Bedankt, DeKubus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef DeKubus het volgende:
TS is goed in raadseltjes bedenken EN oplossen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Ga terug nu het nog kanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:39 schreef SkatrBoi het volgende:
Jezus christus,
Ik lees op pagina 1 iets over een afrikaan, ik reageer .. Post ik iets op pagina 6 .. Weet ik veel dat het allang over iets anders ging![]()
Triest ... Ja ik ben nieuw
Wie niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Nectar het volgende:
Wie wilt er nog een goed raadseltje van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 06-08-2010 15:49:44 ]Ook in moeilijke tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Omdat TomTom XD XDXD xD xd
zo lang als dat ie is..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef Nectar het volgende:
OK IEDEREEN
ik heb een goeie zoals in de TT. Ik ga hem verklappen om 17:30.
Ok:
Hoe lang is een belchinees?
Nee, dat zou je denken he.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
zo lang als dat ie is..
Klote topic verders..
[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 06-08-2010 17:54:04 ]Ook in moeilijke tijden.
ok ik g he evrklappen:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:59 schreef Nectar het volgende:
OK IEDEREEN
ik heb een goeie zoals in de TT. Ik ga hem verklappen om 17:30.
Ok:
Hoe lang is een belchinees?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |