quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef remlof het volgende:
MaartenVRossem Primeur: Als er binnen twee jaar Tweede Kamerverkiezingen zijn stel ik mij beschikbaar voor de #PvdA.
1 minute ago via Twitter for iPhone
De echte zou wel leuk zijn.quote:1/3 Dames en heren, natuurlijk is dit een fake account. Expirimentje met sociale media. Als ik de echte Maarten was maakte ik geen
2/3 eenvoudige spelfouten, hoewel ik geloof dat met een beetje inspanning en gewenning taal niet moeilijk hoeft te zijn.
3/3 Ik wil met dit account wel graag het reilen en zeilen van meneer Van Rossem en zijn interesses beschrijven.
4/3 Ik hoop dat u deze hoax kunt vergeven of appreciëren. Unfollowen mag altijd. Bedankt voor uw tijd en vaak gemeende interesse.
38 minutes ago via Twitter for iPhone
Goed gelezen Remlof..dat zag ik ook staan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:21 schreef remlof het volgende:
Oeps: http://twitter.com/#search?q=%40Femkehalsema
FemkeHalsema Jongens, ik heb even geen zin in twittergezeur, tendentieuze (zoek maar op) suggesties, halve scheldkanonnades en belerende adviezen. Doeg!
32 minutes ago via web
Goeie vraag. Probeer het eens uit? Verwijderen kan altijd.quote:Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar kan ik op de website van Twitter ook gewoon RT'en met comment? Of moet ik dan iemand zijn tweet gaan kopiëren er RT voor zetten en dan mijn zegje doen?
Dat laatste.quote:Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar kan ik op de website van Twitter ook gewoon RT'en met comment? Of moet ik dan iemand zijn tweet gaan kopiëren er RT voor zetten en dan mijn zegje doen?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:24 schreef Intrepidity het volgende:
En een tip voor mensen met zwaar vervuilde timelines: zoek de optie in je client even op om bepaalde woorden er uit te filteren. In tweetdeck bijvoorbeeld in opties -> global filter -> en dan "onmouseover" bij "containing words" invullen. Dat ruimt op
Retweeten helpt hier niet, Roelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |