quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je nog een lijstje over hebt, kun je er hier eentje van printen misschien
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
o god ja, je hebt twee blogs natuurlijk.
gaat CDP het redden ????quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef creno het volgende:
Morgen naar Amsterdam![]()
vrijdagavond de mister gay verkiezing met een optreden van Nathalie
dan slapen en de boot op op zaterdagen daarna op het rembrandtplein feesten met Rachel
Dewi,Bouchra en Anna en de Vengaboys
o das zeker gezellig! hoe gaan jullie gekleed? euh...schaars?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef creno het volgende:
[..]
inderdaad, zelfde boot, gezellig he !
en ik ben fan(had je dat nog niet door dan, al mijn ava's waren van madonna)
Ja leuk! Ik ga er eens 9 zoeken en dan printen op 336 bij 336 pixels op fotopapier en dan knippen en dan schuiven .... en dan bekijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je nog een lijstje over hebt, kun je er hier eentje van printen misschien
Zorg je wel voor de goede DPI (300) als je gaat printen? Anders wordt het niet mooi. En ik heb eventueel grote versies zodat afdrukken nog mooier wordt, als je wil.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja leuk! Ik ga er eens 9 zoeken en dan printen op 336 bij 336 pixels op fotopapier en dan knippen en dan schuiven .... en dan bekijkenPas je wil tussen gok ik
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat donshaar mag wel wat donkerder worden jaVerder vind ik het wel best.
Ik ben verhalen aan het beoordelen voor een wedstrijd van mijn uitgeverij. Altijd weer grappig om het verschil in niveau te zien bij dat soort dingen.
ja, ik heb de van wonderer geleende jockstrap aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das zeker gezellig! hoe gaan jullie gekleed? euh...schaars?
ja, ik wist dat je vorige ava VOGUEwas, maar ik zie bijna niemands ava als ik online ben. Zal wel weer iets moeten instellen. ik wilde ook een bewegende ava hebben maar dat was weer te groot o.i.d. of ik moest een abo nemen. NOu, ik geloofde dat wel.
Ik denk foto 10/12quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zorg je wel voor de goede DPI (300) als je gaat printen? Anders wordt het niet mooi. En ik heb eventueel grote versies zodat afdrukken nog mooier wordt, als je wil.
ik kon gewoon op je blog komen. Niet die van Amerika. ik hoefde niet meer t wachtwoord in te tikken. Bold move!.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
JaSoms wel vervelend maar mensen die van niks weten kunnen via via op mijn gewone blog komen en daar heb ik niet zo'n zin in.
wat is dat? Een partij? Christen nog wat? Gaan ze weer een aktie doen? We weten het nu wel. Tis sinful. i get it.quote:
o er was laatst een topic daarover, over used underwear bestellen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef creno het volgende:
[..]
ja, ik heb de van wonderer geleende jockstrap aan.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Maar de lijstjes zelf zijn wel leuk toch, polaroid style? Kun je zo van bovenaf de foto's inschuiven.
En onder op de rand kun je met wisbare stift de naam neer zetten of de datum
Zeg ik had al 4 jaar lang geen enkel iets op de muur van de wc hangenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
wat ben je toch weer een heerlijke handtas!![]()
![]()
Je doet me denken aan Erwin, die is ook zo bezig met foto's and shit.
Nou ja, ik ben blond, dus die schaduw gaat sowieso niet lukkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
strax zie ik je nog met een 5 o'clock shadow in oktober.
WAt voor verhalen zijn dat? hot shit? van beginnende schrijvers?
Ja, klopt, maar er staat nergens een link naartoe, dus mensen moeten het adres weten, da's alles. En ZO geheim is het niet (ik stond tenslotte ook gewoon in de Mijn Geheim), maar het moet niet het eerste zijn dat mensen over me lezen/weten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik kon gewoon op je blog komen. Niet die van Amerika. ik hoefde niet meer t wachtwoord in te tikken. Bold move!.
Ik vind ze wel tof, jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Maar de lijstjes zelf zijn wel leuk toch, polaroid style? Kun je zo van bovenaf de foto's inschuiven.
En onder op de rand kun je met wisbare stift de naam neer zetten of de datum
o my bad.quote:
word je niet sneller opgewonden nu je T gebruikt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben blond, dus die schaduw gaat sowieso niet lukken
Ja, hot shit, het is een homo-erotische schrijfwedstrijdMaar als beoordelaar lees je toch anders dus erg opgewonden word ik er niet van
nopequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is dat? Een partij? Christen nog wat? Gaan ze weer een aktie doen? We weten het nu wel. Tis sinful. i get it.
en om de strijd nog wat op te voeren heb jij vast toegezegd dat je omkoopbaar bent ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Er is nu al een topic over de fotolijstjes aangemaakt en wie er in mogen komen van de [Singles]
Crazy bitches, zou Mike zeggen
Nee. Orgasmes zijn (nog) beter, maar dat is het wel (en dat hoor je te weten als je net mijn blog hebt bijgelezenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
word je niet sneller opgewonden nu je T gebruikt?![]()
en wat wint de winnaar van de wedstrijd? a book publishing o.i.d.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |