Ik vreet aardbeien zonder suikerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpelweg een kwestie van gewenning, aardbeien smaken net zo lekker zonder suiker en waarom boter op je brood als je toch geen hagelslag eet?
zolang je maar geen ader-dichtslibbende-roomboter gebruiktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben blij dat ik eindelijk weer wat ben aangekomen. En het enige dat ik ervoor gedaan heb is eigenlijk de dieethalvarine die ik dagelijks op m'n brood smeer te vervangen door een vettere versie
Precies, aardbeien met een beetje peperquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpelweg een kwestie van gewenning, aardbeien smaken net zo lekker zonder suiker en waarom boter op je brood als je toch geen hagelslag eet?
Gatver!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, aardbeien met een beetje peper
Ik drink mijn koffie zwart, zoals het bedoeld isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vreet aardbeien zonder suiker![]()
Maar... wat doe je dan in je koffie!?En ik smeer altijd boter op mijn brood als het beleg zelf niet smeerbaar is
Je bedoelt, net als een BigMag-menu met cola-light bestellenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het geloof ik een beetje kansloos om geen suiker te gaan zitten vreten als de rest van het voer dat je dagelijks naar binnen zit te schuiven vol zit met chemische shit
Nee, alleen heel soms bij een ontbijt buiten de deur ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
zolang je maar geen ader-dichtslibbende-roomboter gebruikt
Anders mag het ook geen koffie heten, vind ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie zwart, zoals het bedoeld is
Koffie en thee zijn echt veel lekkerder zonder suiker. Probeer het twee weken, doe daarna nog een keer met suiker en je wil dat dan nooit meer. Zoete meuk, echt goor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vreet aardbeien zonder suiker![]()
Maar... wat doe je dan in je koffie!?En ik smeer altijd boter op mijn brood als het beleg zelf niet smeerbaar is
Dit moet een grapje zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, aardbeien met een beetje peper
ja wel een beeeetje he, geen heel busjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga dat NU doen
Volgens mij is dat niet te vreten, momentje
Ga je het filmen Ian?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga dat NU doen
Volgens mij is dat niet te vreten, momentje
Oeh suiker..... ik drink al jaren koffie zonder suiker en vanmorgen had ik bij de eerste slok zoiets van "er zou wel wat suiker inmogen..."quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Boter gebruik ik 30 jaar niet meer, suiker ook niet
Ja of op suikerbrood, das ook erg lekker. Zolang je die troep maar niet dagelijks eet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen heel soms bij een ontbijt buiten de deur ofzo.
Ja, ook zo belachelijk.... gewoon normale cola erbijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt, net als een BigMag-menu met cola-light bestellen
Ja, lijkt me verstandigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:30 schreef Deisyy het volgende:
Misschien moeten we dan even stopppen met posten tot hij zich gemeld heeft.
Nauwelijks, zelfs diabeten mogen ze bijna onbeperkt eten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
Aardbeien met (vers gemalen zwarte) peper, da's een bekende combinatie in culi-land.
Maar in aardbeien zit wélsuiker
hč!
Als je standaard light-fris drinkt, scheelt dat gewoon een flink aantal caloriëen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook zo belachelijk.... gewoon normale cola erbij
O.. OK. Knap van die aardbeien dan, dat ze lekker zoet zijn als ze genoeg zon hebben gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nauwelijks, zelfs diabeten mogen ze bijna onbeperkt eten.
zie! zie!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
Aardbeien met (vers gemalen zwarte) peper, da's een bekende combinatie in culi-land.
heb jij geen camara op je telefoon, zelf ik heb dat op mijn antieke 2e handsjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cameraZodra ik zo'n ding heb film ik álles
Je vergeet het brood wat fransozen overal bij eten. En een handje walnoten heb ik hier nog nooit ergens gehad! Al helemaal niet als toetje maar dat kan streek gebonden zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:19 schreef hondjes het volgende:
Klopt,, want goed en gezond eten, moet je dan je hele leven doen.
En dan komen de feestdagen of verjaardagen en de meeste geven er dan de brui aan.
het beste doen de Fransen het.
Eet zo als zij eten en je wordt kerngezond..met een glaasje rode wijn erbij, veel salades, olijfolie
en langzaam eten, niet naar binnen schrokken.en handje walnoten als toetje.
MET DE KOMST VAN MC dONALDS IS HET DAAR WEL MISGEGAAN, VOORAL DE KIDS WORDEN OOK VEELS TE ZWAAR
Topquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
Ladekast (signaalrood) staat perfect onder mijn bureau en de militante negert hangt aan de muur.
Ja, maar heb je de kwaliteit gezien?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij geen camara op je telefoon, zelf ik heb dat op mijn antieke 2e handsje
Volgens mij zit in alle fruitsoorten suiker?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
Maar in aardbeien zit wélsuiker
hč!
Uiteraard! Ikl luste zelf ook wel een bakkie, immers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:14 schreef Leandra het volgende:
Top![]()
Heb je de koffie wel met extra liefde gezet??
Natuurlijke suikers zijn ook niet zo slecht. Maar al dat andere is puur gifquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Volgens mij zit in alle fruitsoorten suiker?
mijn kleur Roodquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
Ladekast (signaalrood) staat perfect onder mijn bureau en de militante negert hangt aan de muur.
ja oke, je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar heb je de kwaliteit gezien?
Koeienfilmpje was daar mee gemaakt
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was bij mij vijftigpeau.
Deze post van mij staat hier als # éénenvijftigpeau
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een nichterige post-achtergrondkleur
Wtf!?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:17 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Klikbaar indien nodig, met je brilletje op je hoofd
Nog nooit een relatie gehad zeker?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Logica moet je overal gebruiken, behalve op FOK!.
Mijn excuus is dat het mooi bij mijn ava pastquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Nu je het zegt...
Ik heb die al sinds het begin, hij kleurde mooi bij mijn allerallerallereerste ava
De TS van het topique is lichtblauw qua achtergrond
budum TSCH!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog nooit een relatie gehad zeker?
Och jahwel, maar generaliseren is niet helemaal m'n ding.quote:
Ik laat FOK! gewoon logischer werken, en dat is simpelweg een optie die FOK! biedt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Logica moet je overal gebruiken, behalve op FOK!.
Ik zal wel scheel zijn maar wáár kan ik dat activeren?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik laat FOK! gewoon logischer werken, en dat is simpelweg een optie die FOK! biedt.
Waarom de standaard-nummering afwijkt tussen het topic en de AT is me dan weer niet duidelijk.
quote:
Die optie is ook verdwenen in de nieuwe lay-out.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik laat FOK! gewoon logischer werken, en dat is simpelweg een optie die FOK! biedt.
Waarom de standaard-nummering afwijkt tussen het topic en de AT is me dan weer niet duidelijk.
Oh...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die optie is ook verdwenen in de nieuwe lay-out.
Je weet wel dat het alleen maar kleurtjes zijn die we zelf zien hč??quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:31 schreef Toverheks het volgende:
test
misluktdat gekut ook steeds, denk zie jullie leuke kleurtjes posten, denk ff kijken hoe het moet nou echt niet dat het lukt bij mij, had ook silverding maar hou het wel bij de baggerlayout
Wel gvd, en dan loopt de nummering van de AT dus niet gelijk met die in de topics??quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die optie is ook verdwenen in de nieuwe lay-out.
Dan implementeer je ff een algoritme in je hoofd die altijd postnummer + 1 doet. Maak je ff druk om niksquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:36 schreef Leandra het volgende:
Wel gvd, en dan loopt de nummering van de AT dus niet gelijk met die in de topics??
Belachelijk als dat zo is.... fijn, die vermeende "vooruitgang" die alleen maar minder mogelijkheden biedt die ik wel waardeer, en meer waar ik absoluut geen behoefte aan heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geloven doe je godverdomme in de kerk, Ian.
Waarom zou ik? Het is toch simpelweg een feature die ik nu als positief beschouw en die ik een gemis zal vinden als die er niet meer is??quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan implementeer je ff een algoritme in je hoofd die altijd postnummer + 1 doet. Maak je ff druk om niks.
Wat zei je Pietje?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geloven doe je godverdomme in de kerk, Ian.
Ja! Net als neuken als je verkering wegloopt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Het is toch simpelweg een feature die ik nu als positief beschouw en die ik een gemis zal vinden als die er niet meer is??
Vind ik ook: WAARDELOOS!quote:Ik vind het waardeloos als er simpele opties zijn, zoals die er nu zijn, en waar ik gebruik van maak,
Oh, dat bedoel jequote:die er straks niet meer zijn.
En voordelen over mensen maken deze maatschappij KAPOT, Pietje!quote:Dat is geen vooruitgang maar een achteruitgang, en de vermeende voordelen van de nieuwe layout zijn in mijn ogen geen voordelen.
Alsof dat niet gaat leiden tot eindeleaus gebaggerquote:Het enige waar ik waarschijnlijk waardering voor kan opbrengen is het knopje waarmee je een vervolg op een topic kunt maken. Maar dat weegt IMHO niet op tegen de nadelen.
quote:Conclusie: ik wil geen nieuwe "verbeterde" layout, en die wil ik al helemaal niet verplicht hebben.
Je hebt 'm nog niet eens gebruikt, met je nadelenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou ik? Het is toch simpelweg een feature die ik nu als positief beschouw en die ik een gemis zal vinden als die er niet meer is??
Ik vind het waardeloos als er simpele opties zijn, zoals die er nu zijn, en waar ik gebruik van maak, die er straks niet meer zijn.
Dat is geen vooruitgang maar een achteruitgang, en de vermeende voordelen van de nieuwe layout zijn in mijn ogen geen voordelen.
Het enige waar ik waarschijnlijk waardering voor kan opbrengen is het knopje waarmee je een vervolg op een topic kunt maken. Maar dat weegt IMHO niet op tegen de nadelen.
Conclusie: ik wil geen nieuwe "verbeterde" layout, en die wil ik al helemaal niet verplicht hebben.
Piet... We hebben 'm al wel gebruikt... Wat doe je jezelf nou aan met dit soort posts?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt 'm nog niet eens gebruikt, met je nadelen.
Oh ja, de alpha-beta-grapje-versiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Piet... We hebben 'm al wel gebruikt... Wat doe je jezelf nou aan met dit soort posts?
Wat was daar een grapje aan dan!?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, de alpha-beta-grapje-versie.
Hij stoorde me al met z'n auto-refresh toen hij ongewenst en onverwachts in beeld kwam, tel daarbij op een achterlijke posthoogte, en het feit dat ik m bewust begon te mijden wegens ongewenst tijdens het WK en 13.37, en dan weet ik wel dat ik m iig niet door de strot geduwd wil krijgen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt 'm nog niet eens gebruikt, met je nadelen.
Als je nog ff doorgaat ga ik huilen hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef Leandra het volgende:
Hij stoorde me al met z'n auto-refresh toen hij ongewenst en onverwachts in beeld kwam, tel daarbij op een achterlijke posthoogte, en het feit dat ik m bewust begon te mijden wegens ongewenst tijdens het WK en 13.37, en dan weet ik wel dat ik m iig niet door de strot geduwd wil krijgen.
En toen wist ik nog niet eens van het beperken van de features die door mij wel gebruikt worden en bij die versie niet meer mogelijk zijn.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je nog ff doorgaat ga ik huilen hoor. Maak je niet zo druk, mens
!
Je krijgt een kind, en dus moet je jong zijn. Oude mensen zijn tegen veranderingenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:53 schreef Leandra het volgende:
Ik wil alleen die zogenaamd "fantastische" layout niet, net zoals ik liever een schakelbak dan een automaat rij.
Nee hoor, echt niet. Oude(re) mensen weten alleen wat goed is en wat niet, die hebben daar inmiddels, door schade en schande wijs geworden, net iets meer kijk op dan de jongere generatiesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je krijgt een kind, en dus moet je jong zijn. Oude mensen zijn tegen veranderingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |