Nee hoor, ik ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
ben ik de enige import kaaskop hier?
dat scheelt...quote:
Ik ben ook import.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
ben ik de enige import kaaskop hier?
echt waar? waar kom je officieel vandaan?quote:
je bent nog in de buurt van alkmaar geboren. ik kom uit het altijd pitoreske alphen aan den rijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:24 schreef douche-eendje het volgende:
In Zaandam geboren, in Wormerveer&Amersfoort gewoond voordat ik naar Alkmaar ben verhuisd. Dus...
amsterdam is altijd goed, mn hele familie komt er vandaanquote:
Hebben ze in Marokko dan ook een Amsterdam?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
amsterdam is altijd goed, mn hele familie komt er vandaan
ja ja wist je dat niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Hebben ze in Marokko dan ook een Amsterdam?
Nee, wel dat ze in Amsterdam Klein Marokko hebben, andersom wist ik het niet...quote:
zo leer je nog eens wat toch? in klein amsterdam wonen de weinige mensen die geemigreerd zijn naar marokkoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, wel dat ze in Amsterdam Klein Marokko hebben, andersom wist ik het niet...
Ach, 12 jaar in Amersfoort gewoond... Noord-Holland is toch wel een heel stuk leuker.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
je bent nog in de buurt van alkmaar geboren. ik kom uit het altijd pitoreske alphen aan den rijn
idd noord-holland is een stuk gezelliger. zuid-hollanders zijn een apart volkjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, 12 jaar in Amersfoort gewoond... Noord-Holland is toch wel een heel stuk leuker.
Amersfoort ligt in Utrechtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
idd noord-holland is een stuk gezelliger. zuid-hollanders zijn een apart volkje![]()
quote:
Welk deel snap je niet van:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
zeg waarom staat mijn plaatje niet in het kaartje van alkmaar?
quote:Sta je er nog niet bij? Pm Bart!
had ik niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:09 schreef FreezePop het volgende:
Import kaaskoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door ErwinDikkie op 05-08-2010 14:03:12 ]“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |