Snap ik ook wel man. Ik was all along sarcastisch. Ik vind alleen dat ik mensen niet moet gaan lastig vallen met mijn slechte spel dus ik ga het nog niet publiekelijk doen. Daarom noem ik mijzelf ook iemand die gitaar speelt en geen muzikant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor gelul? Jij zit op je kamer een beetje aan je snaren te trekken en verwacht dat de vrouwtjesmensen door je raam naar binnen komen vliegen?
Daarbij denk ik dat je verwachting (nog) onjuist(er) is en de dames niet geinteresseerd zijn in 'een man die gitaar speelt' maar in 'muzikanten'.
Nee, dat komt doordat mannen die gitaar spelen een ander slag mannen zijn dan mannen die op hun computer slechte techno in elkaar klikken-en-slepen, en weer heel andere mannen zijn dan zij die al jaren drummen in een neo-punkband.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:45 schreef DrStench het volgende:
Echter dit komt denk ik dat de meeste vrouwen geen verstand hebben van muziek
Nou ja dit dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, dat komt doordat mannen die gitaar spelen een ander slag mannen zijn dan mannen die op hun computer slechte techno in elkaar klikken-en-slepen, en weer heel andere mannen zijn dan zij die al jaren drummen in een neo-punkband.
Denk nanatuurlijk zeggen we dat het goed klinkt als we de man interessant vinden. Alsof mannen niet beweren yoga best wel interessant te vinden als een vrouw zegt dat ze daarmee bezig is terwijl ze hooguit denken 'ha, lenig in bed'.
Ik lees hier heel veel afgunst. Ik ben ook een beginnend gitarist maar 4 akkoorden spelen om een leuke avond te maken met de rest daar voel ik me niet te beroerd voor hoor. Het gaat toch om de lol of niet dan? Lekker boeiend dat je dan niet het goede slagje aanhoudt, uit de maat speelt en de gitaar niet stemt. En als je alleen maar speelt om aanzien van anderen te krijgen ben je sowieso verkeerd bezig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:45 schreef DrStench het volgende:
[..]
Snap ik ook wel man. Ik was all along sarcastisch. Ik vind alleen dat ik mensen niet moet gaan lastig vallen met mijn slechte spel dus ik ga het nog niet publiekelijk doen. Daarom noem ik mijzelf ook iemand die gitaar speelt en geen muzikant.
Maar wat je zegt klopt toch niet helemaal. Vrouwen vallen wél op mannen die gitaar spelen. Ze vallen letterlijk op dudes die 4 akkoorden kunnen aanslaan. Dat noem ik al helemaal geen muzikanten.
Echter dit komt denk ik dat de meeste vrouwen geen verstand hebben van muziek (de rede daarvan is al deels behandeld in dit topic en ga ik niet verder op in tenzij hier iemand expliciet aanvraag naar doet) wat ertoe leidt dat de dames in kwestie assumeren dat zij een muzikant voor zich hebben.
Ik kan het weten want ik heb zeer veel interesse van meiden gehad op een feestje waar ik een keer gitaar speelde (met misschien nét 200 uur aan oefening) en wat ik deed sloeg dus totaal nergens op. Ik weet dus dat ik er meiden mee zou kunnen ontmoeten zelfs met mijn huidige skillset al, ik weiger alleen vanaf dat moment gitaar te spelen op feestjes omdat ik gewoon nog lang geen muzikant ben. Ik kan niet accepteren dat mensen mij zouden adoreren om die rede.
Ik snap niet wat hier afgunstig aan is. Ik erger mij gewoon aan mensen die gitaar spelen als ze het niet kunnen (dit even buiten context van humoristische feestelijke manifestaties). Ik wil me daarmee niet vergelijken. Waarom zou ik in godsnaam jaloers zijn op iemand die slechter speelt dan ik? Als het om afgunst van mijn kant ging, wat zou mij er nu dan van weerhouden van het spelen van 4 akkoorden en daar meiden mee te scoren en wat zou ik dan hier op dit topic doen? Ik ben hier natuurlijk wel een beetje om wijsheid te vergaren over dit onderwerp (hoewel dit al aardig offtopic begint te raken denk ik dat er nog genoeg rede is om door te breien over dit onderwerp ivm de waarachtige interessantie ervan. Toch wel direct ook even mijn excuses voor de offtopicness).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:43 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ik lees hier heel veel afgunst. Ik ben ook een beginnend gitarist maar 4 akkoorden spelen om een leuke avond te maken met de rest daar voel ik me niet te beroerd voor hoor. Het gaat toch om de lol of niet dan? Lekker boeiend dat je dan niet het goede slagje aanhoudt, uit de maat speelt en de gitaar niet stemt. En als je alleen maar speelt om aanzien van anderen te krijgen ben je sowieso verkeerd bezig.
Ik mag in ieder geval voor je hopen dat je niet mijn buurman wordt op Lowlands
Juist doordat jij je er zo van afzet en alles wilt benadrukken krijg ik het idee dat je het idee toch wel leuk vind. Een beetje zoals die gozer die altijd het hardst homo schreeuwt en banale grapjes maakt om zo te 'verbloemen' dat hij het zelf is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:53 schreef DrStench het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier afgunstig aan is. Ik erger mij gewoon aan mensen die gitaar spelen als ze het niet kunnen (dit even buiten context van humoristische feestelijke manifestaties). Ik wil me daarmee niet vergelijken. Waarom zou ik in godsnaam jaloers zijn op iemand die slechter speelt dan ik? Als het om afgunst van mijn kant ging, wat zou mij er nu dan van weerhouden van het spelen van 4 akkoorden en daar meiden mee te scoren en wat zou ik dan hier op dit topic doen? Ik ben hier natuurlijk wel een beetje om wijsheid te vergaren over dit onderwerp (hoewel dit al aardig offtopic begint te raken denk ik dat er nog genoeg rede is om door te breien over dit onderwerp ivm de waarachtige interessantie ervan. Toch wel direct ook even mijn excuses voor de offtopicness).
Ik vind het niet erg dat ze het gebruiken om meiden te scoren dat moeten ze zelf weten; om nogmaals maar eens te benadrukken dat het absoluut niets te maken heeft met afgunst, hoe erg het in deze online omstandigheden ook zo zou kunnen lijken. Het enige waar ik nadruk op wilde leggen is dat ik het vreemd vind dat dit 'spelen van gitaar' zó in trek is bij het vrouwelijk schoon, al is het slecht.
Ik ben iemand die gitaar speelt omdat ik zelf geniet van alles wat ik leer en doe op dat ding. Dát, maar ook vooral omdat ik uiteindelijk in staat wil zijn in het voortbrengen en hopelijk verbeteren van de flamenco muziek; dit heeft meer te maken met de liefde voor de muziek in plaats van dat ik er zelf profijt uit haal. Het gaat erom dat ze luisteren naar de muziek en niet naar 'mij'. Daarom laat ik het liever ook niet horen; ik ben nog niet in staat om de muziek waar ik van hou over te brengen aan anderen.
Hoe dan ook: in ieder geval kan ik je gerust stellen met het feit dat ik niet op lowlands aanwezig zal zijn dit jaar.
Oh ik ben hier nieuw ik begrijp nu dus dat ik een forum met uitsluitend losers heb gejoint. Het is dat je het zelf al aangeeft. Laat maar, vergeet alles wat ik heb gezegd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:56 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Juist doordat jij je er zo van afzet en alles wilt benadrukken krijg ik het idee dat je het idee toch wel leuk vind. Een beetje zoals die gozer die altijd het hardst homo schreeuwt en banale grapjes maakt om zo te 'verbloemen' dat hij het zelf is.
Daarbij gaat het niet om het spelen nogmaals, maar om het feit dat jij het zelfvertrouwen hebt om het te doen. Overigens ben je ook wel heel erg serieus alles aan het analyseren, wat je 2e fout als je een 'eigen leven' wilt leiden. Met fokwijsheid kom je niet zo ver namelijk. Losers die losers adviseren, wat wil je?
tot dat ze gaan lopen zeuren dat je ze te weinig aandacht krijgen. Dan is het hebben van een eigen leven plots niet meer zo belangerijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef Karammel het volgende:
Ik vind het vrij duidelijk.
Die vrouwen zitten er niet op te wachten dat jij 24/7 thuis zit. Of dat je uit pure armoede steeds mee wil naar feestjes die voor haar en haar vriendinnen zijn bedoeld.
Ze bedoelen dus eigenlijk dat je een vriendengroep hoort te hebben waar je met enige regelmaat dingen mee onderneemt. Zodat jullie naast de tijd die jullie met elkaar doorbrengen ook nog genoeg andere dingen zonder elkaar doen.
nou niet gaan huilen he?quote:Op zondag 15 augustus 2010 04:54 schreef DrStench het volgende:
[..]
Oh ik ben hier nieuw ik begrijp nu dus dat ik een forum met uitsluitend losers heb gejoint. Het is dat je het zelf al aangeeft. Laat maar, vergeet alles wat ik heb gezegd.
Te laat. Ik heb zelfs al in mijzelf gesneden.quote:
Wel eens aan gedacht dat sommige mensen daar ook weinig behoefte aan hebben? Ik kan mezelf prima vermaken maar ik zit echt niet elke week bij vrienden ofzo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken als mn partner iedere avond thuis op de bank voor de tv of achter de pc zou zitten. Misschien dat dat het is? Ik zou mn vraagtekens zetten bij iemand die geen vrienden heeft, nooit gaat stappen, niet sport etc. Als iemand helemaal niks voor zichzelf doet in sociaal verband.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |