SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat is krom en niet recht ?Een mangoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:39 schreef Viper23rd het volgende:
Wat een gruwelijk slecht topic. Mijn ogen gaan ervan zakken.
Dank je. Ik ben er ook erg blij mee.quote:
Ahw, down syndroom.quote:
Nope dat is geen down syndroom.quote:
Specifiek gezocht op : Lui oog ---> googlequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Weer 1 erbij zeker, dat mag niet in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Gibson88 op 09-08-2010 21:48:28 ]Ook in moeilijke tijden.
Een Mol is de oprichter van Talpaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:29 schreef Borizzz het volgende:
Het verschil tussen een mol en een metro?
Eg niequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een Mol is de oprichter van Talpa, een Metro is een krant. Verschil is dus "nieuwere" media tegenover oue media. Daarnaast is Talpa
er niet meer en de Metro wel nog. Dus da's ook een verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:37 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Eg nieZat ik er toch niet ver vanaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |