Ik heb hem, kwam defect binnen (kabel los binnen) ff gesoldeerd en hij doet het, meer ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef DaMook het volgende:
Iemand al ervaring met een dock van dealextreme ? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42360 Voor die prijs lijkt me niet verkeerd, maar heb geen zin om mijn ipad naar de knoppen te helpen.
Dan hoop ik dat de kabel bij mij goed binnenkomt, ben niet zo'n soldeerheldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb hem, kwam defect binnen (kabel los binnen) ff gesoldeerd en hij doet het, meer ook niet.
Ik heb hem net binnen. werkt niet goed. iPad wordt niet herkend vaak, en syncen lukt helemaal niet. (ik krijg die bliep van 'connected' niet te horen, maar hij zegt wel "not charging" te zijn)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef DaMook het volgende:
Iemand al ervaring met een dock van dealextreme ? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42360 Voor die prijs lijkt me niet verkeerd, maar heb geen zin om mijn ipad naar de knoppen te helpen.
ja en nee. Je kan meerdere mailboxes aanmaken die apart gecheckt worden, maar je moet in de mailapp zelf gaan switchen van mailbox en je kan elkaar niet uitsluiten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Een vraag die ik nog niet beantwoord heb zien worden is het volgende; mogelijk komt er in huize NiGeLaToR ook een iPad wonen en die wordt dan gebruikt door NiGeLaToR en zijn lieftallige NiGeLaToRiN. Is het mogelijk hier multi-user zaken voor in te regelen, zodat ik mijn eigen e-mail en feeds te zien krijg en mijn meiske ook?
Hoe hebben jullie dit ingeregeld?
Multi-accounts worden (nog) niet ondersteund helaas. Je zou je feeds in Google reader in aparte mapjes kunnen stoppen voor jou en je vrouw/vriendin. De app reeder leest Google Reader uit en houdt mapjes in stand.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Een vraag die ik nog niet beantwoord heb zien worden is het volgende; mogelijk komt er in huize NiGeLaToR ook een iPad wonen en die wordt dan gebruikt door NiGeLaToR en zijn lieftallige NiGeLaToRiN. Is het mogelijk hier multi-user zaken voor in te regelen, zodat ik mijn eigen e-mail en feeds te zien krijg en mijn meiske ook?
Hoe hebben jullie dit ingeregeld?
Als je genoeg muziek en/of films hebt, krijg je zo'n ding natuurlijk altijd wel volquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Dacide het volgende:
verkapte TVP
Ik, als windows/android user, ga toch aan de Ipad. Krijg hem voor verjaardag van vriendin. Ben erg benieuwd hoe die bevallen zal. Ik ga voor de 32gb en 3g versie. (Alhoewel 16gb wellicht ook voldoende zal zijn. Ik heb geen idee :s )
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Dacide het volgende:
verkapte TVP
Ik, als windows/android user, ga toch aan de Ipad. Krijg hem voor verjaardag van vriendin. Ben erg benieuwd hoe die bevallen zal. Ik ga voor de 32gb en 3g versie. (Alhoewel 16gb wellicht ook voldoende zal zijn. Ik heb geen idee :s )
Daar heb je dus een knopje voor.quote:
Kwestie van nooit iets weggooien.. zo kun je ook steeds een groter huis kopen, raakt toch altijd weer vol.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je genoeg muziek en/of films hebt, krijg je zo'n ding natuurlijk altijd wel vol.
oh sorryquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je dus een knopje voor.
Ik heb hem ook en via de jailbraek van mijn iPhone wil ik 'm toegang geven tot internet buitenshuis. Niet dat het vaak zal voorkomen, maar toch. Trouwens, Civilization is best leuk op de iPad!
Als je overigens een 2e Sim van je iPhone abo hebt, kun je daar dan ook lekker mee 3G-en?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je dus een knopje voor.
Ik heb hem ook en via de jailbraek van mijn iPhone wil ik 'm toegang geven tot internet buitenshuis. Niet dat het vaak zal voorkomen, maar toch. Trouwens, Civilization is best leuk op de iPad!
Ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef kahlanamnell het volgende:
Hebben jullie dit al gezien?
http://www.nu.nl/ipad/
In dat filmpje wordt een demonstratie gegeven en daar zie ik een ipad die flash afspeelt of heb ik het nu helemaal mis?
nog niet in de store helaas.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:23 schreef Blaxje het volgende:
SoundPrism ziet er zo gruwelijk uit. Ik wil een iPad, alleen al daarvoor
quote:Geachte *****,
Wij zijn verheugd u te berichten dat uw bestelling vandaag verzonden is via de pakketpost van DPD.
Nice iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:23 schreef Blaxje het volgende:
SoundPrism ziet er zo gruwelijk uit. Ik wil een iPad, alleen al daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |