quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Immers iedereen (behalve drammerige relnichten) is hier welkom.
Dit is de eerste ontboezeming, dames en herenquote:
Weet ik niet, maar SCH is er vanaf gedonderdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom heeft karr-1 nog geen ban dan?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar SCH is er vanaf gedonderd
Paul en Juicyhill zijn er ook nog steeds.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom heeft karr-1 nog geen ban dan?
Gatver, die naam ook. Bij Gelly moest ik ook altijd aan kikkerbilletjes denken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef Rectum het volgende:
[..]
Paul en Juicyhill zijn er ook nog steeds.
Ik WIST het gewoon. Zoiets proef je tussen de regels doorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef Snakey het volgende:
Hier een foto van mezelf in actie op FOK!.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dit is de eerste ontboezeming, dames en heren
Wacht eens ff, ben jij nou die hond of die zwervert?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zie je nou in actie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wacht eens ff, ben jij nou die hond of die zwervert?
Ja maar het lijkt net of die hondenriem een connectie heeft met de laptop, kijk maar goed.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef Rectum het volgende:
[..]
Paul en Juicyhill zijn er ook nog steeds.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef Snakey het volgende:
Ik heb geen stroom, dus ik tap honden af.
Wat eens sexy behang heb jij zeg!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
'Gerda' ben jij het?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:40 schreef HalloweenJack het volgende:
Ik sta af en toe met mijn jarretels achter het Centraal Station
Die chimeid heeft medelijden, als je snel bent kun je d'r nog aanspreken en tot raamprostitutie dwingen zodat je voor een Airbook kunt gaan!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:13 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ondertussen mijn laptop kwijt. Ik werk aan het kopen van een nieuwe.
[ afbeelding ]
Helaas, er is wat verkeerd geschoten in m'n rug. Ik zit voorlopig nog wel even zo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:03 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Die chimeid heeft medelijden, als je snel bent kun je d'r nog aanspreken en tot raamprostitutie dwingen zodat je voor een Airbook kunt gaan!
Stuur je die hont toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Helaas, er is wat verkeerd geschoten in m'n rug. Ik zit voorlopig nog wel even zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |