Bij ons zijn ze bezig met de bouw van nog een kerkquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
Ik krijg af en toe een blaadje met allemaal rare vage teksten van de lokale kerk in de bus![]()
Echt wat denken die mensen daar mee te bereiken? Flikker op met je kutkerk en je kutgeloof
Wat heb je ze aangedaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:01 schreef Anne het volgende:
Ik heb in één maand tijd al 2x Jehova's aan de deur gehad.
Gisteren dus weer, een klein jochie en een man, maar die waren heel snel weg.
Hoe komt die scheur daar? Gewoon slijtage of iemand die grappig dacht te zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:25 schreef Paladijn het volgende:
Scheur van 5 cm in mijn softtop, er lag al wat water in mijn auto
Had verwacht pas over 2 jaar een nieuw soft topje te moeten halen, kan ik dat ook weer vervroegen
Zonde! En ga je voor een zwarte of de orginele blauwe kleur?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:25 schreef Paladijn het volgende:
Scheur van 5 cm in mijn softtop, er lag al wat water in mijn auto
Had verwacht pas over 2 jaar een nieuw soft topje te moeten halen, kan ik dat ook weer vervroegen
Jij gaat kei vroeg naar bed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe komt die scheur daar? Gewoon slijtage of iemand die grappig dacht te zijn?
En kan iemand me vertellen waarom ik elke dag om 7:00 wakker ben?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heulemaal niet, gister om 1:00 pas ofzoEn nog was ik eigenlijk om 6:30 al wakker
Ja, jij spoort niet wat dat betreftquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:29 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Ik heb gisteren om 1:30 ook nog op de klok gekeken.
Valt wel meequote:Op maandag 9 augustus 2010 12:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, jij spoort niet wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |