Nou, dan ben ik toch niet degene die trollt in dit geval?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee hoor, ben het met dit topic eens.
Regen!
Zon![]()
![]()
Als zij geen goede oogst hebben wordt jouw vreten duurder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, tenzij je een agrariėr bent die regen nodig heeft voor zijn oogst. Agrariėrs verdienen ook geen mooi weer, met hun mest en tractoren. Hoewel ze ook weer geen goede oogst verdienen. Dilemma.
Dan eet ik wel stof.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als zij geen goede oogst hebben wordt jouw vreten duurder.
Die boeren moeten wel een goede oogst hebben want anders verhongeren wij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, tenzij je een agrariėr bent die regen nodig heeft voor zijn oogst. Agrariėrs verdienen ook geen mooi weer, met hun mest en tractoren. Hoewel ze ook weer geen goede oogst verdienen. Dilemma.
Van extreem veel bloedverlies ook, maar daar hoor je nooit iemand over. Het is maar net wat de grote gemene machtige voedselindustrie uitkomt.quote:
Misschien eens afvallen dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:49 schreef HaagsMeissie het volgende:
als het warm is kan ik eigenlijk alleen maar luieren en heb ik nergens energie voor. regen![]()
Dikke mensen zijn er ter vermaak, vergeet dat niet!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |