bronquote:Model Sylvia Geersen, die tweede werd in het eerste seizoen van Holland’s Next Top Model, krijgt een eigen realitysoap op RTL 5. In de achtdelige serie zal te zien zijn hoe Geersen probeert model te worden bij Victoria’s Secret. “Ik ben vaak onderweg en maak veel mee. ‘Eigenlijk zou je dat moeten filmen’, zeiden mensen – ook omdat ze mij best grappig vinden. Vervolgens heb ik wat dingen opgeschreven en met hulp van Gordon ben ik bij RTL terechtgekomen“, zegt ze in De Telegraaf.
“Toen ze hoorden dat ik een grote modeshow ging doen in Brazilië, hebben ze een ploeg meegestuurd. Dat werd zo leuk dat RTL een serie over mij wilde maken.”
De realitysoap gaat in het najaar van start. “Werken bij Victoria’s Secret is een droom en dromen komen soms wel uit en soms niet. Ik heb al een voet tussen de deur en ik hoop dat het lukt. En anders zijn er genoeg andere dingen die ik kan doen.“
En het zijn vriendinnen, toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef static het volgende:
Dat is toevallig.
RLS voor Kim Feenstra.
Oeh, misschien doen ze dan ook wel een crossover episode zoals bij Greys Anatomy en Private Practicequote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, misschien doen ze dan ook wel een crossover episode zoals bij Greys Anatomy en Private Practice![]()
Hee waarom zon reactie ..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Leuk, nog meer TV voor IQ-lozen over volstrekt oninteressante mensen.
Dat ding kan zo langzamerhand echt de deur wel uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |