Dat topic was ook in KLBquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Bedankt voor de excuses. Erg netjes van je.
Het was misschien niet zo slim om dit topic hier te openen. Het zit hier namelijk vol met user's (gebruikers) die je niet serieus zullen nemen; Wij zijn beter zullen we maar denken.
Echt erg netjes van je, en voel je vrij om de volgende keer gewoon weer die knop aan te klikke
Groetjes RhytmicalRemedy èèn van de steeds kleiner worden de groep user's in dit subforum die nog wel beschaafd zijn.
Dat was nou juist net waar ik op doelde.quote:
Dat verklaard de spelfouten....quote:afkomst : nederlands,antiliaans,argentijns
Verklaard?! Kerelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Dat verklaard de spelfouten....
Maar natuurlijk, ik ben toch niet zo dom als TSquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Sosha het volgende:
[..]
Verklaard?! Kerel
-edit- Oh ik begrijp het, het was vast een grapje
Ik hoop dat je dat expres deedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Dat verklaard de spelfouten....
Je laatste emoticon brengt mij aan het twijfelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:21 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik ben toch niet zo dom als TS![]()
![]()
..... verdraaid, ik ben er bij!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:22 schreef Sosha het volgende:
[..]
Je laatste emoticon brengt mij aan het twijfelen.
nee hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Dat verklaard de spelfouten....![]()
![]()
FAAL!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
..... verdraaid, ik ben er bij!
Ik heb mijn koffie nog niet gehad!quote:
Dat is geen excuusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Ik heb mijn koffie nog niet gehad!
Wat was het danquote:
quote:
Kijk, deze deerne weet het!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef Sosha het volgende:
[..]
Zit geen fout in. Of doel je op de oubolligheid? Ik hou wel van oubolligheid
Ik doel op het feit dat er telkens fouten worden gemaakt met een 'd' en toen zag ik plotsklaps dit woord waarna ik bijna dubbelklapte van de ironie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef Sosha het volgende:
[..]
Zit geen fout in. Of doel je op de oubolligheid? Ik hou wel van oubolligheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |