Wat is simswap dan precies? Bij m'n werk en thuis zit namelijk wel een vodafone winkel in de buurt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:25 schreef nelisb het volgende:
[..]
Als je vodafone abo hebt ff langs een vodafone shop mits die in de buurt zit.
Kunnen ze volgens mij zo een simswap doen.
Verkoopgelul, hij wil je gewoon langer aan het lijntje houden. iPhone 3GS bieden ze overigens wel aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
JawelHi wilde mij een verlenging van 6 maanden aansmeren waarop ik zei dat ik waarschijnlijk zou wisselen van provider om een iPhone 4 te halen en dan zegt die gast aan de telefoon dat Hi over een paar weken de iPhone 4 ook gaat verkopen.
Batterij wordt vanzelf beter, immers je hebt hem nog maar net en ik weet niet hoeveel apps/websites jij laat draaien in de achtergrond?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
Jeuh!
Ik heb hem sinds vrijdag! Bevalt goed, eerste iPhone, maar wel ervaring met de 3G en 3Gs. Wat me wel echt echt echt enorm tegenvalt is de batterij capaciteit.
Paar mailtjes beantwoorden, beetje bellen en smssen en voor het einde van de morgen staat er dat er nog maar 40% in de batterij zit. Scherm staat al bijna op zwart. Geen blauwe tand aan en WiFi ook uit als ik niet in de buurt van een netwerk ben.
Dat valt me echt heel erg tegen!
Verder is facetime wel ontzettend lachen!
echt megairritant dat multitasking eigenlijk, alles blijft maar draaien als je het eenmaal geopend hebt en je batterij gaat er honderd x sneller door leeg...je zou een limiet moeten hebben van 3 apps tegelijk ofzo, of het zelf kunnen instellen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:34 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Batterij wordt vanzelf beter, immers je hebt hem nog maar net en ik weet niet hoeveel apps/websites jij laat draaien in de achtergrond?
Dat komt door de jailbreak, in een artikel op iPhoneclub stond waarom dat was, even zoeken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:34 schreef Chav het volgende:
Ik heb trouwens wel een rij luie pixels.... Gelukkig zie ik die alleen in DFU mode en met opstarten (als het witte appeltje te zien is) maar toch
Nee. je hebt een "normale"vodafone sim straks. Met een simswap krijg je een microkaart met hetzelfde telefoonnummer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:31 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Wat is simswap dan precies? Bij m'n werk en thuis zit namelijk wel een vodafone winkel in de buurt.
Dat ik nog Hi kan gebruiken op die Vodafone sim tot dat abo in gaat?
Je kunt het uitschakelen? Per app dan hèquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
echt megairritant dat multitasking eigenlijk, alles blijft maar draaien als je het eenmaal geopend hebt en je batterij gaat er honderd x sneller door leeg...je zou een limiet moeten hebben van 3 apps tegelijk ofzo, of het zelf kunnen instellen...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:36 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dat komt door de jailbreak, in een artikel op iPhoneclub stond waarom dat was, even zoeken.
(ik heb het zelf ook)
quote:Na een jailbreak via JailbreakMe.com te hebben toegepast kan het lijken alsof je ‘dode pixels’ hebt op het zwarte scherm met het witte Apple-logo. Op dit scherm, dat je bijvoorbeeld te zien krijgt tijdens een respring, zie je één of meer dunne streepjes van gekleurde pixels. Planetbeing heeft inmiddels laten weten dat waar je in feite naar kijkt de kernel shellcode is die JailbreakMe.com gebruikt en tijdelijk wordt opgeslagen in een zogenaamde framebuffer. Dergelijke technieken moeten gebruikt worden om ervoor te zorgen dat de jailbreak ondanks de strenge chain of trust behouden blijft na een respring of een reboot zonder dat daarvoor de tussenkomst van een computer nodig is.
Ik sluit eigenlijk alles wel vrij vaak af. Dingen die open staan: Mail, Telefoon, Berichten, Safari en Agenda...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:34 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Batterij wordt vanzelf beter, immers je hebt hem nog maar net en ik weet niet hoeveel apps/websites jij laat draaien in de achtergrond?
Doe ik ook. Alleen vind ik wel echt dat mijn batterijduur erop achteruit is gegaan sinds ik naar iOS 4 ben gegaan met mijn 3GS.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik sluit eigenlijk alles wel vrij vaak af. Dingen die open staan: Mail, Telefoon, Berichten, Safari en Agenda...
Ik merk het wel. Was zowieso niet van plan om binnen nu en 2 weken te verlengen en als zij uiteindelijk toch de iPhone 4 gaan bieden haal ik die wel bij hun. Anders ga ik toch wachten tot Vodafone de iPhone 4 aan gaat bieden. Zoals ik al vaker heb gezegd is T-Mobile gewoon geen optie voor mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verkoopgelul, hij wil je gewoon langer aan het lijntje houden. iPhone 3GS bieden ze overigens wel aan.
Ik dacht dat ik het al had met de eerste keer opstarten maar dat zal dan wel nietquote:
Ah, zo. Was eigenlijk van plan om meteen een micro-sim te vragen, als ze die al hebben uiteraard. Lijkt me wel zo makkelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Nee. je hebt een "normale"vodafone sim straks. Met een simswap krijg je een microkaart met hetzelfde telefoonnummer.
Kun je de voortgang van de zending volgen? Bijvoorbeeld door een gewijzigde status oid?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:10 schreef Martijn85 het volgende:
Mij is gisteravond verstuurd via Borderlinx. Hoop op morgen, maar denk dat ie begin volgende week binnen is.
Moet ik nog een abo bij Vodafone gaan afsluiten voor over een maand en m'n sim knippen, hoop dat het goed gaat
Ik heb een tracking# gekregen, daarmee kan je het via DHL volgen, maar daar staat nog niets meer dan dat ze het pakket in ontvangst hebben genomenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kun je de voortgang van de zending volgen? Bijvoorbeeld door een gewijzigde status oid?
Bel ik n.a.v. jouw berichtje hier even naar de Phonehouse in Woerden..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:27 schreef nelisb het volgende:
HOOFDKANTOOR PHONEHOUSE BELDE MIJN VROUW NET ivm een klacht!
Ze hebben meer dan genoeg IPhone 4 op voorraad!
Hij zei letterlijk "als je vrienden, bekenden, familie hebt die er ook eentje willen, laat ze ons bellen"
Is hier iemand bekend mee en heeft iemand een oplossing. Hij is nu eigenlijk zo goed als onbruikbaar hierdoor.quote:Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone.
U kunt onverwachte geluiden horen als gevolg van storingen in het mobiele signaal en de signaalsterkte kan minder zijn.
Hoofdkantoor belde mijn vrouw. Gewoon klantenservice bellen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:33 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Bel ik n.a.v. jouw berichtje hier even naar de Phonehouse in Woerden..
"Nee, wij hebben niets, en het gaat zeker tot oktober duren voor we iets binnenkrijgen. Op dit moment staan er zo'n 40 mensen op de wachtlijst"
Raar allemaal...
Ja, 'being processed' verandert dan en daar komt o.a. het tracking# voor in de plaats.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:25 schreef Breuls het volgende:
Okay, ik heb nog 'being processed' als status, maar verschijnt op die pagina dat tracking number? Dan weet ik een beetje waar ik naar moet zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |