je bent gewoon te oud voor nieuwe snelle social mediaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik ben lui...wat bedoel je dan? die mail van 'de wind van voren' ? Xit niet dagelijks op mail...
links, aangezien ik links ben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mike welk been is al uit de kast links rechts of je middelste ?:)
ik lig al in bed maar kan niet slapenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
links, aangezien ik links ben.![]()
hoe is het jongen? wat doe je nog zo laat op?
\quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent gewoon te oud voor nieuwe snelle social media
Fokken via je telefoon?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik lig al in bed maar kan niet slapen
zij had toch sex met jeroen pauw ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Fokken via je telefoon?![]()
Heb je facebook niet gezien? Met Manuela Kemp die strontlazerus is.Had een feestje met haar.
that bitch is crazy...
![]()
ja, das lang geleden. Haar nieuwe vriend is zeker een hot bitch!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zij had toch sex met jeroen pauw ?
Je heb weer nachtdienst, en ja ik ga wel naar de pride..... alleen kom ik zaterdag ochtend uit de nachtdienst, dus moet eerst slapen.... weet niet hoe ik er dan uit zie hahahaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
![]()
heb je weer nachtdienst?
ja, ik ben met 1 been uit de kast.![]()
Ga je nog naar de Canal Pride?
You little shit, zullen we elkaar nog ooit ontmoeten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Je heb weer nachtdienst, en ja ik ga wel naar de pride..... alleen kom ik zaterdag ochtend uit de nachtdienst, dus moet eerst slapen.... weet niet hoe ik er dan uit zie hahaha
hoe bedoel je? like a slut?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
OMG ik begin op Ang3l te lijken.
Zou leuk zijn... maar herken ik jou wel op straat? Moet je een hele tijd met je foto toestel voor je gezich gaan lopenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
You little shit, zullen we elkaar nog ooit ontmoeten?![]()
![]()
jij bent dat toch met een varken als huisdier?leeft ie nog? wel cool!!
oh.... je hebt ook al maanden niet gegeten en het lijkt of je anorexia hebt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
OMG ik begin op Ang3l te lijken.
o jaaa queennie..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn... maar herken ik jou wel op straat? Moet je een hele tijd met je foto toestel voor je gezich gaan lopen![]()
Je bedoelt queennie, ja zeker die heb ik nog steeds hahaha
Heb met de Kermis in Tilburg een nummerbordplaat laten maken
met haar naam er op in roze glitterletters voor op haar hok.
euh nee, maar hoe bedoel jij dat dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Noem je Ang3l nu een slet?
We hadden al een varken en die heette brutus, die ging dood en dat vond ik erg jammerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o jaaa queennie..hoe kom je erbij een varken als huisdier te nemen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh.... je hebt ook al maanden niet gegeten en het lijkt of je anorexia hebt?
maar een varken als huisdier..... je kan daar toch niets mee?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
We hadden al een varken en die heette brutus, die ging dood en dat vond ik erg jammer
en miste het geknor in de tuinvandaar......
net als ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgens mij is hij blest met een fast metabolism.
Je kan hem haar aaien en uit je hand laten eten, reageerd als je haar naam roept en een knor geluid maakt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar een varken als huisdier..... je kan daar toch niets mee?
![]()
mag queennie wel in huis rond lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |