Poeh wel 40... Denk dat ik toch te weinig vanje kan lerenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:03 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Na 'aanvaringen' met ruim veertig verschillende vrouwen is er geen weg terug meer voor mij..helaas![]()
Begrijp me goed, ondanks het feit dat ik jullie beschouw als sociaal geobsedeerde consumenten, is mijn drang om jullie in het productieproces te betrekken ongeėvenaard.
Nou nee, maar ik ga graag dingen doen met vrienden of ik ben bezig met mijn hobbies. Als mijn date dan gaat huilen dat-ie dan niks te doen heeft als ik er niet ben, heeft hij naar mijn mening inderdaad geen leven buiten mij om ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:04 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Als je uitgangspunt al het de hele dag met peper in je kont rondrennen is...![]()
Enfin, dit topic gaat over jouw soort
Een kleine nuancering svp: Ik ben alleen anti-Hollandse-vrouwen-in-de-zomerperiode. Wacht maar tot het over een paar weken september is en de dagen merkbaar korter worden: dan is alle peper uit de kontjes verdwenen en zitten de dames gewoon weer binnen bij vriendlief op schoot**.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Conclusie je bent gewoon ani vrouw... Gejank altijd met die FOK!kers. Vrouwen zijn de mooiste wezens op aarde...
En ze zijn geil en neuken graag!
ronkende gitaren en behaarde zwetende mannen op harley davidsons. iedere vrouw haar ultieme droom.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:37 schreef DrStench het volgende:
Waarom wordt er gesuggereerd dat vrouwen interesse hebben in een man die gitaar speelt? Ik speel namelijk vrij veel gitaar maar beschouw het zelf als iets dat net zo nerdy en levenloos is als achter de computer hangen of postzegels verzamelen. Ik doe het namelijk op mijzelf in een afgesloten kamertje. Wtf is er aantrekkelijk aan een man die gitaar speelt? Kan iemand mij hierover inlichten?
Sorry, zet maar op Marktplaats.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ronkende gitaren en behaarde zwetende mannen op harley davidsons. iedere vrouw haar ultieme droom.
en zo niet dan verkoop ik mijn gitaren en harley's
Ik zoek nog een strat of een mooie country gentleman. bvdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ronkende gitaren en behaarde zwetende mannen op harley davidsons. iedere vrouw haar ultieme droom.
en zo niet dan verkoop ik mijn gitaren en harley's
Ik zie t probleem nog steeds niet... je vindt het vervelend dat vrouwen makkelijker neuken in de zomer... Het is juist een reden dat het het hele jaar zomer moet zijn...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:20 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Een kleine nuancering svp: Ik ben alleen anti-Hollandse-vrouwen-in-de-zomerperiode. Wacht maar tot het over een paar weken september is en de dagen merkbaar korter worden: dan is alle peper uit de kontjes verdwenen en zitten de dames gewoon weer binnen bij vriendlief op schoot**.![]()
**In natuurlijk evenwicht met de reguliere massale na-zomerse relatiebreukperiode (half aug-eind sept), let maar op.
Je moet ermee pronken sukkel... NIet op je kamertje zitten...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:37 schreef DrStench het volgende:
Waarom wordt er gesuggereerd dat vrouwen interesse hebben in een man die gitaar speelt? Ik speel namelijk vrij veel gitaar maar beschouw het zelf als iets dat net zo nerdy en levenloos is als achter de computer hangen of postzegels verzamelen. Ik doe het namelijk op mijzelf in een afgesloten kamertje. Wtf is er aantrekkelijk aan een man die gitaar speelt? Kan iemand mij hierover inlichten?
Het is tegenwoordig cooler om de juiste bandjes te luisteren dan daadwerkelijk het te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moet ermee pronken sukkel... NIet op je kamertje zitten...
Ah, dan ben ik dus niet cool I guess. Thx voor de reacties op mijn vraagstelling.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:45 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig cooler om de juiste bandjes te luisteren dan daadwerkelijk het te kunnen spelen.
Wat is dit nu weer voor gelul? Jij zit op je kamer een beetje aan je snaren te trekken en verwacht dat de vrouwtjesmensen door je raam naar binnen komen vliegen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:05 schreef DrStench het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik dus niet cool I guess. Thx voor de reacties op mijn vraagstelling.
De meesten die trouwens 'gitaar spelen' kunnen het niet eens.
Maar nu we het er toch over hebben: heeft iemand nog een flamenco gitaar te koop?
Dan maak je het toch uit?? Heb je alle tijd voor jezelf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef desperate-in-love het volgende:
uit of aanhouden?
Ik zit ook met dat probleem...
Neen. Want:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan maak je het toch uit?? Heb je alle tijd voor jezelf.
quote:Alleen als we niet bij elkaar zijn komt er altijd gezeur en geruzie.
Valt wel mee toch met hoe tricky dat dan is? Volgens mij gaat dat 'eigen leven' gedoe er voornamelijk om dat je wat te bespreken hebt, ook als je al x jaar bij elkaar bent. Als je vent er zo een is die steeds op sleeptouw genomen wil worden en vermaakt wil worden en verder eigenlijk een saaie draak is die niet verder komt dan huhuhhuh moet je dit linkje eens klikken, dan is dat vreselijk vervelend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef laforest het volgende:
Tricky
Ik heb zeker een eigen leven, ik studeer, rijk sociaal leven, ben muzikant en reis veel. Toch als je samenwoont en je houdt van elkaar wil je vooral in het begin lekker bij elkaar zijn. Mijn vriendin en ik hebben een grotendeels gezamelijke vriendenkring, we houden van dezelfde muziek dus gaan ook samen lekker naar concerten, feestjes en festivals. Dus ja daarnaast ga ik ook wel weg met vrienden enzo, maar ja dat zijn ook deels haar vrienden.
Gewoon dumpen die losers.quote:
Voor ons is het zo van we willen graag alles samen doen maar ook af en toe wat zelf doen. Ga ik lekker dvd kijken met vrienden, ff de stad in voor een biertje, dat soort dingen. Maar ja ik moet ook wel voor mijn muziek studeren en opnames voor de nieuwe cd, dat soort shit en dus is er ook tijd voor mezelf. Heb het eigenlijk best wel druk. Ik denk dat balans erg belangrijk is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Valt wel mee toch met hoe tricky dat dan is? Volgens mij gaat dat 'eigen leven' gedoe er voornamelijk om dat je wat te bespreken hebt, ook als je al x jaar bij elkaar bent. Als je vent er zo een is die steeds op sleeptouw genomen wil worden en vermaakt wil worden en verder eigenlijk een saaie draak is die niet verder komt dan huhuhhuh moet je dit linkje eens klikken, dan is dat vreselijk vervelend.
Als je vriend een aantal dingen heeft die hij onderneemt, geeft dat gewoon wat meer verschil tussen jouw leven en zijn leven. Het hoeft wat mij betreft geen sociaal gebeuren te zijn, dingen die je in je eentje doet kun je naderhand ook een gesprek over voeren en betekenen ook dat je niet ALTIJD thuis op de bank zit. En dezelfde hobbies en vrienden enzo hebben hoeft ook geen probleem te zijn, als je het daar over kan hebben. Als je dezelfde band goed vindt kan dat juist weer een bron zijn van gesprekken en dingen die je samen doet.
Eigenlijk is dat eigen leven ding alleen een probleem als je vriend initiatiefloos is maar wel vermaakt wil worden (blok aan je been) en conversationeel niet verder komt dan 'kweenie. wat wil jij?'. Het klinkt natuurlijk heel banaal maar als je de rest van je leven samen aan het avondeten zit wil je wel een gesprekje kunnen voeren. Ik hoef echt niet iedere dag uren te praten met mn vriend maar een half uurtje small talk per dag moet er wel in zitten, en als iemand niet zo'n babbelaar is helpen eigen hobbies en tijdbestedingen daarbij. Kan ie vertellen hoe het bij de voetbal gingweet je wel.
Ja dat vinden wij hier ook best vaak moeilijk. Je wil tijd aan elkaar besteden, en je deelt dan ook nog eens interesses en een groep vrienden waar je ook tijd aan wil besteden, maar toch wil je ook nog los van elkaar dingen doen en er zitten nooit genoeg dagen in een weekend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef laforest het volgende:
Voor ons is het zo van we willen graag alles samen doen maar ook af en toe wat zelf doen. Ga ik lekker dvd kijken met vrienden, ff de stad in voor een biertje, dat soort dingen. Maar ja ik moet ook wel voor mijn muziek studeren en opnames voor de nieuwe cd, dat soort shit en dus is er ook tijd voor mezelf. Heb het eigenlijk best wel druk. Ik denk dat balans erg belangrijk is.
Het probleem is, als je te los bent is het ook niet goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dat vinden wij hier ook best vaak moeilijk. Je wil tijd aan elkaar besteden, en je deelt dan ook nog eens interesses en een groep vrienden waar je ook tijd aan wil besteden, maar toch wil je ook nog los van elkaar dingen doen en er zitten nooit genoeg dagen in een weekend.
Ja precies. Zo'n relatie wil je ook niet. Het is echt een van die dingen waaraan je merkt of het goed zit, of je goed bij elkaar past. Bij ons is het nu meestal zo dat we in onze vrije tijd wel zo'n beetje op dezelfde plek zijn, maar dan toch niet altijd samen doen wat we dan doen. Bijvoorbeeld dat we naar een feest gaan, wat mensen samen begroeten maar al snel staat hij met een paar mensen te praten en ik met wat andere. En dan zo twee uur later kom je elkaar weer tegen ik op weg naar het toilet en hij op weg naar het bier ofzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:51 schreef Godshand het volgende:
Het probleem is, als je te los bent is het ook niet goed.
Als je 6 dagen per week met je eigen ding bezig bent, en alleen elkaar in bed slaapt en 's avonds bij het diner ziet (en dat soms geeneens), waar is de relatie dan?
Ik heb relaties daar weer op zien sneuvelen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |