Leg dat maar uit aan Tjerk, die zachte bruine eekhoorn, die al sinds je geboorte in je ledikantje zit. Hij heeft je zien masturberen, man.quote:
Ken ik al, al 3x gezien ofzo, maar dat is niet echt een jankfilm, meer een film waar je je in en in kut van gaat voelenquote:
Wel kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:51 schreef Penisbaard het volgende:
Requiem for a Dream heb ik ooit gedownload, maar nooit durven kijken omdat iedereen zegt dat je je er kut van gaat voelen.
Gewoon een topfilm.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:51 schreef Penisbaard het volgende:
Requiem for a Dream heb ik ooit gedownload, maar nooit durven kijken omdat iedereen zegt dat je je er kut van gaat voelen.
Zullen we het over deeltjesversnellers hebben?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:52 schreef Document1 het volgende:
Hoe is dit topic van een gangbang topic naar een kutfilmreviewtopic gegaan?
Omdat je moeder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:52 schreef Document1 het volgende:
Hoe is dit topic van een gangbang topic naar een kutfilmreviewtopic gegaan?
Bedankt voor de tip. Die film ziet er inderdaad wel tof uit, ook als ik de trailer zo bekijk. Misschien maar eens downlkopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:50 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ken ik al, al 3x gezien ofzo, maar dat is niet echt een jankfilm, meer een film waar je je in en in kut van gaat voelenAls je Requiem btw goed vond, moet je deze film eens checken: http://www.imdb.com/title/tt0424880/
Die heb ik een aantal jaar geleden gekeken, toen ik nog blowde. Was stoned toen ik hem keek. Je-zus zeg, dat was echt zo fucking intens. Veel een veel erger dan Requiem nog, kan je nagaan. Heel goede film.
Dat is ook zo. Maar hij is wel goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:51 schreef Penisbaard het volgende:
Coolios. Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Die film ziet er inderdaad wel tof uit, ook als ik de trailer zo bekijk. Misschien maar eens downlkopen..
Ghehehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |