Nee, die spin kon onmogelijk bevatten dat 'ie op die plek slechts tijdelijk kon blijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef speknek het volgende:
Die spin heeft die keuze gemaakt daar een web te bouwen waar het niet hoort. Dat vernietigen is geen dierenmishandeling, maar rechtvaardigheid.
Dat moet ik nu ook al.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Het hek is van de dam! Straks moet je slalommend door je kamer!
Natuurlijk lijd ook ik aan valse sentimenten. Voor zolang het duurt. Uiteindelijk valt dit web ten prooi aan mijn menselijke lust tot vernietiging. En zoals ik daarnet al schreef: het zal niet zonder genoegen zijn, hoe ik de bijl zet in 's spins levenswerk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Korstje het volgende:
Ringo is in de loop der jaren volgens mij verstrikt geraakt in een web van contradicties. Ben je je geloof kwijtgeraakt en heb je eindelijk terecht ingezien dat de mens niet inherent superieur is aan het dier?
En wie ben jij eigenlijk? 'Korstje' is vast niet je eerste/enige incarnatie op dit forum.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Korstje het volgende:
Gelul, naast een eendagsvlieg ben je gewoon een week diertje..
Tjee. Ik zal niet snel een spin doodmaken, maar je kunt ook doorschieten in je labiliteit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb wel eens bijna gejankt om een spinnenweb dat ik kapot moest maken (de buitendeur moest weer dicht).
Ik heb die spin toch niet doodgemaakt, joh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee. Ik zal niet snel een spin doodmaken, maar je kunt ook doorschieten in je labiliteit.
Dat zei ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb die spin toch niet doodgemaakt, joh.
Mainport, Yvonne, - huhu! - dwerg?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wie ben jij eigenlijk? 'Korstje' is vast niet je eerste/enige incarnatie op dit forum.
Dankje. Speciaal voor jou heb ik zojuist rücksichtlos de stofzuigerslang gehanteerd. Mijn lichaam zoemt nog na, alsof ik bloed proefde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Korstje het volgende:
Gelul, naast een eendagsvlieg ben je gewoon een week diertje..
Hier stond net nog iets heul anders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef Korstje het volgende:
Verder dan destructie kom je dus klaarblijkelijk niet. Spin - Ringo: 1 - 0.
Ja. Erg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef k_man het volgende:
Barbaar. Nu zit Liene vast te snikken achter d'r computer.
Wie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:01 schreef Korstje het volgende:
[..]
Mainport, Yvonne, - huhu! - dwerg?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |