quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
er staat hodonymie
Lekker aan het google'en?!
Verkeerd gelezen, 1 letter verkeerd gelezen omdat ik nooit van het woord heb gehoord en dan gelijk aan het google'en? yeah rightquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
er staat hodonymie
Bedoelde u: homonymiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
er staat hodonymie
Ik kan me nog herinneren dat ik qonmann gestrikt had met een vraag over de precieze achternaam van Anouk...quote:
vertel...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik qonmann gestrikt had met een vraag over de precieze achternaam van Anouk...
Moeten we nog afwachten...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:25 schreef zebaz het volgende:
Je bent wel behoorlijk sneu als je bij een quiz die nergens om gaat vals gaat zitten spelen. Besteed dan je tijd aan fraude die iets oplevert zou ik zo zeggen
Anyway, Nectar is geregistreerd op 1 augustus, vast de bekende valsspeler onder een nieuw account?
de bekende valsspeler? Waar heb jij het nou weer overquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:25 schreef zebaz het volgende:
Je bent wel behoorlijk sneu als je bij een quiz die nergens om gaat vals gaat zitten spelen. Besteed dan je tijd aan fraude die iets oplevert zou ik zo zeggen
Anyway, Nectar is geregistreerd op 1 augustus, vast de bekende valsspeler onder een nieuw account?
Onee?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef zebaz het volgende:
In het zinsverband slaat homonymie nergens op.
Nope. Net zo min als "Waarmee houdt iemand zich bezig die aan synonymie doet". Het gaat overduidelijk om een kunde of interesse, niet om een eigenschap van woorden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
Onee?
Waarmee houdt iemand zich bezig die aan homonymie doet?
Dit slaat nergens op in zinsverband?
Volgende hint: in Nederland is hodonymie gebruikelijk sinds de 19e eeuw.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het heeft zeker iets te maken met plaatsbepaling.
Ok, als jij mij beschuldigt van opzoeken (valsspelen) omdat ik nieuw ben en omdat ik 1 letter verkeerd lees, ben jij eigenlijk best wel apartquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:31 schreef zebaz het volgende:
[..]
Nope. Net zo min als "Waarmee houdt iemand zich bezig die aan synonymie doet". Het gaat overduidelijk om een kunde of interesse, niet om een eigenschap van woorden.
Anyway, je hebt genoeg aandacht gekregen, zoals ze op usenet zeggen: PLOINK (helaas 'virtueel' op Fok, want geen killfile). Google dat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |