetzelfde?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Anne het volgende:
Alex, we hadden het gisteren toch over Mukie?
Ik weet niet of het een grapje is, maar check d'r CV:
http://www.illgraff-desig(...)ders%20CV%202010.pdf
En dan de eerste zin onder het stukkie "CARRIEREHOOGTEPUNTEN" op de laatste pagina..
Schattebout, we gaan het maar niet over jouw website hebben hèquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dr huidige werkervaring ook wel leuk, zij IS de IT-afdeling? En sinds wanneer zijn inventarisatie en procurement hetzelfde?
Die gaat morgen off-line in afwachting van mn nieuwe tekstenquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Schattebout, we gaan het maar niet over jouw website hebben hè.
Je lijkt wel een schrijver die een nieuw boek gaat schrijvenquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gaat morgen off-line in afwachting van mn nieuwe teksten
Op zaterdag naar de efteling?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb nog nooit zó veel tokkies bij elkaar gezien, als vandaag in de Efteling. TERING!![]()
casual blouse + spijkerbroek + casual schoenen en het leek alsof ik in pak een sportschool in liep (t gros had dan ook een veredeld trainigspak aan)
Het was niet eens druk, daar had t weer wel wat mee te maken waarschijnlijk. We hadden ondanks dat we een paraplu mee hadden, weinig droogs meer aan toen we naar huis gingen. Ik wilde ook liever door de week, helaas kan niet iedereen dat zomaar doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op zaterdag naar de efteling?![]()
Ik heb zo'n vermoede dat je nu met me eens bent dat je de volgende keer daar een dagje vrij voor neemt op een wat mindere dag
quote:
Wat hebben jullie gisteren samen gedaan........quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:23 schreef BaraCuda het volgende:
Net maar 2x paracetamol erinZelfs koffie lost deze koppijn niet op
Ik weet van niks!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben jullie gisteren samen gedaan........
Niks mis mee, zouden meer mensen moeten doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niks mis mee, zouden meer mensen moeten doen
Ik heb ook geen problemen met het BOB zijn voor een keer, het probleem is meer dat ik de enige uit de groep ben met rijbewijs en autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik altijd de pineut zowat ben
![]()
Taxi regelen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:36 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met het BOB zijn voor een keer, het probleem is meer dat ik de enige uit de groep ben met rijbewijs en autoEn ik altijd de pineut zowat ben
Het probleem is dat ik in het saaiste gedeelte van Zeeland woon, en we zo een fortuin voor een taxi dan kwijt zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Taxi regelen.
Ik moet ook nog ff uitvogelen wat dat kost. Ik moet van Weeze naar Weeze.
Laten we hopen dat het instaptarief niet zo hoog is.
fixed !quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Taxi regelen.
Ik moet ook nog ff uitvogelen wat dat kost. Ik moet van Weeze naar Weeze.
Laten we hopen dat het de instaptarief niet zo hoog is.
Toen ik nog geen rijbewijs had waren mijn ouders altijd de taxiquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik in het saaiste gedeelte van Zeeland woon, en we zo een fortuin voor een taxi dan kwijt zijn.
Het instaptarief is toch standaard 7 euro dacht ik?
Maar da's in Nederland. Ik moet een Duitse taxi hebben. En daar zijn, van wat ik er kan vinden, geen regels voor. Verschilt per regio. Maar er zit er hier eentje om de hoek, dus ik fiets er wel een keertje heen.quote:Per 1 februari 2008 geldt de onderstaande tarievenstructuur.
Instaptarief (incl. de eerste 2 kilometers): maximaal 7,50 euro (8-persoonstaxi: 12,20 euro)
Opvolgende kilometertarief: maximaal 2,20 euro (8-persoonstaxi: 2,52 euro per kilometer)
Wachttarief voorafgaand aan een rit: maximaal 33 euro per uur
Volgens mij zijn jouw armpjes niet lang genoeg om dat te realiserenquote:
Vanwege dat ik m'n rijbewijs en auto heb, is ouders helaas geen optie meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Toen ik nog geen rijbewijs had waren mijn ouders altijd de taxi.
Mijn moeder bracht ons weg (<- gaat altijd heel laat naar bed) en mijn vader haalde ons op (<- is altijd rond half 5 wakker). Ideaal voor ons, voor hen wat minder.
[..]
Maar da's in Nederland. Ik moet een Duitse taxi hebben. En daar zijn, van wat ik er kan vinden, geen regels voor. Verschilt per regio. Maar er zit er hier eentje om de hoek, dus ik fiets er wel een keertje heen.
Gelukkig niet zeg. Dan zag ik er helemaal uit als een FREAK!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw armpjes niet lang genoeg om dat te realiseren
Zeg de volgende keer dat je last hebt van je pink en dat je daarom niet kunt rijden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Vanwege dat ik m'n rijbewijs en auto heb, is ouders helaas geen optie meerKheb m'n auto nu 2 maanden, en d'r staat al 4800km op
Nu ik auto heb ga ik veel te vaak is wat verder weg feesten
.
That note is worthless without a quotequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Dan zag ik er helemaal uit als een FREAK!
Nee hoor. Ze geloven mij maar op m'n woord.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
That note is worthless without a quote
Hmmm goeiequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg de volgende keer dat je last hebt van je pink en dat je daarom niet kunt rijden.
Of ze je dan dus ff weg willen brengen.
Een superidee is 'tquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:54 schreef Anne het volgende:
Ik heb altijd briljante ideeën, al zeg ik het zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
En wat voor een interessante cursus moge dat zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:06 schreef Anne het volgende:
Ik ga ook iets nuttigs doen. De klapper van de cursus voor de eerste keer open klappen.
Ben benieuwd.
Zo interessant is ie nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En wat voor een interessante cursus moge dat zijn
Ahwquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo interessant is ie niet, maar het is deze:
http://www.nibesvv.nl/View/Opleiding/110
Is dat niet makkelijk jatbaar zo zonder deuren en dak?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:15 schreef Barcaconia het volgende:
Mogguh. Net weer de deuren en dak teruggeplaats in/op de Jeep. Precies op tijd, toen ik 5 minuten klaar was begon het te plenzenDag mooi weer
![]()
Doen ze hier op de Veluwe zelfs nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ach, hier wordt niets gejat. En je moet ook nog voorbij de startonderbreker en dergelijke..
Ik vond gisterenochtend wel een bijbel op de stoel, daar zijn ze dan wel weer fanatiek mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |