wtfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:43 schreef o.us het volgende:
Je eigen sperma nooit geproefd hebben.
Mental image.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:43 schreef o.us het volgende:
ieuwhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:43 schreef o.us het volgende:
Hahaha pwnd by Chowi. Dan ben je laag gezonken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:43 schreef Chowi het volgende:
Verkapt kijk-mij-gepijpt-zijn-door-een-meisje-van-zestien topic.
Aan zijn fobo te zien:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:43 schreef Chowi het volgende:
Verkapt kijk-mij-gepijpt-zijn-door-een-meisje-van-zestien topic.
Dat was een bash en een compliment in één. Well done.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:44 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Hahaha pwnd by Chowi. Dan ben je laag gezonken.
niks tegen gekruldemondhoek mattie. jij bent zeker iemand zn sperma in een bakje doet, daarna wat poep aan je vinger veegt en die er doorheen mengt, en dan opdrinkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aan zijn fobo te zien:
Verkapt kijk-mij-gepijpt-zijn-door-een-gekruldemondhoek topic.![]()
![]()
Mensen die gekruldemondhoek verdedigen, mijn godquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
niks tegen gekruldemondhoek mattie. jij bent zeker iemand zn sperma in een bakje doet, daarna wat poep aan je vinger veegt en die er doorheen mengt, en dan opdrinken
nou man wat een pwn gepijpt zijn door een 16 jarig meisjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:44 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Hahaha pwnd by Chowi. Dan ben je laag gezonken.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:43 schreef o.us het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:43 schreef o.us het volgende:
Thanks.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was een bash en een compliment in één. Well done.
Genoeg jongens die dat doen idd. Alleen moet je dan wel in de gothic en emo-scene zitten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:49 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
dit topic doet me denken aan zo'n jongen die we vroeger wel eens 'plaagden'zeggen dat jongens ook altijd mascara ophebben. Dag later kwam die op school met mascara
!!!!
![]()
Dat kan toch niet? Die lijkt 12 jaar ofzo, absoluut geen 16.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:49 schreef Chowi het volgende:
Maar de hamvraag is nog altijd niet beantwoord:
Betreft het meisje waarover gesproken wordt in de OP Gekruldemondhoek?
De mensen faalnoobs die hier nog verandering in gaan brengen moeten pics posten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:43 schreef o.us het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:50 schreef Drinky het volgende:
sperma is goed voor je huid, het plakt alleen wel een beetje
Het is helemaal niet goed voor je huid. Een jongen kwam een keer klaar over mijn borsten en toen heb ik dat drie weken laten zitten, met als resultaat allemaal uitslag op de desbetreffende plek.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:50 schreef Drinky het volgende:
sperma is goed voor je huid, het plakt alleen wel een beetje
De engelse wiki heeft overtuigender beeldmateriaalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:44 schreef VuilnisMetaal het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autofellatio
That's the way to do it!
Ik weet toevallig dat ze ouder is dan ze lijkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Die lijkt 12 jaar ofzo, absoluut geen 16.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is helemaal niet goed voor je huid. Een jongen kwam een keer klaar over mijn borsten en toen heb ik dat drie weken laten zitten, met als resultaat allemaal uitslag op de desbetreffende plek.
Je moet er ook flink mee smeren zodat het in de huid trekt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is helemaal niet goed voor je huid. Een jongen kwam een keer klaar over mijn borsten en toen heb ik dat drie weken laten zitten, met als resultaat allemaal uitslag op de desbetreffende plek.
Ja duh.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:49 schreef Chowi het volgende:
Maar de hamvraag is nog altijd niet beantwoord:
Betreft het meisje waarover gesproken wordt in de OP Gekruldemondhoek?
Jij gelooft ook alles wat ze zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom was jij je in 3 weken niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Foto's van dit hele gebeuren?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Baas!!quote:
Dat dit kan... In Engelandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De engelse wiki heeft overtuigender beeldmateriaal
http://en.wikipedia.org/wiki/Autofellatio
Dan moet je ook goed gek zijn.quote:
Helaas wel. Kan ze er dus ook niet meer overheen groeienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat ze ouder is dan ze lijkt.
Wat eng.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
Maar even serieus, die GekruldeMondhoekbe is dus echt wel roodharig.
Ja, sowieso de teksten van Faberyayo en gewoon alle teksten op het grote gedoe. Meesterlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:55 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Die tekst is zo fout dat hij uber is.
Nee man, meer turquoisequote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ja, redheads hebben geen ziel.quote:
Ik denk hOMG NIEUWE UIquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
En dan "kijk papa ik heb een melksnor"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:57 schreef Document1 het volgende:
Ik doe het altijd op me bovenlip smeren.
In mijn geval Opa.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dan "kijk papa ik heb een melksnor"
Ik heb alleen die bewuste plek niet gewassen omdat ik wou zien wat het deed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Waarom was jij je in 3 weken niet?
Stickertje erover tijdens het douchen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb alleen die bewuste plek niet gewassen omdat ik wou zien wat het deed.
Verplicht steriliseren en de mond dichtnaaien die hap.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:59 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Die zuigen je ziel ook uit je ding dong he als je niet op let.
toch zou ik haar wel raken denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:59 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Die zuigen je ziel ook uit je ding dong he als je niet op let.
Regina is een bazin.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:01 schreef GenusButeo het volgende:
Offtopic: Chowi is fan van Regina Spektor?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:03 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
toch zou ik haar wel raken denk ik
En jij bent een heldin.quote:
quote:
Zowel jij als gekruldemondhoek zijn te jong om daar te komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:06 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
ik heb pics van gekruldemondhoek gezien in KPD dus ik zou haar heus wel raken hoor
Eigenlijk is het alleen goed voor je huid als je het doorsliktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb alleen die bewuste plek niet gewassen omdat ik wou zien wat het deed.
Mijn fucking godquote:
Dat lijkt op sperma met een gezichtquote:
Dat artikel moet je als man eigenlijk uitprinten en lamineren voor als een meisje moeilijk doet met slikken. Heb je altijd het perfecte argument op zak.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Eigenlijk is het alleen goed voor je huid als je het doorslikt
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-houdt-je-jong.dhtml
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:06 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
ik heb pics van gekruldemondhoek gezien in KPD dus ik zou haar heus wel raken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |