Ik eigenlijk ook, maar ik moet ook slapen. Afgelopen nacht was het ook al zo kut. Om drie uur nog klaar wakker. En morgen moet ik weer kijken hoever ik kan roeien binnen tien minuten. Progressietestquote:
Matig, maar dat kan de beste overkomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:24 schreef gnilrednoz het volgende:
hoe vinden jullie de TT? ik vind hem tof
GODVERDOMME !!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:24 schreef gnilrednoz het volgende:
hoe vinden jullie de TT? ik vind hem tof
ik wilde perse de lapo in vorige topic hebben zowat ik de tt kon bepalenquote:
Duh, dat was ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:26 schreef FANN het volgende:
Ik hou erg veel van sportik train zo'n 2 uur per dag ...
[ link | afbeelding ]
nah...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:27 schreef gnilrednoz het volgende:
wat ben jij een ongelofelijk flauwe vrouw zeg, hahaha
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:29 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
jawel, laten we msnen, heb je een webcam?
Geloof me nou maar je moet Heksie hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
heb je wel foto's van jezelf op je computer of weet je niet hoe dat werkt?
Ik heb genoeg interesse voor meerdere oudere vrouwenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Geloof me nou maar je moet Heksie hebben![]()
concentreer je daar nou maar op
Je zou toch gisteren naar Spanje vertrekken, of was het omgekeerd...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:36 schreef hondjes het volgende:
Holland..Fann.
En moe en chagerijnig.
En zitten ze ook nog ruzie te maken op tv...bij Andries en Knevel.
Honda is ook nog in de marktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:36 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik heb genoeg interesse voor meerdere oudere vrouwenmaak je maar geen zorgen
Ik wilde hem jaloers makenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja met jou welmaar dat was toch iets tussen ons ?
Ik ook niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zou toch gisteren naar Spanje vertrekken, of was het omgekeerd...
ik hou het niet meer bij
Honda?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Honda is ook nog in de marktmisschien heeft die interesse
haha, faalquote:
SCHAKEL DE RIJDENDE RECHTER IN ! die weet daar wel raad meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
Maar volgens mij zit ik nu in Holland en over 14 dagen weer in Spanje.
Want ik zie opeens een schutting voor mijn neus, van de buren, die er eerst niet was.![]()
Gezellig thuiskomen
Die gaat gelijk morgen tegen de vlakte
Oke, ik wil gewoon niet met mijn hoofd op Fok..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef gnilrednoz het volgende:
FANN, even eerlijk, echt eerlijk. Waarom wil je geen foto van jezelf posten? Als je me een goede reden geeft zal ik er nooit meer naar vragen.
Keequote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Oke, ik wil gewoon niet met mijn hoofd op Fok..
that's all..
nah... toevallig is deze wel echtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef gnilrednoz het volgende:
gezien je verleden met het posten van foto's zal ik deze ook met een korreltje zout nemenmaar toch leuk
ok, goedquote:
yep ... zo kan je alle kanten uit seg maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:51 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ok, goedje hebt wel een foto gekozen waar je echt totaal niks over kan zeggen. je kan of vrij oud zijn, of vrij jong. ik kan er weinig mee. goed werk
neh... voor zover ik weet niks gebeurdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef hondjes het volgende:
Verder nog wat gebeurd,of kan ik deze dag vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |