Bedankt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, dat ligt er aan hoe slim je vliegen zijn, maar als een happer een vlieg beet heeft duurt het wel een paar dagen voor hij een nieuwe aan kan. Sarracenia's (die pijporgels) kunnen er net zoveel aan als dat er in de buizen past
enne, volgens mij pakken ze muggen alleen per ongeluk, die komen op hele andere lokgeuren af
Nee, ze kunnen goed lopen heb ik gemerktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vliegen die dus een beetje over de grond liggen te zwabberen?
Bij bijna elk tuincentrum verkopen ze die wel. Ik neem toch aan dat er in België ook tuincentra zijn zoals bv de Intratuin hier in Nederland.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:38 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik ga me toch maar ff inlezen denk ik...
Die 'happertjes' vind ik wel tof, maar ik zag dat ze maar een beperkt aantal insecten vangen en dan afsterven.
Binnenkort maar eens kijken waar ze zo'n plantjes verkopen (ik woon in België)
krulvlieg 2.0, ook gekrulde pootjes?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen goed lopen heb ik gemerkt
Dat snapte ik maar kon het niet laten om dat zo te zeggen tegen DeZwabber.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen goed lopen heb ik gemerkt
Ja dag dan gaan ze echt zwabberen!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
krulvlieg 2.0, ook gekrulde pootjes?
ja, maar ze groeien er wel steeds nieuwe bij hoor, ze gaan (als je er goed voor zorgt) wel een aantal jaar meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:38 schreef trainfreak het volgende:
Die 'happertjes' vind ik wel tof, maar ik zag dat ze maar een beperkt aantal insecten vangen en dan afsterven.
tis eigenlijk meer een frommelvlieg danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dag dan gaan ze echt zwabberen!!
Fromvlieg dan ipv Bromvlieg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis eigenlijk meer een frommelvlieg dan
Hij moet wel levend gevoerd worden he. De plant gaat pas met verteren beginnen als er tegen gestribbeld wordt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:22 schreef opastokvis het volgende:
gheghe zwabbervliegen![]()
nou die kuttekat heeft daarnet een mug gevangen, die heb ik geofferd als goedmakertje voor de plant
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:21 schreef opastokvis het volgende:
ik ga denk een grote trechter in een petfles proberen, met overgieten de helft gemorst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |