Nou, ik weet niet wat voor studentenhuizen jij hebt gezeten maar dat er random vrienden van mensen zitten die er zelf niet zijn komt niet echt veel voor?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:27 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dat je je een beetje aanstelt. Het is een studentenhuis, daar zijn dit soort situaties normaal. Zolang ze niet voor overlast zorgen en hun troep weer opruimen.. En verder is het niet HUN verantwoordelijkheid maar die van je huisgenoot, dus je moet hem/haar daar op aanspreken.
Ja, niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:40 schreef jappas het volgende:
Het gaat er mij ook niet om om echt maatregelen te nemen, in ieder geval niet dat ik ze hier nooit meer wil zien. Ik vind alleen niet dat zij hier horen te zijn terwijl hun gastheer om hem maar zo te noemen er niet eens is.
Maar zoals ik al zei, ik zal ze er vanavond eens op aanspreken.
Dat dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:27 schreef Bolter het volgende:
Je kan op vriendelijke toon toch wel even informeren wat ze eigenlijk bij jullie doen? Zo van "Hee maar Pietje is weg toch? Wat brengt jullie dan hier?".
Ik vind het niet normaal dat je de sleutel van je studentenhuis aan vrienden geeft. Aan je vriend of je vriendin (lees partner) okee. Maar gewoon vrienden is niet normaal. Als die vrienden dan ook nog het studentenhuis in gaan als diegene die de sleutel gegeven heeft er niet is, is gewoon compleet waus en absoluut niet normaal voor een gemiddeld studentenhuisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:27 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dat je je een beetje aanstelt. Het is een studentenhuis, daar zijn dit soort situaties normaal. Zolang ze niet voor overlast zorgen en hun troep weer opruimen.. En verder is het niet HUN verantwoordelijkheid maar die van je huisgenoot, dus je moet hem/haar daar op aanspreken.
Idd, en ze maken waarschijnlijk ook (wat) rotzooi. Weet niet of jullie een schoonmaakster hebben of een rooster onderling?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:42 schreef Dickbride het volgende:
Hebben die lui geen eigen huis ofzo? En ik vind het erg vreemd dat ze langskomen wanneer die huisgenoot zelf niet thuis is. Het lijkt me sowieso strontirritant als iedere dag dezelfde groep de GMR bezet. Ik zou er gewoon iets van zeggen. En anders moeten ze gewoon meedelen in de huur. Zij gebruiken toch ook gas/licht/toilet?
Daar zou ik persoonlijk nog de meeste moeite mee hebben. Dat betekend dus dat niet alleen die vrienden binnen kunnnen komen, maar in principe iedereen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:22 schreef jappas het volgende:
Karammel: Tja, ze zijn sowieso altijd hier, nu ik er over nadenk hebben ze waarschijnlijk zelf geen sleutel, er zit vaak genoeg 's ochtends iets tussen de deur zodat ze er ff in kunnen.
Ik gooi het er ook altijd uit als ik het zie, hebben we die jongen ook wel eens op aangesproken, toen ging het ook wel een tijd beter. Binnenkort ook maar weer eens wat van zeggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar zou ik persoonlijk nog de meeste moeite mee hebben. Dat betekend dus dat niet alleen die vrienden binnen kunnnen komen, maar in principe iedereen.
In de studentenflat waar ik woonde kwam het af en toe voor dat we insluipers hadden hierdoor. Niet echt prettig.
Dat dus, dat dingetje tussen de deur. Dat kan echt niet, dan kun je het slot net zo goed maar meteen van de deur halen. Iedereen kan maar zo naar binnen, god weet wat je dan aantreft, als dat eenmaal bekend is in de niet zo frisse kringen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:05 schreef jappas het volgende:
[..]
Ik gooi het er ook altijd uit als ik het zie, hebben we die jongen ook wel eens op aangesproken, toen ging het ook wel een tijd beter. Binnenkort ook maar weer eens wat van zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |