Ik vreet aardbeien zonder suikerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpelweg een kwestie van gewenning, aardbeien smaken net zo lekker zonder suiker en waarom boter op je brood als je toch geen hagelslag eet?
zolang je maar geen ader-dichtslibbende-roomboter gebruiktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben blij dat ik eindelijk weer wat ben aangekomen. En het enige dat ik ervoor gedaan heb is eigenlijk de dieethalvarine die ik dagelijks op m'n brood smeer te vervangen door een vettere versie
Precies, aardbeien met een beetje peperquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpelweg een kwestie van gewenning, aardbeien smaken net zo lekker zonder suiker en waarom boter op je brood als je toch geen hagelslag eet?
Gatver!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, aardbeien met een beetje peper
Ik drink mijn koffie zwart, zoals het bedoeld isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vreet aardbeien zonder suiker![]()
Maar... wat doe je dan in je koffie!?En ik smeer altijd boter op mijn brood als het beleg zelf niet smeerbaar is
Je bedoelt, net als een BigMag-menu met cola-light bestellenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het geloof ik een beetje kansloos om geen suiker te gaan zitten vreten als de rest van het voer dat je dagelijks naar binnen zit te schuiven vol zit met chemische shit
Nee, alleen heel soms bij een ontbijt buiten de deur ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
zolang je maar geen ader-dichtslibbende-roomboter gebruikt
Anders mag het ook geen koffie heten, vind ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie zwart, zoals het bedoeld is
Koffie en thee zijn echt veel lekkerder zonder suiker. Probeer het twee weken, doe daarna nog een keer met suiker en je wil dat dan nooit meer. Zoete meuk, echt goor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vreet aardbeien zonder suiker![]()
Maar... wat doe je dan in je koffie!?En ik smeer altijd boter op mijn brood als het beleg zelf niet smeerbaar is
Dit moet een grapje zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, aardbeien met een beetje peper
ja wel een beeeetje he, geen heel busjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga dat NU doen
Volgens mij is dat niet te vreten, momentje
Ga je het filmen Ian?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga dat NU doen
Volgens mij is dat niet te vreten, momentje
Oeh suiker..... ik drink al jaren koffie zonder suiker en vanmorgen had ik bij de eerste slok zoiets van "er zou wel wat suiker inmogen..."quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Boter gebruik ik 30 jaar niet meer, suiker ook niet
Ja of op suikerbrood, das ook erg lekker. Zolang je die troep maar niet dagelijks eet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen heel soms bij een ontbijt buiten de deur ofzo.
Ja, ook zo belachelijk.... gewoon normale cola erbijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt, net als een BigMag-menu met cola-light bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |