Ik heb hem nog niet uitgebreid geprobeerd, maar binnenshuis vind ik het niet heel indrukwekkend. Mijn DSLR maakt zoveel makkelijker foto's die allemaal mooi zijn, dus ik denk niet dat ik de camera vaak ga gebruiken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:45 schreef Semmm het volgende:
[..]
Camera valt tegen?
Maak je wel goed gebruik van de autofocus functie want dat is juist zo handig en geniaal, je kan met de iPhone 4 gewoon bijna macro foto's maken zo goed
Nice. Hun FAQ zegt dat als je voor noon betaalt, het pakket dezelfde dag nog verzonden wordt. Als de backlog inderdaad weg is (en er geen nieuwe voor in de plaats is gekomen), kan ik dus verwachten dat ik vandaag nog een tracking nummer krijg, denk ik dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:39 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja, 'being processed' verandert dan en daar komt o.a. het tracking# voor in de plaats.
Hoorde gisteren van de klantenservice van BL dat de backlog weggewerkt was. Dezelfde middag werd mijne verstuurd. Was 28 juli bij BL afgeleverd en de 30ste in m'n suite.
Schuimbekkerijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nice. Hun FAQ zegt dat als je voor noon betaalt, het pakket dezelfde dag nog verzonden wordt. Als de backlog inderdaad weg is (en er geen nieuwe voor in de plaats is gekomen), kan ik dus verwachten dat ik vandaag nog een tracking nummer krijg, denk ik dan.
Af en toe maar eens op de BLX site spieken.
De voorste camera vind ik persoonlijk niet echt goede foto`s maken maar de achterste maakt prachtige foto`s nadat ie scherpgesteld isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet uitgebreid geprobeerd, maar binnenshuis vind ik het niet heel indrukwekkend. Mijn DSLR maakt zoveel makkelijker foto's die allemaal mooi zijn, dus ik denk niet dat ik de camera vaak ga gebruiken.
Die van mijn vrouw is net binnengekomen. Van de klantenservice hebben we niet meer nodig.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:33 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Bel ik n.a.v. jouw berichtje hier even naar de Phonehouse in Woerden..
"Nee, wij hebben niets, en het gaat zeker tot oktober duren voor we iets binnenkrijgen. Op dit moment staan er zo'n 40 mensen op de wachtlijst"
Raar allemaal...
Ja, je vergelijkt nu ook wel even appels met peren!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet uitgebreid geprobeerd, maar binnenshuis vind ik het niet heel indrukwekkend. Mijn DSLR maakt zoveel makkelijker foto's die allemaal mooi zijn, dus ik denk niet dat ik de camera vaak ga gebruiken.
Ik verwacht ook zeker geen DSLR kwaliteit. Het gaat mij er vooral om hoeveel moeite het kost om een echt mooie foto uit de iPhone te krijgen, waardoor het minder aantrekkelijk wordt om mijn camera thuis te laten. Voor een telefooncamera mag hij dan boven gemiddeld zijn (hij's beter dan die van de Legend/Desire), maar een compactcamera van pakweg 150 euro doet het beter, sneller en makkelijker.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, je vergelijkt nu ook wel even appels met peren!
Voor een telefoon camera is het best een goede, zeker gezien de lage MP toch. Je moet hier inderdaad niet je trouwfoto's mee gaan maken, maar voor even een fotootje in een kroeg oid is het echt wel netjes! Ook het filmen vind ik meer dan netjes moet ik zeggen!
Dat is mooi! Waar"?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:30 schreef DenS het volgende:
iPhone vandaag besteld, zaterdag heb ik hem
quote:Geachte heer Stevennn,
Wij begrijpen de situatie, maar helaas is het voor ons nu niet mogelijk een exacte datum te noemen. Het is namelijk nog niet honderd procent zeker wanneer de nieuwe levering Iphones bij ons binnenkomt en uit hoeveel toestellen deze levering zal bestaan. Op zijn vroegst kunt u de telefoon eind volgende week verwachten.
Hij is om 14:15 opgehaald door DHL. Vanavond nog maar eens kijken hoe ver ie is. Misschien toch maar heel hard hopen dat er morgen iemand thuis is om hem aan te nemenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nice. Hun FAQ zegt dat als je voor noon betaalt, het pakket dezelfde dag nog verzonden wordt. Als de backlog inderdaad weg is (en er geen nieuwe voor in de plaats is gekomen), kan ik dus verwachten dat ik vandaag nog een tracking nummer krijg, denk ik dan.
Af en toe maar eens op de BLX site spieken.
en nog vergelijk je dan appels met peren. De bouw van die camera is heel anders dan in je toestel nafstNd lens chip bijvoorbeeld, maar ook de complete bouw. Op een toestel is een camera een gimmick en geen primaire functie!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook zeker geen DSLR kwaliteit. Het gaat mij er vooral om hoeveel moeite het kost om een echt mooie foto uit de iPhone te krijgen, waardoor het minder aantrekkelijk wordt om mijn camera thuis te laten. Voor een telefooncamera mag hij dan boven gemiddeld zijn (hij's beter dan die van de Legend/Desire), maar een compactcamera van pakweg 150 euro doet het beter, sneller en makkelijker.
Annuleren? Geld terugvragen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:40 schreef Stevennn het volgende:
Had ik maar bij TPH besteld
Belsimpel:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:33 schreef mrsjaak2 het volgende:
ik heb een probleem met mijn iphone. Ik krijg steeds een vreemd bericht en vervolgens doet mijn geluid het niet meer en wordt elk programma dat ik open heb staan afgesloten. Het bericht kom ongeveer om de 3 minuten maar soms zitten er ook maar 10 seconden tussen.
het gaat om de volgende melding:
Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone.
U kunt onverwachte geluiden horen als gevolg van storingen in het mobiele signaal en de signaalsterkte kan minder zijn.
Is hier iemand bekend mee en heeft iemand een oplossing. Hij is nu eigenlijk zo goed als onbruikbaar hierdoor.
Is hier iemand bekend mee en heeft iemand een oplossing. Hij is nu eigenlijk zo goed als onbruikbaar hierdoor.
Kun je wel tegen me gaan schreeuwen, maar dat verandert er niets aan dat ik de kwaliteit van de camera tegen vind vallen. De camera is iets beter dan gemiddeld voor telefoonkwaliteit, maar werd tijdens de keynote gehyped als vervanger voor een compact, als een camera met ongeëvenaarde prestaties bij weinig licht (voor een telefooncamera) en als een kwalitateitsalternatief voor meer dan af en toe een snapshot. Dat is het niet, het blijft een camera met fletse kleuren, veel bewegingsonscherpte als je je handen niet statiefstil houdt en weinig creatieve opties. En de flits maakt foto's er in de meeste gevallen ook niet beter op. Leuk voor sociale snapshots, maar GEEN alternatieve voor ook maar de meest basic compactcamera.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
en nog vergelijk je dan appels met peren. De bouw van die camera is heel anders dan in je toestel nafstNd lens chip bijvoorbeeld, maar ook de complete bouw. Op een toestel is een camera een gimmick en geen primaire functie!
Dat kan gebeuren wanneer je de USB-kabel uit je computer trekt terwijl deze nog in de iPhone zit. Even aan- en uitzetten, synchen en het moet weg zijnquote:
Internetten en mailen is op een laptop ook makkelijker.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook zeker geen DSLR kwaliteit. Het gaat mij er vooral om hoeveel moeite het kost om een echt mooie foto uit de iPhone te krijgen, waardoor het minder aantrekkelijk wordt om mijn camera thuis te laten. Voor een telefooncamera mag hij dan boven gemiddeld zijn (hij's beter dan die van de Legend/Desire), maar een compactcamera van pakweg 150 euro doet het beter, sneller en makkelijker.
Niet per se. Ik zit liever met mijn iPhone op de bank dan met een 17,3" laptop. Daarnaast werkt facebook op de app bijna makkelijker dan op de laptop.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Internetten en mailen is op een laptop ook makkelijker.
Dat is het em nou juist, iPhone fanboys lijken alleen maar in extremen te kunnen denken. Als ik zeg dat ik de camera ietwat vind tegenvallen, voelen jullie je meteen persoonlijk aangevallen en moet ik overtuigd worden dat de camera "voor een telefooncamera" geniaal is. De camera is aardig, niet geniaal. Vier jaar geleden was er al een 5MP samsung telefoon met optische zoom. Die maakte betere foto's dan de iPhone 4 en deed dit makkelijker. Natuurlijk was deze telefoon in elk ander opzicht crap, maar anno 2010 is de iPhone camera écht niet "geniaal".quote:Het blijft een rare vergelijking. Voor mensen die de behoefte niet hebben een extra fotocamera op zak te dragen, is de camera van de iPhone geniaal. Meer dan dat moet en kan je er ook niet van verwachten.
Mijn iphones zijn al sinds FW 2 jailbroken, hoor..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:26 schreef kikoooooo het volgende:
Even een vraag aan Skv:
Ik kan me nog herinneren dat jij een paar maanden geleden fel tegenstander was van jailbreaken. Je vond mensen die dat deden maar een stel debielen.
Waarom doe je dat nu zelf wel? Is het nu ineens niet meer debiel?
Megapixels, resolutie en meer zeggen niet alles hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet per se. Ik zit liever met mijn iPhone op de bank dan met een 17,3" laptop. Daarnaast werkt facebook op de app bijna makkelijker dan op de laptop.
[..]
Dat is het em nou juist, iPhone fanboys lijken alleen maar in extremen te kunnen denken. Als ik zeg dat ik de camera ietwat vind tegenvallen, voelen jullie je meteen persoonlijk aangevallen en moet ik overtuigd worden dat de camera "voor een telefooncamera" geniaal is. De camera is aardig, niet geniaal. Vier jaar geleden was er al een 5MP samsung telefoon met optische zoom. Die maakte betere foto's dan de iPhone 4 en deed dit makkelijker. Natuurlijk was deze telefoon in elk ander opzicht crap, maar anno 2010 is de iPhone camera écht niet "geniaal".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |