Was die lul niet geschorstquote:

Hij roerde in de verkeerde aars?quote:

Wie wat waar?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef crv het volgende:
Beny der moet hier nodig wat geMODderd worden dat gescheld hier

Waarom moet het alleen maar om kinderen krijgen draaien? Je bent net een Gristen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar niet, maar als je zwanger wil worden moet je toch nog een LOI cursus Biologie volgen.

waarom is dat raar. ik houd niet van bruin, net als dat ik niet onder de zonnebank gaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja wat is echte seckz. Sommige mensen vinden anaal al raar.

Ik zeg ook niet dat het belangrijk is maar je kan het dan toch wel missen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sex is niet belangerijk.. tenminste, ik vind het niet echt prettig om mijn piemel in iemands aars te steken.. ik hou van iemand omdat ik van hem hou, en niet om mijn piemel in zijn aars te roeren..

Daarom, en daarom doe ik dus niet aan anaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom moet het alleen maar om kinderen krijgen draaien? Je bent net een Gristen.Nee, voor de meeste mensen gaat het om genot. En dat kan op vele manieren behaald worden.

quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom moet het alleen maar om kinderen krijgen draaien? Je bent net een Gristen.Nee, voor de meeste mensen gaat het om genot. En dat kan op vele manieren behaald worden.

ja maar dan hoef je toch niet de gierput te peilenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]

Als ik hier het woord anaal noem zit ze al 10km verderopquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]

Maar, homo's hebben ook orale sex hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het belangrijk is maar je kan het dan toch wel missen.
Aan de andere kant je kan ook intiem zijn zonder penetratie

Been there, done that nu alleen techniek verbeteren. Veel oefenen dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar niet, maar als je zwanger wil worden moet je toch nog een LOI cursus Biologie volgen.

Tjee dan wassie wel errug spannendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik snap echt niets van de film misschien omdat ik mijn handen te veel voor mijn ogen had.

Dus jij wilt anale sex met je vrouwtjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik hier het woord anaal noem zit ze al 10km verderop

Sowieso horrorfilms.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik snap echt niets van de film misschien omdat ik mijn handen te veel voor mijn ogen had.

Ja dat weet ik wel. Maar in een heterorelatie is dat toch vaak voorspel naar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, homo's hebben ook orale sex hoor![]()

Als je dat wil wel. En als je dat niet wil niet. Je moet andere mensen lekker laten doen wat ze willen, als ze jou er maar niet mee lastig vallen. Anders heb je maar een kutleven en heb ik medelijden met je.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar dan hoef je toch niet de gierput te peilen

Ik begrijp je wel hoor. Pompen om het pompen is ook maar leuk voor een kwartiertje, denk ik danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sex is niet belangerijk.. tenminste, ik vind het niet echt prettig om mijn piemel in iemands aars te steken.. ik hou van iemand omdat ik van hem hou, en niet om mijn piemel in zijn aars te roeren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |