Waarschuw me dan ff wanneer ik waar langs moet komenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed timen? Langskomen als ze weer eens een heel erg strak jurkje aanheeft en geen bh?
Oh, prima.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarschuw me dan ff wanneer ik waar langs moet komen.
Biancaquote:
Geen idee, zie ik in september wel weer. Eind augustus in ieder geval niet, want de week erna heb ik een her.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Bart het volgende:
Wanneer moet jij trouwens weer werken in de Victorie?
Oei da's jammer, ik sta de 28e achter de bar... Zou wel leuk zijn als je ff komt buurtenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, zie ik in september wel weer. Eind augustus in ieder geval niet, want de week erna heb ik een her.
Oh, dan kom ik wel even langs, ik vind de 90's feestjes altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Oei da's jammer, ik sta de 28e achter de bar... Zou wel leuk zijn als je ff komt buurten. Wat voor her is het?
Ah filosofie, daar kunnen we wel eens over gaan zitten pratenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik wel even langs, ik vind de 90's feestjes altijd wel leuk.
En de her is van filosofie. Ik heb een broertje dood aan filosofie.
Liever niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah filosofie, daar kunnen we wel eens over gaan zitten praten.
Uuh, geen idee. Vast wel.quote:
Wat is er nou mooier dan de idee van Platoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever niet.Ik heb er echt een schurfthekel aan.
Was een vraag aan Erwinquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is er nou mooier dan de idee van Plato.
quote:
Kinky hoor.quote:
quote:
Welke kleur wordt het nu?quote:En nu even remover halen, ben m'n drekkleurnagels weer zat.
Geen idee, heb 46 die eerst "moeten", maar iets anders dan uit die kan ook.quote:
46?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, heb 46 die eerst "moeten", maar iets anders dan uit die kan ook.
OMGquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan. In totaal heb ik er 172 trouwens, die 46 heb ik nog niet gedragen.
En hoe weet jij dat Petra wel d'r haar doet tijdens de seksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ga m'n nagels niet tijdens de seks doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |