Waar download je de appquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef Capzilla het volgende:
Nee, er zijn maximaal 5000 fastlane tickets, dat houdt een tellertje op de server bij. Maximaal zeg ik, want als we nu op een tweede telefoon massaal die pool opmaken kun je dat aantal nog eens grondig beperken.
Bij mij en twee anderen uit de groep welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Werkt de opnieuw installeren-truuk ook voor de iphone-app? Ben al tig keer niet de gelukkige winnaar
Weer een keer of 5 niet gewonnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:03 schreef thegoddamnbatman het volgende:
[..]
Bij mij en twee anderen uit de groep wel.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Wat ik me nu afvraag, er zijn 5000 van die tickets en je mag 1 iemand meenemen dat zijn dus 10000 man. Vraag me dan toch wel af of die lane wel zo fast is
Zoals voorgaande jaren zal het terrein voor 2en wel opengegooid worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:34 schreef Capzilla het volgende:
Laten we er van uit gaan dat er op donderdag 35.000 mensen komen en 20.000 op vrijdag, waarvan er 20.000 donderdag al voor zessen proberen te komen. Lijkt me ook dat alle fast line tickets door de donderdag mensen gebruikt gaan worden. Dus als donderdag om 18:00 de poorten open gaan is er één rij van ongeveer twee poortjes voor 10.000 Converse groupies en een rij van ongeveer twintig poortjes voor de overige 10.000...
Nu alvast ontzettend veel zin hebben in lowlands, donderdag of vrijdag naar het terrein vertrekken en dan met je mobiel in de hand in de Converse Fast lane gaan staan. Ik vraag me nu alleen af of die echt sneller zal zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:28 schreef Jantehs het volgende:
Ja leuk ik heb er ook ééntje, wat nu?
Check, donderdag check, laat maar komenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:34 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Nu alvast ontzettend veel zin hebben in lowlands, donderdag of vrijdag naar het terrein vertrekken en dan met je mobiel in de hand in de Converse Fast lane gaan staan. Ik vraag me nu alleen af of die echt sneller zal zijn.
Klopt, maar wie die moeite wil doen gunnen ze het, zo belangrijk is eentje meer of minder ook niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:46 schreef braampie het volgende:
zou namelijk wel erg makelijk te manipuleren zijn om die manier
quote:Hoi Sven,
Je mag iemand extra meenemen de Fastlane in die vóór de polsbandjescontrole is, zodat je sneller door kunt naar de campings.
Groeten & tot #LL10!
Lowlands
quote:Goedemiddag,
Ik ben dus een winnaar van een Fastlane ticket en ik weet even niet zo goed wat je hiermee kan. Ik kan verder ook nergens informatie vinden dus daarom probeer ik het via deze weg.
Tot waar krijg je sneller toegang toe met zon Fastlane ticket? Is dat alleen de camping of ook het festivalterrein. Verder lees ik op verschillende sites dat je per Fastlane ticket 1 persoon (dus met zen 2en) extra mee kan nemen?
Kunnen jullie hier een (duidelijk) antwoord op geven?
Nu maar hopen dat ze er maar 2500 uitgeven bedoel je...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:04 schreef Sjippe het volgende:
super, nu maar hopen dat ze ook echt maar 5000 weggeven... en dat ze niet alle 5000 (edit: oh nee 10.000) donderdag al komen
Dat zou wel relaxt zijn. Vooral als niemand die +1 snapt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:26 schreef MB88 het volgende:
Juist, het is 2500 keer +1. Je moet inderdaad je telefoon meenemen en het 'ticket' laten zien.
Iets met screenshot enzow...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:46 schreef braampie het volgende:
ik heb ook een fastlane ticket, maar betekent dit dat je je telefoon mee moet nemen en deze moet laten zien als "controle"?
zou namelijk wel erg makelijk te manipuleren zijn om die manier
Vergeet je de rooie dollar niet bij de ingang?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:07 schreef SvenM het volgende:
Het is een knipperend ticket dus met een screenshot gaat dat sowieso niet werken en aangezien volgens mij de meeste smartphones geen gifjes kunnen weergeven is dat redelijk safe volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |