Als het in de voorwaarden stond mag dat gewoon. Maar als je er genoeg geld op had staan dan mogen ze niks van je rekening afschrijven, en als ze dat wel doen kan je dat gewoon ongedaan laten maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:46 schreef Skv het volgende:
[..]
dat zijn eikels. 25 EUR administratiekosten rekenen ze als ze het bij de eerste poging niet van je rekening kunnen halen. Ook al kostte je app maar 79 cent. Zelf al twee keer gehad (terwijl er meer dan genoeg geld op mijn rekening stond)! Cc kost 20 E per jaar. Neem dat gewoon..?
Ja, dit vind ik ook erg vervelend. Soms staan er een paar vragen in een smsje, dan heb je de eerste beantwoord en dan kan je de rest niet meer teruglezen omdat al je eigen tekst erover heen zit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:36 schreef Saaaaab het volgende:
Ben ik de enige die zich eraan stoort dat je je binnengekomen smsjes niet meer kunt lezen als je je sms-typvak voltypt, omdat dan dat typvak ervoor schuift? Is hier ook iets tegen te doen?
Heb je er eentje waar een simlock op zit? Dan kan je het wel gebruiken in Amerika, maar je kan dan niet een AT&T simkaartje erin stoppen. Dan moet je het via je T-Mobile (of Vodafone) sim doen en dat kost aardig wat geld.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:47 schreef Norrage het volgende:
Even voor de zekerheid: Mijn iphone 3GS kan ik toch gewoon in Amerika gebruiken? IK vraag dit omdat in andere landen hij niet altijd werkt geloof ik...
Ik heb hem daarvoor gejailbreakt en geunlockedquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:50 schreef WSquater het volgende:
[..]
Heb je er eentje waar een simlock op zit? Dan kan je het wel gebruiken in Amerika, maar je kan dan niet een AT&T simkaartje erin stoppen. Dan moet je het via je T-Mobile (of Vodafone) sim doen en dat kost aardig wat geld.
Het gebruiken van de iPhone zelf kan wel. Je kan gewoon op WiFi, gewoon videos kijken, apps gebruiken, muziek luisteren etc.
Alleen als er een simlock op zit betaal je via je Nederlandse abonnement wat dus extra geld kost.
Nee, maar blijkbaar bel ik er wel af en toe mee. Ik heb hier in huis al niet het beste bereik, maar wel 3G en ook nooit problemen gehad met bellen. Maar de deathgrip is dan wel genoeg om m'n belletje weg te laten vallen.quote:
Dat kan. Als je gewoon betaald verder.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand hier of je in Londen zo je iphone 4 mee kan nemen? zonder iets te tekenen ofzo?
Mooi, nja voorraad zit wel goed, 4000 stuks bij de nieuwe apple store en in frankrijk is het helemaal gekkenhuis kwa voorraad. Mensen die gewoon 20 stuks met 4 man hebben meegenomenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat kan. Als je gewoon betaald verder.Als ze 'm op voorraad hebben tenminste, dat is een beetje gissen nu. Het ene berichtje op internet zegt dat als je er vroeg bij bent je 'm zo mee kan nemen. Anderen roepen weer dat er niks mogelijk is.
De vraag is ook gigantisch.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooi, nja voorraad zit wel goed, 4000 stuks bij de nieuwe apple store en in frankrijk is het helemaal gekkenhuis kwa voorraad. Mensen die gewoon 20 stuks met 4 man hebben meegenomen
Waar zie je me zeggen dat het niet mag dan? Ik zeg alleen dat het niet de meest fijne toko is om je financiën onder te brengen vanwege die achterlijke policy van ze. Een creditcardje kost 20 Euro per jaar (of 12,50 voor studenten). Neem dat dan gewoon.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:53 schreef WSquater het volgende:
[..]
Als het in de voorwaarden stond mag dat gewoon. Maar als je er genoeg geld op had staan dan mogen ze niks van je rekening afschrijven, en als ze dat wel doen kan je dat gewoon ongedaan laten maken.
Je hoeft trouwens niet perse met een betaalmiddel te registreren. Gewoon een gratis app proberen te downloaden en dan registreren.
Kennis zit er nu om de hoekquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef Maravilla het volgende:
[..]
De vraag is ook gigantisch.
Ik zou het er zonder reservering niet speciaal op wagen iig..
Ja, ene Google, die had er erg veel last van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef ik.ben.hier het volgende:
Update naar IOS4 en weg internetverbinding!
Vast wel iemand die hier ook last van had (A)
ff update:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee welke pakketdienst naar jou toe moet komen, maar die mij straks gaat bellen belt om een tijd af te spreken (dus iets preciezer dan een dag verwacht ik), voor morgen (zaterdag)
Tenminste, dat zei de T-Mobile medewerker
Alsof ze hier meelezen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:56 schreef Breuls het volgende:
Zo, het is maandag. Laat Borderlinx nu mijn i4 maar versturen, dan heb ik 'm deze week.
Hoeveel verzendkosten moest je betalen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Alsof ze hier meelezen.Twee minuten na deze post kreeg ik een mailtje dat de verzending is begonnen. Status op de site: "Shipment handed over to delivery agent" met een tracking number.
Nee. Maar wel besteld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:55 schreef D. het volgende:
Heeft iedereen die de zijne al ontvangen heeft het 'hoesje' er ook bijgekregen?
Want ze waren vergeten 'm te leveren, of moet iedereen 'm apart bestellen?quote:
35 euro.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:06 schreef kadeya het volgende:
[..]
Hoeveel verzendkosten moest je betalen?
Je moet op je iPhone 4 een app downloaden, die checkt of je inderdaad een iPhone 4 hebt en in die app kan je een hoesje bestellen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Want ze waren vergeten 'm te leveren, of moet iedereen 'm apart bestellen?
En gratis neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |