Inderdaad, daarnaast moet natuurlijk voorkomen worden dat de fast food ketens lagere winsten krijgen als mensen ineens massaal gezond hippie voedsel gaan eten....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:46 schreef borbit het volgende:
het is in deze huidige tijd met alle terroristen gewoon niet meer veilig om voedsel te kopen van kleine oncontroleerbare verkopers/ verbouwers. Waarschijnlijk waren dit gewoon terroristen en heeft de politie correct gehandeld.
Precies, ze zullen wel vloeibaar C4 verwerkt hebben door die melk. Als dat niet zo is bewijzen ze dat maar, en als ze dat niet kunnen zijn ze schuldig. Wat een schorem zeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:46 schreef borbit het volgende:
het is in deze huidige tijd met alle terroristen gewoon niet meer veilig om voedsel te kopen van kleine oncontroleerbare verkopers/ verbouwers. Waarschijnlijk waren dit gewoon terroristen en heeft de politie correct gehandeld.
So?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Rauwe melk is levensgevaarlijk. Je hoeft nog maar één ander alledaags ingrediënt toe te voegen om een levensgevaarlijk explosief te verkrijgen. Wat dat dan precies ik kan ik hier uiteraard niet zeggen.
niet dat dat een reden is om met getrokken wapens binnen te vallenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:31 schreef mediacurator het volgende:
Gun-toting investigators raid Venice raw foods grocery
[ afbeelding ]
Then, guns drawn, four officers fanned out across Rawesome Foods in Venice. Skirting past the arugula and peering under crates of zucchini, they found the raid's target inside a walk-in refrigerator: unmarked jugs of raw milk.
"I still can't believe they took our yogurt," said Rawesome volunteer Sea J. Jones, a few days after the raid. "There's a medical marijuana shop a couple miles away, and they're raiding us because we're selling raw dairy products?"
-----------
Vul dit nog aan met eigen commentaar, nu even te druk!
Russia Todayquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:42 schreef mediacurator het volgende:
Zoals in het nieuws verschenen via het nieuwskanaal van RT (Channel van Russia Today)
Hinderlijke ongemakken zoals ongerechtvaardigd geweldgebruik en ongedateerde melk bestaan al sinds mensenheugenis.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:13 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
niet dat dat een reden is om met getrokken wapens binnen te vallen
maar ze verkochte die melkproducten zonder houdbaarheidsdatum?
maar de manier waarop ze de zaak binnenstormden kan ook te maken hebben met de wapenwet die ze daar hebben waardoor ze er bij voorbaat vanuit gaan dat er mogelijk een gewapende idioot aanwezig is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:50 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Hinderlijke ongemakken zoals ongerechtvaardigd geweldgebruik en ongedateerde melk bestaan al sinds mensenheugenis.
Wereldvreemde sociopaten die het kwaad in de wereld zoeken achter een vermeend gebrek aan warenkennis bij reformwinkel-personeel is echter een nieuw fenomeen.
Valt niet te ontkennen dat in geval de uitbater van eerder vernoemd etablissement tevens verdacht werd van grootschalige wapenhandel of drughandel een dergelijke inval begrijpelijk zou zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:14 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar de manier waarop ze de zaak binnenstormden kan ook te maken hebben met de wapenwet die ze daar hebben waardoor ze er bij voorbaat vanuit gaan dat er mogelijk een gewapende idioot aanwezig is.
en als dan misschien iets mis is volgens hun voedsel en waren wet ze maar zo komen binnenstormen
Om op Roosevelt door te gaan, de definitie van Wikipedia:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:02 schreef mediacurator het volgende:
"If American democracy ceases to move forward as a living force, seeking day and night by peaceful means to better the lot of our citizens, fascism will grow in strength in our land." - Franklin D. Roosevelt
"Lang leve de Vervelende Staten van Amerika, not!" - Mediacurator - 2010
Monsanto, Blackwater, CBS en wat niet al zijn slechts de Benz, Volkswagen, BMW, Knorr, AEG en Siemens van nu.quote:Fascists seek to organize a nation according to corporatist perspectives, values, and systems, including the political system and the economy. (...) Scholars generally consider fascism to be on the far right of the conventional left-right political spectrum. Fascists believe that a nation is an organic community that requires strong leadership, singular collective identity, and the will and ability to commit violence and wage war in order to keep the nation strong.
Wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:04 schreef superworm het volgende:
Eigen teelt mag in de meeste staten toch helemaal niet meer? Dus niet alleen eigen melk, maar ook geen lokaal vlees, eieren, of wat ook. Voor eigen consumptie wel, verkoop is verboden. Alles is daar in handen van de corporaties, die boeren keihard laten werken onder wurgcontracten op de grond eroderende, enorme, zielloze boerderijen waar genetisch gemanipuleerd vreten wordt verbouwd - beide plant en dier. Ik hoop toch wel dat dat Nederland in de toekomst bespaard zal blijven. Arme boertjes.
maar is het nog "eigen teelt" als je aan een aantal voorwaarden voldoetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat?In de VS schieten de kleine lokale biologische boerderijen en veeteelt als paddestoelen uit de grond.
Denk dat het eerder een z.g.n. "als de een vd brug springt..." verhaal betreft...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:04 schreef superworm het volgende:
Eigen teelt mag in de meeste staten toch helemaal niet meer? Dus niet alleen eigen melk, maar ook geen lokaal vlees, eieren, of wat ook. Voor eigen consumptie wel, verkoop is verboden. Alles is daar in handen van de corporaties, die boeren keihard laten werken onder wurgcontracten op de grond eroderende, enorme, zielloze boerderijen waar genetisch gemanipuleerd vreten wordt verbouwd - beide plant en dier. Ik hoop toch wel dat dat Nederland in de toekomst bespaard zal blijven. Arme boertjes.
Welke precies?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:24 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar is het nog "eigen teelt" als je aan een aantal voorwaarden voldoet
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat?In de VS schieten de kleine lokale biologische boerderijen en veeteelt als paddestoelen uit de grond.
Zelf gekweekte paddestoelen of?...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet?quote:
http://www.localharvest.org/organic-farms/quote:There are almost two million farms in the USA. About 80% of those are small farms, and a large percentage are family owned. More and more of these farmers are now selling their products directly to the public.
Ik weet toch wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik een hoop dingen heb gelezen die min of meer het tegendeel bewijzen - in ieder geval een eng grote macht van grote bedrijven over de kleine boertjes. Zo mogen ze wel kleinschalig dingen verbouwen, maar alleen de zaadjes van de bedrijven, die zo behandeld zijn dat ze alleen pest-vrij blijven met de pesticiden die hetzelfde bedrijf aan de boeren verkoopt. Etcetera.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet?
[..]
http://www.localharvest.org/organic-farms/
![]()
Ohwwww. Okeeee. Je hebt me echt weten te overtuigen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik weet toch wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik een hoop dingen heb gelezen die min of meer het tegendeel bewijzen - in ieder geval een eng grote macht van grote bedrijven over de kleine boertjes. Zo mogen ze wel kleinschalig dingen verbouwen, maar alleen de zaadjes van de bedrijven, die zo behandeld zijn dat ze alleen pest-vrij blijven met de pesticiden die hetzelfde bedrijf aan de boeren verkoopt. Etcetera.
Ik zeg ook niet dat het óveral al zo ver is. Er zijn 50 staten, niet één.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Ohwwww. Okeeee. Je hebt me echt weten te overtuigen.
Ik haal dagelijks bij dat soort winkels/boerderijen m'n eten. Oh wacht, ik leef natuurlijk in de Matrix!![]()
Nou goed, klein voorbeeldje van hier om de hoek:
http://www.fultonstreetmarket.org/ Daar komen alle lokale boeren hun lokale biologische producten aanbieden. Lees ook de vendor regels eens door.
Nou goed, ik laat je verder lekker in je waan ok?
Ik neem aan dat er veel mensen zijn die op de hoogte zijn van hoe het gaat in de massa industrie. Da's behoorlijk waardeloos. Echte supermarktproducten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
iemand de film food inc al gezien? kijken!
http://www.localharvest.o(...)100.16277&scale=64.0quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:00 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het óveral al zo ver is. Er zijn 50 staten, niet één.
Het mooiste stukje TV wat dat betreft is de voorlichter van een pannenkoekenfabriek die ,staande voor zo'n machine waar al die kwakjes gebakken worden, met een stalen gezicht beweerde dat die flutdingen in alle opzichten beter en lekkerder zijn dan zelfgemaakte pannenkoeken.quote:Ik neem aan dat er veel mensen zijn die op de hoogte zijn van hoe het gaat in de massa industrie. Da's behoorlijk waardeloos. Echte supermarktproducten.
Wat een nutteloze titel. Natuurlijk zijn hun wapens doorgeladen, wat heb je er anders aan? Was 'doorgeladen wapens' jouw vertaling voor 'guns drawn' ofzo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:31 schreef mediacurator het volgende:
Gun-toting investigators raid Venice raw foods grocery
[ afbeelding ]
Investigators recently entered an organic grocery with a search warrant and ordered the hemp-clad workers to put down their buckets of mashed coconut cream and to step away from the nuts.
Then, guns drawn, four officers fanned out across Rawesome Foods in Venice. Skirting past the arugula and peering under crates of zucchini, they found the raid's target inside a walk-in refrigerator: unmarked jugs of raw milk.
"I still can't believe they took our yogurt," said Rawesome volunteer Sea J. Jones, a few days after the raid. "There's a medical marijuana shop a couple miles away, and they're raiding us because we're selling raw dairy products?"
Cartons of raw goat and cow milk and blocks of unpasteurized goat cheese were among the groceries seized in the June 30 raid by federal, state and local authorities — the latest salvo in the heated food fight over what people can put in their mouths.
Lees rest van artikel hier ->
Bron: latimesblogs.latimes.com
-----------
Vul dit nog aan met eigen commentaar, nu even te druk!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Arctic_Warrior het volgende:
[..]
Wat een nutteloze titel. Natuurlijk zijn hun wapens doorgeladen, wat heb je er anders aan? Was 'doorgeladen wapens' jouw vertaling voor 'guns drawn' ofzo?
raw milk nature's perfect foodquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef mediacurator het volgende:
"Preserving the people's right to choose the healthy foods they want, through education and activism."
Protect your Right to Choose Raw Dairy
Right To Choose Healthy Food, a not-for-profit organization formed by nutritional scientist, nutritionist and author Aajonus Vonderplanitz and citizens, educates people about laws enacted or pursued that have, or will, severely limit people's choices regarding health that order people to follow a path toward disease. Also, Right To Choose Healthy Food may take legal action against food producers who make false claims about the production of their product(s), misrepresenting their product(s).
This Website has been established to educate the public about a very important issue to our health: the issue of high-quality, raw dairy. Although it may seem hard to imagine that the government would outlaw raw dairy, in most states this has already happened. Most of the public think that the government has acted in our best interests by requiring all milk to be processed by pasteurization and other methods. However, the only people that benefit directly from these laws are the businesses selling dairy. It increases their profit but depletes everyone's health. To learn more about this, please read everything on this website. Thank you for visiting our website. We truly care about your health.
http://www.rawmilk.org/default.php
If it is not Doughnuts, it´s not foodquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:48 schreef Viajero het volgende:
[..]
Inderdaad, daarnaast moet natuurlijk voorkomen worden dat de fast food ketens lagere winsten krijgen als mensen ineens massaal gezond hippie voedsel gaan eten....
Ben jij wel eens in de VS geweest?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:04 schreef superworm het volgende:
Hoere euquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:04 schreef superworm het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |