Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Help Pee, met FOT'ters![]()
Van die autisten met zo'n toeter op hun buik
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:42 schreef minilot het volgende:
Welterusten jongens en meisjes. Ik en mijn buik vol cheesecake gaan een dutje doen.
Hobje...hoe gaat het klussen? Of moet ik je K&W-topic gaan zoeken?quote:
Heb het topic gevonden en het lijkt me hardstikke leuk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
JaCool he
![]()
Als het me niet bevalt ga ik lekker mijn eigen ding doen daar
Maar wel leuk om dan 's avonds met elkaar een hapje te gaan eten en foto's na te bespreken
Hoe gaat het hier eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Slaap lekker
[..]
Hobje...hoe gaat het klussen? Of moet ik je K&W-topic gaan zoeken?
altijd doen zoietsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn plannen om met een stel FOT-ters waarvan ik er tot op heden maar eentje kennaar Berlijn te gaan een weekend
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
altijd doen zoietssuper gezellig!! en anders genoeg om te shooten toch ?
Neinquote:
quote:
Zal-ie vast niet erg vindenquote:
Het is toch weisswein? In de volksmond dan, einmahl weisswein bitte?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
NeinBerlin
Deutsch sollen wir sprachen
Und bier sollen wir drinken oder weisse wein
Geen ideequote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is toch weisswein? In de volksmond dan, einmahl weisswein bitte?
Du muss ein Wort kennen. Bierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeMein Deutsch ist nicht so gut. Sprechen sie englisch bitte
zeg ik altijd maar als ik kantoor Frankfurt aankom
![]()
Und bratwurstenquote:
Jawolh Frau Bluezzquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Ken het nauw weer gewoon in het nederlantz
Morgen werkie doen, slapen
Gute nacht Grossmutter Bloesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Sweet dreams Bluezzzquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Glen Talloch?quote:
Nee. Ik ging even vreemd met een The Talisman slobberliterfles.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ik ging even vreemd met een The Talisman slobberliterfles.
Leuk he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:50 schreef borisz het volgende:
Het beste uit 11 jaar fok!meetfototopics bekeken. Hilarisch zo af en toe
![]()
Jij ook slecht geslapen?quote:
Hier past maar 1 antwoord op:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:28 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDe katten hebben een nieuw spelletje ontdekt
Ze kunnen nu de twee kastjes in mijn slaapkamer openkrijgen
Leuk joh
Spelen met de theedoeken
Reismandje ervoor om de deuren te blokkeren en ze hebben vervolgens een half uur geprobeerd de deurtjes open te krijgen
En nu ben ik moe
What else is new (bij mij dan)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:10 schreef SeaOfLove het volgende:
goedemorgen, de uren die ik heb geslapen warenJammer dat ik al vanaf 4 uur wakker ben
ik misselijk en pijn in mijn nek. 3x wakker geworden ervan. nu op werk en ga over uurtje weer naar huis en vanaf daar verder. ben bang dat het geen optreden gaat worden zaterdag.. morgen ontbijtje bij dudok ook afgezegdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 05:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij ook slecht geslapen?
Ik heb de laatste tijd iedere nacht pijn in mn rug, en sta dus vaak zo vroeg op omdat ik dan niet meer kan slapen
Tel uw zegeningen en kijk niet achteromquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:10 schreef freecell het volgende:
Bluh FF...
Hier heel fanatiek vanmorgenAlles loopt gewoon goed
![]()
Das nieuw
Nuja, de dag is nog jong
Geniet ervan! Gebruik hetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:10 schreef freecell het volgende:
Bluh FF...
Hier heel fanatiek vanmorgenAlles loopt gewoon goed
![]()
Das nieuw
Nuja, de dag is nog jong
Ik hoop hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen allemaalHuisarts gewoon even bellen en dan advies vragen of een afspraakje maken, ze zitten/zijn ervoor. En wie weet krijg je wel een middeltje waarmee het snel beter gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tel uw zegeningen en kijk niet achterom
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen allemaalMisschien even iets van bicarbonaat proberen? Dat helpt bij mij altijd goed bij maagpijn of algeheel maag-van-slag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja heb echt goed geslapenquote:
Neequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:49 schreef DarkElf het volgende:
ja heb echt goed geslapen
was ik even aan toe geloof ik.
Jij goed geslapen??
Hmm ik wacht nog even afquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huisarts gewoon even bellen en dan advies vragen of een afspraakje maken, ze zitten/zijn ervoor. En wie weet krijg je wel een middeltje waarmee het snel beter gaat
oh vervelend zegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee
kon niet goed inslapen (tot half 2 wakker gelegen en om 4 uur dreef ik weer mijn bed uit van de opvliegers)
Ben het gewendquote:
Ja, ga je ook meteen ff kogelstoten dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:51 schreef DarkElf het volgende:
zo eens wat boodschapjes doen en dan eens mijn rondjes lopen. Ga maar weer eens naar de atletiekbaan hier in de buurt denk ik, heb geen zin om een route te verzinnen.
dat zal idd. gebruik je daar iets voor? (homeopatisch ofzo?)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben het gewendMaar ik blijf braaf de melatonine slikken volgens Steers aanwijzingen.
Het heeft voor een gedeelte ook gewoon met de hormonale veranderingen te maken.
nee maar t kan welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ga je ook meteen ff kogelstoten dan?
Of speerwerpen
't Is heel simpel spul, gewoon een base waarmee je het zuur laat reageren geloof ik. Remedietje in de trant van 'baat het niet, dan schaadt het niet', vroeger noemden ze het maagzout. En het smaakt echt supersmerigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm ik wacht nog even af
@ CF ik zal er eens naar kijken
Ja 2 jaar lang geslikt en dat ging toen redelijk, nu dit 3e jaar helpt dat niet (meer).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
dat zal idd. gebruik je daar iets voor? (homeopatisch ofzo?)
(mijn schone zus heeft ook opvliegers en de hele rataplan... leuk zo'n operatie enzo, zit je ineens op je 35ste poef! zo in de overgang)
nee snap ik. nou ja hopen dan maar dat t niet al te lang duurtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja 2 jaar lang geslikt en dat ging toen redelijk, nu dit 3e jaar helpt dat niet (meer).
Alternatief is de pil, maar dat wil ik ook niet.
Het 'leuke' is dat ik samen werk met een collega die er ook middenin zit en hop daar gaan de vestjes de hele dag aan en uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:05 schreef DarkElf het volgende:
nee snap ik. nou ja hopen dan maar dat t niet al te lang duurt
ja las t, balen is dat zegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
What else is new (bij mij dan)
Maar goed met onfrisse moed weer op het werk
Beterschappies meisquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik misselijk en pijn in mijn nek. 3x wakker geworden ervan. nu op werk en ga over uurtje weer naar huis en vanaf daar verder. ben bang dat het geen optreden gaat worden zaterdag.. morgen ontbijtje bij dudok ook afgezegd
dankjewel! met maagpijn gewoon gaan als je denkt dat het anders is dan anders of als het langer duurt dan je 'gewend' bent bij maagpijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:34 schreef Sarabi het volgende:
Beterschap FF! (had er helemaal over heen gelezen omdat ik mezelf zielig vond)
Jammer dat je niet kan optreden, maar je moet goed voor jezelf zorgen
Ah arm poezebeestje ook weerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Xena heeft iets aan haar staart trouwens. Ergens tussen gezeten of zo, paar dagen geleden zag ik al bloed op het laminaat, dacht dat het restanten van een muis waren
Maar ze kan het puntje niet echt gestrekt krijgen als ze haar staartje in de lucht doet en er zit een soort langwerpige harde plek die gevoelig is met opgedroogd bloed.
Mijn moeder draagt nog steeds vestjes, arm mensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het 'leuke' is dat ik samen werk met een collega die er ook middenin zit en hop daar gaan de vestjes de hele dag aan en uit![]()
Jullie gaan wel echt in hoog tempo erdoorheen hè hobje-popje. Geen wonder dat je moe bentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:49 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen en dan kijken of ik zin heb om te witten, niet dus eigenlijk ben erg moe
Geen idee, ergens achter blijven hangen of door een hond of kat gebetenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:
huh wat zou dat kunnen zijn Bluezz?
Ja dat ook wel idd, en er moet gewoon doorgewerkt worden, we hebben geen vakantie ofzo, draai zelfs meer diensten vanwege vakanties en zieken enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jullie gaan wel echt in hoog tempo erdoorheen hè hobje-popje. Geen wonder dat je moe bent
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:53 schreef freecell het volgende:
Mijn dreumes is verwend
Schuift de korstjes van zijn bruinbrood met pindakaas aan de kant.
'To op!' *schuif*
'Mij nu kekke met geitekaas?'
wow lust zelfs al geitenkaasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:53 schreef freecell het volgende:
Mijn dreumes is verwend
Schuift de korstjes van zijn bruinbrood met pindakaas aan de kant.
'To op!' *schuif*
'Mij nu kekke met geitekaas?'
denk veel hoor. ik in ieder gevalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:55 schreef borisz het volgende:
Mensen hoeveel pestoliefhebbers zijn hier?
Neuh alleen als je eraan komt of ff goed wil kijken, wat ik dus gisteren deedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:48 schreef MissHobje het volgende:
Ah arm poezebeestje ook weer
Heeft ze er heel erg veel last van ?? of valt het mee ?
Bel nou es met de dok, manquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel en alle andere beterschapswensen ook![]()
Denk het ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk veel hoor. ik in ieder geval
ik hoop niet gebeten.. moeten katten en honden ook een prik als ze door een kat of hond zijn gebeten, net als mensen een prik moeten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee, ergens achter blijven hangen of door een hond of kat gebeten
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:55 schreef borisz het volgende:
Mensen hoeveel pestoliefhebbers zijn hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |