abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84845027
O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_84845036
Sorry, ik heb een dubieuze bui vandaag :')
pi_84845063
Hopelijk zijn het dan wel een beetje knappe piraten die haar natuurlijk meer dan terecht verkrachten.
Echt, wtfknödelbbq hoojj. :')
Go hard or go home
pi_84845091
:o ben ik die zeikkut???
maar blijf bij mijn standpunt :( echt ik zie al dat ik mijn dochter zo de open zee opstuur, en stel er gebeurd wat met dat zeilmeisje, echt als ouders ben je verkeerd bezig om dat meisje zo een avontuur te laten beginnen, stel ze wordt ziek of ongesteld of wat dan ook, nee dit keer blijf ik bij mijn standp[unt, vind het onverantwoord.

las weer eens verkeerd, staat zeilkutje en ja ik zeil niet :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:11:41 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84845137
[quote] Op woensdag 4 augustus 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
maar blijf bij mijn standpunt :( echt ik zie al dat ik mijn dochter zo de open zee opstuur, en stel er gebeurd wat met dat zeilmeisje, echt als ouders ben je verkeerd bezig om dat meisje zo een avontuur te laten beginnen, stel ze wordt ziek of ongesteld of wat dan ook, nee dit keer blijf ik bij mijn standp[unt, vind het onverantwoord.
[/quote]
En dus vind je het 'net goed' als ze wordt verkracht door piraten op open zee?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:12:49 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84845169
En ik zie niet eens waar ik in hemelsnaam die quote verneukt heb
pi_84845176
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dus vind je het 'net goed' als ze wordt verkracht door piraten op open zee?
nee Cc dat zeg ik absoluut niet, maar stel ze wordt wel overvallen door piraten of wat ook, natuurlijk zal ik niet willen dat haar wat dan ook overkomt maar vind het erg onverantwoord zo jong, doe het als je volwassen bent en meer weet enzo en ook de gevaren in ziet.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:13:07 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845180
[quote] Op woensdag 4 augustus 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[/quote]Er staat zeilkut......... met eL Ka..... niet zeikkut :')

En neuh, al dat gemiep over "laat dat kind toch anders zijn" en weet ik veel.... als mijn kind op z'n 14de een rondje Europa had willen fietsen onder schooltijd dan had dat ook niet gemogen, want leerplicht.
Zo werkt dat nou eenmaal in NL.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84845191
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
En ik zie niet eens waar ik in hemelsnaam die quote verneukt heb
De sluit tag staat pas na jouw reactie.
pi_84845207
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er staat zeilkut......... met eL Ka..... niet zeikkut :')

En neuh, al dat gemiep over "laat dat kind toch anders zijn" en weet ik veel.... als mijn kind op z'n 14de een rondje Europa had willen fietsen onder schooltijd dan had dat ook niet gemogen, want leerplicht.
Schijnbaar niet.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:14:25 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84845225
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Toverheks het volgende:

nee Cc dat zeg ik absoluut niet,
Uhm ...

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
oh kutje dekker is net vertrokken met haar bootje genaamd Guppie, nou wil geen medelijde of wat dan ook als ze door piraten wordt verkracht of als ze omslaat of als ze schuurbuik zou oplopen, echt belachelijk 14 jaar en dan de open zee op. 8)7
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:15:09 #12
241662 Jian
Well, well, well
pi_84845251
't zal wel een pot zijn, anders doe je dat niet :{w
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:15:09 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845252
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
De sluit tag staat pas na jouw reactie.
Bij mij ging diezelfde quote mis, en het is ook niet duidelijk waar........ en ook niet aan te passen :(
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:15:52 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845276
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Schijnbaar niet.
Nee idd, als je maar genoeg dramt krijg je uiteindelijk je zin....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84845290
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er staat zeilkut......... met eL Ka..... niet zeikkut :')

ook dat, ouders die een dagje eerder de zomervakantie willen beginnen dat mag niet eens, krijg je flinke boete, zei krijgt les op de boot via internet??? echt ik kan er gewoon niet met mijn puntmuts bij dat ouders haar zo laten gaan, is levensgevaarlijk, straks komt ze in een storm of zo terecht en slaat ze om en plop weg is ze, en ja ik denk altijd doemsenario`s maar meen het echt, van mij hadden mijn meiden het echt niet gemogen.
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:16:18 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84845297
Noek! *O*
Of je Ian even wil aaien!

Zeilkut met scheurbuik:

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_84845321
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhm ...
[..]

er staat toch niet dat ik wil dat ze verkracht wordt of zo, er staat gewoon wat er kan gebeuren.
pi_84845333
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef Gert het volgende:
Noek! *O*

Zeilkut met scheurbuik:

[ afbeelding ]
omfg _O-
pi_84845348
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
't zal wel een pot zijn, anders doe je dat niet :{w
En op iedere pot past een deksel.
Go hard or go home
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:18:15 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84845369
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:18:16 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845370
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ...
[..]
Volgens mij staat daar dat Heks geen medelijden heeft als dat gebeurt, dat is wat anders dan iemand toewensen dat het gebeurt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:19:04 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84845389
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:

er staat toch niet dat ik wil dat ze verkracht wordt of zo, er staat gewoon wat er kan gebeuren.
Maar er staat wel dat je er geen medelijden mee zal hebben in dat geval. Lood om oud ijzer in mijn boek.
Anywayz, ik ken dat meiske niet persoonlijk, dus kan ook geen onderbouwd oordeel vellen over haar volwassenheid en zelfstandigheid. Lijkt me ook niet dat die ouders zomaar even toestemming geven, alsof het een avondje kinderdisco is.
pi_84845427
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij staat daar dat Heks geen medelijden heeft als dat gebeurt, dat is wat anders dan iemand toewensen dat het gebeurt.
juist. ik bedoel gewoon dat je van mij echt niet kan verwachten als er wat gebeurd dat ik dat zielig vind, luister een meid van 14-15 weet heus al wat er in de wereld te koop is enzo, nee nogmaals, vind het gewoon belachelijk sorry als ik iemand daarmee tegen het hoofd stoot.
pi_84845437
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef Gert het volgende:
Noek! *O*

Zeilkut met scheurbuik:

[ afbeelding ]
En dan Mera in mijn nek zeker? Ze maakt me hartstikke dood met haar collega.
Nou, snel dan. *aait Ian O+

Germknödel. Nog niet gehad hoojj. :'(
Waar hebben jullie mijn CarO eigenlijk gelaten?
Go hard or go home
pi_84845461
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar er staat wel dat je er geen medelijden mee zal hebben in dat geval. Lood om oud ijzer in mijn boek.
Anywayz, ik ken dat meiske niet persoonlijk, dus kan ook geen onderbouwd oordeel vellen over haar volwassenheid en zelfstandigheid. Lijkt me ook niet dat die ouders zomaar even toestemming geven, alsof het een avondje kinderdisco is.
nee Cc ik zal er dan geen medelijden mee hebben sorry, maar zo denk ik erover.
pi_84845469
quote:
*O* Bring it on.
Go hard or go home
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:25:38 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845580
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nah, als je "geen medelijden hebben met als", en "iemand toewensen dat" lood om oud ijzer noemt dan vind ik dat niet kloppen...

Beetje hetzelfde als toen ik ooit gepost had dat ik Jr. geen toestemming gaf om te bungyjumpen toen hij nog minderjarig was en mijn toestemming nodig had, mensen mij gingen verwijten dat hij dus op z'n 18de z'n nek mocht breken als ik er maar niet voor getekend had.... Er werd bijna gesteld dat ik m'n kind dan dus dood wenste.

Als je het onverstandig vindt dat iemand iets doet, en wel oog hebt voor de risico's die er aan vastzitten, en iemand wil dan eigenwijs toch doen wat jij niet verstandig vindt, en jij dan zegt geen medelijden te hebben als hem iets overkomt, wil dat niet zeggen dat je ook vindt dat hem maar datgene moet overkomen wat een risico is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:26:43 #28
241662 Jian
Well, well, well
pi_84845613
Dat meisje is technisch heel goed in staat om die boot rond de wereld te varen, beter als menige volwassene, het is een heel ervaren zeiler ! Of ze een dergelijke reis metaal aan kan is als buitenstaander moeilijk te beoordelen natuurlijk...
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:28:37 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845670
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef Jian het volgende:
Dat meisje is technisch heel goed in staat om die boot rond de wereld te varen, beter als menige volwassene, het is een heel ervaren zeiler ! Of ze een dergelijke reis metaal aan kan is als buitenstaander moeilijk te beoordelen natuurlijk...
Feit blijft dat het een kind van14 is, en kinderen van 14 zijn, hoe "volwassen" ze soms ook lijken, simpelweg niet volwassen en niet in staat in te schatten wat je met de jaren en het ouder worden wel leert inschatten.

En als het om een relatie van een 14-jarig meisje met een 21-jarige jongen gaat dan zeiken we allemaal in onze broek van het lachen als die jongen roept dat het meisje zo "volwassen" is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:32:00 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84845769
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:20 schreef Noek het volgende:

[..]

En dan Mera in mijn nek zeker? Ze maakt me hartstikke dood met haar collega.
Nou, snel dan. *aait Ian O+

Germknödel. Nog niet gehad hoojj. :'(
Waar hebben jullie mijn CarO eigenlijk gelaten?
Alleen aaien mag wel van Mera. Denk ik. Al kun je nu ook zomaar ineens aan een jarenlange stalkterreur vastzitten. Dat weet je maar nooit met dat volk uit Klundert.
Caro is dinsdag een paar dagen mit den Familien nach London vertrokken.
pi_84845800
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef Jian het volgende:
Je moet mij niet op zo'n boot zetten nee dus beter gaat zij een stukje varen. Zij zit daar nl wel op.
En op je 40e kun ook verkracht worden op zee dus daarom hoeft ze het ook niet te laten. Mijn zegen heeft ze.
Go hard or go home
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:33:04 #32
104871 remlof
Europees federalist
pi_84845838
dank je wel Leandra, jij kan het beter uitleggen dan ik.

en al komt ze volwassen over wil niet zeggen dat ze ook volwassen beslissingen kan maken, toen mijn meiden 14-15 waren dachten ze ook dat ze de hele wereld aan konden, dus niet.
en Leandra ik had ook mijn kinderen geen toestemming gegeven op die leeftijd om bv te gaan bungy jumpen, nu nog niet maar ja nu zijn ze echt volwassen en moet je soms op je tong bijten.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:35:25 #34
241662 Jian
Well, well, well
pi_84845875
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Feit blijft dat het een kind van14 is, en kinderen van 14 zijn, hoe "volwassen" ze soms ook lijken, simpelweg niet volwassen en niet in staat in te schatten wat je met de jaren en het ouder worden wel leert inschatten.

En als het om een relatie van een 14-jarig meisje met een 21-jarige jongen gaat dan zeiken we allemaal in onze broek van het lachen als die jongen roept dat het meisje zo "volwassen" is.
Er zijn 14-jarigen die een meer volwassen kijk op het leven hebben als sommigen volwassenen. En vergeet niet dat ze natuurlijk niet zo alleen en eenzaam op die oceaan zit als velen denken. Er is continue contact en mede gezien de routes die ze bevaart, pikken ze haar indien nodig in no-time op hoor.
pi_84845884
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:33 schreef remlof het volgende:
Goeiemoggel c_/
hoi Remlof.

en nu schei ik uit over het zeilgeval, nog ff en ik kan ook een bootje kopen bij bart smit en zo naar de supermarkt varen, komt met bakken uit de hemel in Amsterdam
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:36:23 #36
104871 remlof
Europees federalist
pi_84845907
Hoi Heksie :)

Ik blijf lekker binnen de hele dag *O*
pi_84845918
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Alleen aaien mag wel van Mera. Denk ik. Al kun je nu ook zomaar ineens aan een jarenlange stalkterreur vastzitten. Dat weet je maar nooit met dat volk uit Klundert.
Caro is dinsdag een paar dagen mit den Familien nach London vertrokken.
Ik dacht in september pas. Dan gaat ze vast nog een keer, die lucky bastard.

De Klundertse knokploeg in Drenthe. Waarschijnlijk eindigt dat ergens in een zuipkeet waarna ze het kanaal induiken. Ja, dat is mooi, mooi, mooi man!
Go hard or go home
pi_84845942
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Er zijn 14-jarigen die een meer volwassen kijk op het leven hebben als sommigen volwassenen. En vergeet niet dat ze natuurlijk niet zo alleen en eenzaam op die oceaan zit als velen denken. Er is continue contact en mede gezien de routes die ze bevaart, pikken ze haar indien nodig in no-time op hoor.
wat denk je dat dat allemaal kost :+ maar dan zadel je weer iemand anders ermee op, omdat dat kind haar avontuur wil doorzetten en er gebeurt echt wat ( en dat hoop ik echt niet) maar dan moet ze gered worden.
en als zei in 1 keer omslaat zijn ze er echt niet 1-2-3 zo snel bij. *zucht* dit is een discussie zonder einde
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:38:04 #39
104871 remlof
Europees federalist
pi_84845960
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik dacht in september pas. Dan gaat ze vast nog een keer, die lucky bastard.

De Klundertse knokploeg in Drenthe. Waarschijnlijk eindigt dat ergens in een zuipkeet waarna ze het kanaal induiken. Ja, dat is mooi, mooi, mooi man!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:38:15 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845969
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:34 schreef Toverheks het volgende:
dank je wel Leandra, jij kan het beter uitleggen dan ik.

en al komt ze volwassen over wil niet zeggen dat ze ook volwassen beslissingen kan maken, toen mijn meiden 14-15 waren dachten ze ook dat ze de hele wereld aan konden, dus niet.
en Leandra ik had ook mijn kinderen geen toestemming gegeven op die leeftijd om bv te gaan bungy jumpen, nu nog niet maar ja nu zijn ze echt volwassen en moet je soms op je tong bijten.
Nah, ik heb zelf in 1998 gebungyjumped en daar is een videoband als bewijs van, dus het is geen kwestie van mordicus tegen zijn, het is alleen wel een van die dingen waarvan ik vind dat iemand die volledig op eigen verantwoording moet doen, en dus op een leeftijd dat ze er zelf voor kunnen tekenen.

Wel humor: een vage kennis riep toen dat hij wel even voor Jr. zou tekenen, waarop ik direct zei: als je dat doet dan stuur ik je een rekening voor 17 jaar alimentatie :6
Hij gokte dat zijn vriendin dat niet zo prettig zou vinden en zag er direct van af :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84846005
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, ik heb zelf in 1998 gebungyjumped en daar is een videoband als bewijs van, dus het is geen kwestie van mordicus tegen zijn, het is alleen wel een van die dingen waarvan ik vind dat iemand die volledig op eigen verantwoording moet doen, en dus op een leeftijd dat ze er zelf voor kunnen tekenen.

Wel humor: een vage kennis riep toen dat hij wel even voor Jr. zou tekenen, waarop ik direct zei: als je dat doet dan stuur ik je een rekening voor 17 jaar alimentatie :6
Hij gokte dat zijn vriendin dat niet zo prettig zou vinden en zag er direct van af :')
Was je toen al moeder van Jr?
pi_84846053
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

oh wat stoer dat jij gebumt had, ik zou het niet durven hoor, lijkt me wel een kick maar denk dat als ik spring een hartstilstand onderweg krijg.
pi_84846057
quote:
Ja, die ja, Remlul. Pareltje! O+
Go hard or go home
pi_84846068
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef Noek het volgende:

Utrecht, niet Drenthe, 4 september, be there :Y :+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:41:01 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846082
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of jij de laatste 1½ jaar interviews met dat kind gezien hebt, maar zo "volwassen" is ze niet.

En natuurlijk, er zijn volwassenen die nooit zo volwassen worden als sommige 14-jarigen, maar die zouden dan ook niet in hun uppie de wereldzeeën kunnen bevaren, en het kan best dat Laura het wel kan, maar ik vind het onverantwoord, en belachelijk dat iemand zich zo makkelijk aan de leerplicht kan onttrekken.

Maar goed, we hebben een precedent, dus dat schept mogelijkheden voor anderen die denken boven het maaiveld uit te steken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:41:29 #46
104871 remlof
Europees federalist
pi_84846103
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, die ja, Remlul. Pareltje! O+
Inderdaad, cultuur met een grote K.
pi_84846112
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Or be square. Word!
Go hard or go home
pi_84846121
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet of jij de laatste 1½ jaar interviews met dat kind gezien hebt, maar zo "volwassen" is ze niet.

En natuurlijk, er zijn volwassenen die nooit zo volwassen worden als sommige 14-jarigen, maar die zouden dan ook niet in hun uppie de wereldzeeën kunnen bevaren, en het kan best dat Laura het wel kan, maar ik vind het onverantwoord, en belachelijk dat iemand zich zo makkelijk aan de leerplicht kan onttrekken.

Maar goed, we hebben een precedent, dus dat schept mogelijkheden voor anderen die denken boven het maaiveld uit te steken.
Vroeger gingen de kinderen nog gewoon op kruistocht.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:42:33 #49
241662 Jian
Well, well, well
pi_84846135
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

wat denk je dat dat allemaal kost :+ maar dan zadel je weer iemand anders ermee op, omdat dat kind haar avontuur wil doorzetten en er gebeurt echt wat ( en dat hoop ik echt niet) maar dan moet ze gered worden.
en als zei in 1 keer omslaat zijn ze er echt niet 1-2-3 zo snel bij. *zucht* dit is een discussie zonder einde
Ik zeil al dat de kans dat er technisch iets fout gaat bij haar niet groter is dan bij een volwassene, omslaan of andere averij kan altijd ontstaan, maar dat heeft, gezien haar zeilervaring, niets te maken met haar leeftijd! En als er mentale problemen ontstaan, dan pikken ze haar dus zo op.
Elke dagfietsen over een drukke verkeersroute naar school is misschien wel risicovoller ;)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:42:33 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846136
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Was je toen al moeder van Jr?
Ja, Jr. is van 1991, dus dat lijkt me wel...

En ja, het was een risico, maar ik wist ook dat Jr. ook uitstekend verzorgd zou worden als ik er niet meer zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84846138
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Or be square. Word!
JWT. Dus je bent er? :D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:43:26 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846165
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, en werden ze op hun 14de moeder, terwijl nu vrijwel iedereen abortus de betere optie vindt als een 13-jarige zwanger is....
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:43:46 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846174
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik kan dan niet, dan zit ik in Chicago.
Ja dat moest ik even zeggen want dat kan ik verder nooit. :+
pi_84846177
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ja, het was een risico, maar ik wist ook dat Jr. ook uitstekend verzorgd zou worden als ik er niet meer zou zijn.
Dat zou ik dan nooit doen.
pi_84846186
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Dementor het volgende:

[..]

Er zijn ook nog steeds kinderen die met twee vingers in hun neus van smorgens 5 tot savonds 10 uur in de fabriek werken. En ze vragen er bijna niets voor ook he, de schatten. O+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:44:42 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846193
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:25 schreef Leandra het volgende:

Nah, als je "geen medelijden hebben met als", en "iemand toewensen dat" lood om oud ijzer noemt dan vind ik dat niet kloppen...

Naar mijn mening komt de gedachte erachter zo goed als op dezelfde onsympathieke uitkomst neer: 'Net goed, had je maar ... Ik heb er in ieder geval geen medelijden mee'.
Maar zo zie ik het.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:45:21 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846220
Mosterd na maaltijd ivm interview.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:46:22 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_84846253
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Daar heeft Sufjan nog een nummer over gemaakt:

woensdag 4 augustus 2010 @ 11:46:28 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846257
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar mijn mening komt de gedachte erachter zo goed als op dezelfde onsympathieke uitkomst neer: 'Net goed, had je maar ... Ik heb er in ieder geval geen medelijden mee'.
Maar zo zie ik het.
Nah, die "net goed" vind ik dan weer niet.... en het blijft IMHO nog steeds iets anders dan "ik hoop dat je..."
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:46:34 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846259
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Risico? Bungeejumpen? Schei toch uit. :D
pi_84846278
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

JWT. Dus je bent er? :D
Waar?
Go hard or go home
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:47:01 #62
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846280
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Daar heeft Sufjan nog een nummer over gemaakt:

En Groove Armada ook, een lekkere!
pi_84846294
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor het woord risico.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:48:26 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846316
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zou ik dan nooit doen.
Ik zou het nu niet meer kunnen en durven (even het feit dat ik zwanger ben buiten beschouwing gelaten, want het zou nu ook niet mogen) dus wat dat betreft ben ik er wel blij mee dat ik het toen gedaan heb.

Overigens scheelt het dat ik toen de enige was die er over kon beslissen, als ik volgend jaar zoiets zou willen doen en N. zou daar op tegen zijn dan zou ik dat wel mee laten wegen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:49:19 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846352
quote:
[..]
Ja, dat vond ik toen dus ook, maar ik weigerde vorig zomer wel voor Jr. te tekenen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84846370
quote:

Ja, maar jij springt parachute.
Go hard or go home
pi_84846416
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar zo zie ik het.
en ik zie en bedoelde het anders.wees nu eens redelijk Cc denk je nu echt dat ik haar dood wens, dat ze verkracht wordt, dat ze verdriet en heimwee krijgt, nee dat wens ik haar niet toe maar vind ook dat je als ouder de plicht hebt je kinderen te behoeden en er op te wijzen dat de grote bozen buitenwereld aardig verziekt is.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:51:51 #68
104871 remlof
Europees federalist
pi_84846418
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:47 schreef Gert het volgende:

[..]

En Groove Armada ook, een lekkere!
Lekkere funky gitaarsample *O*
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:52:15 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846431
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:49 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, maar jij springt parachute.
Pgesies, dá's pas hooj ! 8-)

(en ook niet gevaarlijk, zeker niet aan een instructeur vast :{ )
pi_84846448
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef Noek het volgende:

[..]

Waar?
Utrecht! 4 september! :D
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:52:58 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846458
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Lekkere funky gitaarsample *O*
Dat wiiEEEE-JOEeeee geluidje vink ook lekkâh. :+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:53:19 #72
104871 remlof
Europees federalist
pi_84846469
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Met 200km/u tegen het verkeer in op de snelweg rijden, dàt is pas gevaarlijk :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:53:20 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846471
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:

en ik zie en bedoelde het anders.wees nu eens redelijk Cc denk je nu echt dat ik haar dood wens, dat ze verkracht wordt, dat ze verdriet en heimwee krijgt, nee dat wens ik haar niet toe maar vind ook dat je als ouder de plicht hebt je kinderen te behoeden en er op te wijzen dat de grote bozen buitenwereld aardig verziekt is.
Ik ben redelijk, maar ben het ook niet met je eens. Ik zou er nl wel medelijden mee hebben, mocht er iets gebeuren en ik denk dat het aan de zijlijn iets te makkelijk oordelen is.
pi_84846506
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Gewoon twee verschillende meningen over dat kind, kan toch? Ik zou haar ook niet hebben laten gaan, zou het mezelf nooit vergeven als haar inderdaad iets zou overkomen. En ja, er kan haar ook iets overkomen als ze 40 is, en geloof me, ik zou het ook dan niet leuk vinden als ze zo iets zou ondernemen. Maar dan ben ik niet meer verantwoordelijk.
pi_84846519
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef Gert het volgende:

[..]

oh gaaf zeg Gert, chicago lijkt me echt een wereldstad. is eigenblijk ook een wereldstad. :@
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:55:32 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846538
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben redelijk, maar ben het ook niet met je eens. Ik zou er nl wel medelijden mee hebben, mocht er iets gebeuren en ik denk dat het aan de zijlijn iets te makkelijk oordelen is.
Ik heb vooral medelijden met haar om de laksheid van haar ouders...
Je zou als ouder je kind niet aan zo'n risico moeten willen blootstellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84846550
quote:

^O^
Go hard or go home
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:56:04 #78
241662 Jian
Well, well, well
pi_84846561
quote:

[..]

Nah ja, als die chute niet open gaat dan krijg je die vent ook nog een keer bovenop je als de grond raakt -O-
pi_84846566
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

we hoeven het ook niet eens te wezen met elkaar, gelukkig hebben we allemaal een mening, jij de jouwe en ik de mijne.

hoor ondertussen een prachtig nummer van Anouk ff snuffelen op JoeToep
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:56:40 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846582
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Utrecht! 4 september! :D
Dan kan ze niet. Dan moet Noek mij uitzwaaien op Schiphol en daarna huilend terug naar huis terwijl ik kushandjes door het raam naar beneden uitwerp en mijn kind alvast begint om medepassagiers te terroriseren met gillen en vliegtuig-apekooitje spelen. *O*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:56:53 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846589
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:57:35 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846605
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh gaaf zeg Gert, chicago lijkt me echt een wereldstad. is eigenblijk ook een wereldstad. :@
Mwah.. wéreldstad.. het heeft wel wat weg van Amsterdam-Noord vind ik. :P

woensdag 4 augustus 2010 @ 11:58:17 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846630
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef Leandra het volgende:
Is het laksheid of is het beter weten dan wij wat de daadwerkelijke risico's zijn en hoe deze in de praktijk al worden ingeperkt?
pi_84846737
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan kan ze niet. Dan moet Noek mij uitzwaaien op Schiphol en daarna huilend terug naar huis terwijl ik kushandjes door het raam naar beneden uitwerp en mijn kind alvast begint om medepassagiers te terroriseren met gillen en vliegtuig-apekooitje spelen. *O*
Ja, dat is ook. Ik kan niet, ik heb dan een slechte mascara-dag. :'(

Dat je slaande ruzie krijgt met passagiers omdat jouw kind loopt te kutten bij ze. O+
Go hard or go home
pi_84846770
Nou hop hop, de barjjen op! ):O
Go hard or go home
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:03:24 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846810
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het laksheid of is het beter weten dan wij wat de daadwerkelijke risico's zijn en hoe deze in de praktijk al worden ingeperkt?
Ik denk laksheid.... ik vind het ook typisch dat het gros van degenen die al een kind van voorbij de puberteit hebben er minder postitief tegenover staan dan degenen die dat niet hebben.

En dan te bedenken dat we allemaal denken dat ons eigen kind het meest fantastische, begaafde kind ter wereld is, en toch denkt het gros van de ouders (van inmiddels post-pubers) er anders over dan degenen die geen kinderen of kinderen hebben die nog lang geen 14 zijn.

Waarmee ik niet stel dat de moeders dus gelijk hebben, maar het verschil in opvatting is wel opvallend, wellicht toch een stukje ervaringsdeskundigheid?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:04:07 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846835
Waar baseer je die 'laksheid' op?
pi_84846840
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk laksheid.... ik vind het ook typisch dat het gros van degenen die al een kind van voorbij de puberteit hebben er minder postitief tegenover staan dan degenen die dat niet hebben.

En dan te bedenken dat we allemaal denken dat ons eigen kind het meest fantastische, begaafde kind ter wereld is, en toch denkt het gros van de ouders (van inmiddels post-pubers) er anders over dan degenen die geen kinderen of kinderen hebben die nog lang geen 14 zijn.

Waarmee ik niet stel dat de moeders dus gelijk hebben, maar het verschil in opvatting is wel opvallend, wellicht toch een stukje ervaringsdeskundigheid?
Neuh, eerder de angst om iets te verliezen.
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 12:04:42 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846859
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, dat is ook. Ik kan niet, ik heb dan een slechte mascara-dag. :'(

Dat je slaande ruzie krijgt met passagiers omdat jouw kind loopt te kutten bij ze. O+
Ja da's leuk tijdverdrijf. Na een afwerend gebaar omdat hij wéér probeert om via de hoofdsteunen naar de andere kant van de cabine te klaueren:

BLIJF MET JE GORE POTEN VAN MIJN KIND AF GODVERDOMME!!!!

PILOOT!!! PIE - LÓÓT!!! DIE VETTE PEDO HIER ZIT AAN M'N KIND!!!!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:05:17 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846873
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:04 schreef Dementor het volgende:
Dat denk ik ook. Toos Kinderloos.
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 12:07:07 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846933
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:02 schreef Noek het volgende:
Nou hop hop, de barjjen op! ):O
Je moet me nog pm'en hoe de thermen waren! Maar dat mag ook stgaks hoog!

Eine schöne Spaziergang! :W :*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:09:43 #92
241662 Jian
Well, well, well
pi_84847014
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zij doet dus aan Zeilsport en gaat met een gedoseerd risico een beetje verder varen als de gemiddelde zeiler en hier en elders wordt net gedaan alsof ze maandenlang eenzaam en alleen op zee gaat zitten met alleen een jerrycan water en een hengeltje om wat vis te vangen. Dat zijn dus niet de omstandigheden hè. En het fysieke risico dat ze loopt is echt niet groter dan bij kinderen die voor hun sport gaan carten (120 km per uur) of gaan motorcrossen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:10:42 #93
241662 Jian
Well, well, well
pi_84847035
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dus :Y
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:10:52 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84847045
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
Waar baseer je die 'laksheid' op?
De vader van Laura staat er al om bekend dat hij niet echt goed voor haar zorgt, daar heeft de moeder van Laura zich meerdere malen over beklaagd, maar daar werd door de instanties niet op gereageerd.
Daarbij lijkt het hem ook vooral om de faam te gaan, en niet zozeer om wat het beste voor zijn kind is.

De moeder van Laura is in het verleden door Laura en haar vader te kennen gegeven dat ze met de plannen diende in te stemmen, "want anders...."
De moeder van Laura heeft ettelijke malen aan de bel getrokken, en toen dat geen effect leek te hebben heeft ze zich in de plannen geschikt.

Tot vorig jaar bleek dat Laura dus niet zomaar even zou kunnen gaan varen, omdat de instanties zich er mee gingen bemoeien, toen kwam er ineens duidelijkheid en bleek dus ook uit een interview met haar dat ze door Laura en haar vader zo ongeveer gedwongen was toestemming te geven, en stelde ze geen toestemming te geven, en dat kon gelukkig ook prima, want Laura kwam onder toezicht te staan.

Inmiddels valt ze niet meer onder jeugdzorg Utrecht maar onder jeugdzorg Zeeland, en net nu jeugdzorg Zeeland te kennen had gegeven geen obstakels meer te zien is de moeder van Laura ook overstag....
IMHO een beetje te toevallig, en gaat ze gewoon weer mee in dat wat ze denkt niet te kunnen voorkomen.

Ik vind dat laksheid, want ik heb gezien de voorgeschiedenis niet het idee dat moeder nu echt akkoord is, maar meer dat ze het idee kreeg dat ze niet meer kon weigeren, jeugdzorg zou immers geen bezwaar hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:11:42 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84847073
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe invoelend van ons dat wij dat zelfs hebben als het om een tergend irritant kind van een ander gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:18:25 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84847244
Feit blijft voor mij dat het met name wordt ingegeven door aannames.
Maar dat doe ik net zo goed :+ .
Maar genoeg gezeil! Slogan-time!
pi_84847296
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe invoelend van ons dat wij dat zelfs hebben als het om een tergend irritant kind van een ander gaat.
:Y denken sommige hier nu echt dat het mij niks zal doen als er wat gebeurd met haar, dat ik ga roepen eigen schuld en een dikke bult, nee hoor maar medelijde kan ik niet opbrengen voor zo een meisje die maar haar zin wil doordraven, want dat is het gewoon, zie al dat puberdochter aankomt van mam mag ik zeilen om de werled?? denk dat ik alleen een gebaar zou maken van ben je wel goed in je bovenkamer.

en van die moeder klopt, die wil het helemaal niet maar ja als jeugdzorg ja zegt, en we hebben in het verleden al eens meegemaakt dat jeugdzorg ja tegen iets zei, maar dat het slecht afliep met sommige kinderen.
( maar dat is weer een andere discussie)
pi_84847360
*O* nou mijn koffiepauze is om, er staat een berg wasgoed naar me te roepen en mijn emmertje voor het lappen van mijn ramen is al bijna spontaan leeggelopen :W
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 12:25:58 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84847504
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:
*O* nou mijn koffiepauze is om, er staat een berg wasgoed naar me te roepen en mijn emmertje voor het lappen van mijn ramen is al bijna spontaan leeggelopen :W
Gewoon effe buiten zetten. :{
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:26:21 #100
104871 remlof
Europees federalist
pi_84847522
quote:
mijn emmertje voor het lappen van mijn ramen is al bijna spontaan leeggelopen :W
Ik las iets heel anders :@
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:26:22 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84847524
quote:
Oh ja, koffie........ was ik dat toch helemaal vergeten :o

* Leandra gaat ff c_/ en speculaasjes :9 pakken *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:27:02 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84847545
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:26 schreef Leandra het volgende:
Oh ja, koffie........ was ik dat toch helemaal vergeten :o
Mijn espresso is koud geworden.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:27:38 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84847568
Whahahaha..... een letterlijke LOL hier :') _O-

Sorry dear :* wil je ook een speculaasje??
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:30:32 #104
104871 remlof
Europees federalist
pi_84847668
Ik ga speculaas op brood doen voor lunch :9 :Y)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:32:04 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84847716
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:27 schreef Leandra het volgende:
Whahahaha..... een letterlijke LOL hier :') _O-

Sorry dear :* wil je ook een speculaasje??
Lekker!

c_/
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:36:25 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84847864
* Leandra schuift bordje met speculaasjes (over de glazen salontafel 8-) ) door naar Cc :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84848165
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat moet dat meisje dan in vredesnaam inschatten :?
Zij,haar boot en water, heel veel water. Er valt geen fuck in te schatten. Als ze verstand heeft van meteorologie en van zeilen, het schip goed is, dan is het go with the flow. Bovendien maakt ze tussenstops, heeft ze contact met het thuisfront (natuurlijk ook over omstandigheden). Zij gaat het leven tegemoet, het avontuur, de natuur, adrenaline, confrontatie met zichzelf.

Driewerf hulde voor dat meiske.

Nog geen drie eeuwen terug gingen kinderen van 12 de breeveertien op in heel wat slechtere omstandigheden.
pi_84848179
:O
pi_84848216
En ze heeft gewoon leerplicht, ook tijdens de reis. Werkstukken, huiswerk, alles wordt gewoon gedaan.
pi_84848358
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:45 schreef Laysa het volgende:
:O
Je haalt me alweer de woorden uit de mond :')

TERING WAT EEN LAPPEN TEKST :o

ondertussen zit Laura al bijna in Portugal 8-)

en ik heb net met gevaar voor eigen leven de hele badkamer schoongemaakt en gesopt

IS OOK GEVAARLIJK HOOR ! :o

effe koffie :') c_/
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:50:41 #111
104871 remlof
Europees federalist
pi_84848360
Oeh, zo kamerdebat over de informatie :9
pi_84848385
ja ik zie het al voor me....lekker klotsend in stormen je huiswerk doen....want ze mot natuurlijk wel doorvaren hé, die Laura :D
pi_84848409
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Je haalt me alweer de woorden uit de mond :')

TERING WAT EEN LAPPEN TEKST :o

ondertussen zit Laura al bijna in Portugal 8-)

en ik heb net met gevaar voor eigen leven de hele badkamer schoongemaakt en gesopt

IS OOK GEVAARLIJK HOOR ! :o

effe koffie :') c_/
Ze is nog geen eens de sluis door...zit gewoon nog om schouwenduivenland...kinda ken geeneens doorvaren :O
pi_84848421
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:50 schreef remlof het volgende:
Oeh, zo kamerdebat over de informatie :9
Ja ...Jottum :9
pi_84848448
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:52 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ze is nog geen eens de sluis door...zit gewoon nog om schouwenduivenland...kinda ken geeneens doorvaren :O
ow... :')
pi_84848459
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:51 schreef Laysa het volgende:
ja ik zie het al voor me....lekker klotsend in stormen je huiswerk doen....want ze mot natuurlijk wel doorvaren hé, die Laura :D
Ja, zo gaat dat inderdaad. Er zijn legio mensen die met kinderen de wereld rond zeilen. Daar is speciale leerstof voor die voldoet aan de kwalificatie eisen. Kwestie van discipline én doen. Zij heeft meer vrije tijd dan ieder ander kind op het vaste land en tijdens een grote oversteek nauwelijks afleiding.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2010 12:53:55 ]
pi_84848490
Maarrruuuuhhh dr zou toch een stream op Laura komen??? kunnen we allemaal controleren of ze dr huiswerk wel goed doet
pi_84848507
Ik kan me er niet druk om maken eigenlijk... lekker is dat... :+
pi_84848523
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja, zo gaat dat inderdaad. Er zijn legio mensen die met kinderen de wereld rond zeilen. Daar is speciale leerstof voor die voldoet aan de kwalificatie eisen. Kwestie van discipline én doen. Zij heeft meer vrije tijd dan ieder ander kind op het vaste land en tijdens een grote oversteek nauwelijks afleiding.
Met het verschil dat zij moet varen Teun....en daar wordt je dus kotsmisselijk van....lezen en varen tegelijk...Arm kind :{
pi_84848563
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:55 schreef Laysa het volgende:

[..]

Met het verschil dat zij moet varen Teun....en daar wordt je dus kotsmisselijk van....lezen en varen tegelijk...Arm kind :{
Ze hoeft niet constant aan allerlei touwen te trekken of het roer vast te houden hoor. :)
pi_84848569
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:55 schreef FANN het volgende:
Ik kan me er niet druk om maken eigenlijk... lekker is dat... :+
Niet? :'(
ik wilde net samen met jou ons vreselijk druk gaan maken...nah...kudt dan maar weer...dan maar koffie en straks naar meneer Lubberts kijken O+
pi_84848603
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ze hoeft niet constant aan allerlei touwen te trekken of het roer vast te houden hoor. :)
:{ jawel....dat wil ik...dat ze heel stoer door weer en wind aan het roer staat...Aan touwen staat te jassen en dr huiswerk doet...Anders zijn het geen leuke streams :N
pi_84848614
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:55 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ze vaart vooral mee hè. Beetje zeil wisselen af en toe, stuurautomaat aan en dan uren, dagen, paar weken dobberen bij stabiel weer. Zij wordt niet misselijk, behalve dan van de vergaande bemoeienis van gestapo organisaties als jeugdzorg.
pi_84848643
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef Laysa het volgende:

[..]

Niet? :'(
ik wilde net samen met jou ons vreselijk druk gaan maken...nah...kudt dan maar weer...dan maar koffie en straks naar meneer Lubberts kijken O+
LUBBERTS?

die ene van TUUT TUUT TUUT EN DE GROETJES VAN RUUD? O+

ow.. jah.. leuk *O*
pi_84848661
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ze vaart vooral mee hè. Beetje zeil wisselen af en toe, stuurautomaat aan en dan uren, dagen, paar weken dobberen bij stabiel weer. Zij wordt niet misselijk, behalve dan van de vergaande bemoeienis van gestapo organisaties als jeugdzorg.
Wat een hoop opwinding voor iets saais eik :{
pi_84848726
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:59 schreef Laysa het volgende:

[..]

Wat een hoop opwinding voor iets saais eik :{
Jep, het is vooral saai. Grote oversteken zijn meestal tergend saai. Er gebeurt niets. Maar de wetenschap dat er wel iets kan gebeuren maakt het. samen met de saaiheid slopend
pi_84848730
Ja maar stel....stel hé, want tegenwoordig kan alles....dr breekt een tropische storm los...of nog erger...een orkaan...Want er zijn deze zomer wel gekkere dingen gebeurd...Zit ze daar alleen op guppie.....en dan??? Is dr wel een achterwacht?
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 13:01:33 #128
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84848754
Het regende hier net keihard maar vanaf de kust zie ik nu blauwe lucht "naderen" ^O^
pi_84848794
quote:
_O-
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:01 schreef Gert het volgende:
Het regende hier net keihard maar vanaf de kust zie ik nu blauwe lucht "naderen" ^O^
Dat duurt dan nog wel ff voordat dat hier is :{
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 13:03:16 #131
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84848807
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:01 schreef Laysa het volgende:
Ja maar stel....stel hé, want tegenwoordig kan alles....dr breekt een tropische storm los...of nog erger...een orkaan...Want er zijn deze zomer wel gekkere dingen gebeurd...Zit ze daar alleen op guppie.....en dan??? Is dr wel een achterwacht?
Ik hoop dat de mythische Kraken haar mee naar de duisterste regionen van de abyss sleurt om nooit meer te wederkeren. w/
pi_84848890
quote:
DAn moet ze zich alleen redden. En dat "alleen redden" bestaat er meestal uit dat je voor top en takel (of een heel klein stormfokje) je mee laat voeren, want je kunt immers niets aanvangen tegen natuurgeweld. Gewoon binnen gaan zitten en hopen dat het spul heel blijft en dat blijft het meestal ook. Op die momenten komen de karaktermensen boven drijven, zij gaan door, anderen gaan huilend na zo'n reis naar huis.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:06:11 #133
241662 Jian
Well, well, well
pi_84848914
quote:
of erger :X

Ik zeg niet dat het gebeurt hè, en ook niet dat ik het hoop, maare 't kan zomaar -O-

† In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 13:06:53 #134
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84848933
pi_84848950
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:06 schreef Jian het volgende:

[..]

of erger :X

Ik zeg niet dat het gebeurt hè, en ook niet dat ik het hoop, maare 't kan zomaar -O-

[ link | afbeelding ]
Yay :o
pi_84848998
Mijn grote broer had mij vroeger wijsgemaakt dat hier in de plaatselijke plas haaien zwommen...het moment waarop die dat deed was midden op die plas in een rubberen boot :'(

Kudtjoch :(
pi_84849001
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef Dementor het volgende:

[..]

ze zal der peddels toch niet vergeten zijn :o
pi_84849009
Maar een tropische storm kun je voor een deel ook ontwijken. Je moet de weerkaarten goed in de gaten houden en ze heeft ook contact met het thuisfront die dat ook vast voor haar doen. Een storm heeft vier kwadranten waarvan er eentje de gevaarlijkste is. Meestal kun je wel zo koersen dat je die niet over je heen krijgt.
pi_84849033
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:01 schreef Gert het volgende:
nou hier nog steeds geen blauwe lucht regent hard en slaat tegen me schoongelapte ramen aan :(
pi_84849116
oke, voor Laura het zeilmeisje, hoop dat ze een prettige vaart heeft of hoe je dat ook noemt en een behouden aankomst.
muziekje erbij ^O^

pi_84849137
Remmie tis begonnen hoor....zit je voor de buis?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:14:29 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84849183
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
Mijn grote broer had mij vroeger wijsgemaakt dat hier in de plaatselijke plas haaien zwommen...het moment waarop die dat deed was midden op die plas in een rubberen boot :'(

Kudtjoch :(
Gelukkig worden grote kudtjochbroers later meestal wel leuke broers!

Waar ik ook zwem: zee, meer of zwembad, je hoeft maar de eerste noten van de begintune van Jaws te neuriën of ik raak al in paniek. Of als ik eraan ga denken, terwijl ik wéét dat ik dat niet moet doen.
Dan kan ik opeens heel hard zwemmen. En nog ongecontroleerder dan normaal.
pi_84849198
Pechtold mag vragen stellen
_O- begint al lekker die pechtold, iets met je moeder verkopen
pi_84849209
zou Huub ook al lid zijn van het CDA?
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 13:15:38 #145
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84849231
d666 w/
pi_84849257
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
d666 w/
de satan partij *O*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:16:50 #147
241662 Jian
Well, well, well
pi_84849281
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:14 schreef Toverheks het volgende:
Pechtold mag vragen stellen
Ik vind het een heel eng mannetje, enger als Wilders -O-
pi_84849282
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig worden grote kudtjochbroers later meestal wel leuke broers!

Waar ik ook zwem: zee, meer of zwembad, je hoeft maar de eerste noten van de begintune van Jaws te neuriën of ik raak al in paniek. Of als ik eraan ga denken, terwijl ik wéét dat ik dat niet moet doen.
Dan kan ik opeens heel hard zwemmen. En nog ongecontroleerder dan normaal.
_O- Ja dat dus....gelukkig kunnen we nu gezamenlijk om zijn stommiteiten lachen...en ben ik ook de enige die mag zeggen hoe stom die soms kan doen....Plus...ik zie bepaalde trekjes van mij in zn dochtertje terug....ghehehe
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 13:20:16 #149
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84849401
Hijs wel scherp! w/
pi_84849442
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik vind het een heel eng mannetje, enger als Wilders -O-
hij kan zo de planken op in Carre, hij acteert zo lekker, en volgens mij, ik hoor hem nu lijkt wel of hij in Sesamstraat zit en een verhaal voorleest uit het boek van Dikkie Dik.

die lag vannacht echt te oefenen hardop in bed, en zijn vrouw maar zuchten, kom nou naar bed!!!! ik zie hem echt in zijn onderbroek voor de spiegel staan en maar oefenen.
pi_84849443
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hijs wel scherp! w/
Bietje laat wel :D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:21:51 #152
241662 Jian
Well, well, well
pi_84849449
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hijs wel scherp! w/
Hij heeft een Wilders-fobie en ik vind dat ie zo nu en dan "gevaarlijk" bezig is, misselijk menneke :r
pi_84849461
En Geert geeft licht....met zn mooie blonde pruik
pi_84849472
hahhaa zag je wilders gapen hahah
allemaal poppenkast
pi_84849537
Het voelt allemaal een beetje als mosterd na de maaltijd
pi_84849589
:) :) :) :)
daar is ze weer
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:25:15 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84849596
Maar mijn broer zou nog leuker zijn als ie even belt om te bevestigen dat ie einde middag wel even mee kan naar IKEA voor een broodnodig ladenkastje en een nieuwe lijst voor mijn Black Panther vanwege gebroken glas bij het inlijsten in de eerste lijst O-) .

En dat dan meteen ophangen/in elkaar zetten O-) O-) .
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:25:21 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84849602
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:23 schreef Laysa het volgende:
Het voelt allemaal een beetje als mosterd na de maaltijd
Is het natuurlijk ook, maar ze spelen zich vast in de kijker voor de volgende verkiezingen (coming soon) :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:26:14 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84849637
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
Maar mijn broer zou nog leuker zijn als ie even belt om te bevestigen dat ie einde middag wel even mee kan naar IKEA voor een broodnodig ladenkastje en een nieuwe lijst voor mijn Black Panther vanwege gebroken glas bij het inlijsten in de eerste lijst O-) .

En dat dan meteen ophangen/in elkaar zetten O-) O-) .
Gewoon de goedkoopste lijst van hetzelfde formaat nemen en het glas daarvan gebruiken toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:27:12 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84849677
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:

Gewoon de goedkoopste lijst van hetzelfde formaat nemen en het glas daarvan gebruiken toch?
Dit was al de goedkoopste lijst. Het gaat tenslotte om de militante neger die erin komt te hangen.

Lynchen die lui!
pi_84849718
over Pechtold, het lijkt me echt een mannetje die als hij thuis is en aan tafel zit en zijn bord voor zijn neus krijgt met aangebakken aardappelen, vlees dat zo taai is en bloemkool van over de datum nog zegt tegen zijn vrouw, schattie, je hebt jezelf weer overtroffen, heerlijk deze maaltijd. :Y echt ik zie hem zitten aan de keukentafel.

en nu weer terug naar Femke w/
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 13:28:17 #162
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84849728
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:22 schreef Toverheks het volgende:
hahhaa zag je wilders gapen hahah
allemaal poppenkast
Ja die was nep zeg! Net als zijn glimlach en zijn haar kleur!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:29:05 #163
241662 Jian
Well, well, well
pi_84849765
Femke Valsema met haar over de top, amateuristisch sarcasme ..... :O
pi_84849776
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit was al de goedkoopste lijst. Het gaat tenslotte om de militante neger die erin komt te hangen.

Lynchen die lui!
heb je lekker gegeten gister met je moeder??
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 13:30:20 #165
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84849808
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:29 schreef Jian het volgende:
Ze valt goed weg tegen het decor dat scheelt. Met dr kop als een zetel!
pi_84849810
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:29 schreef Jian het volgende:
:D _O- Valsema
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:30:50 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84849833
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:29 schreef Toverheks het volgende:
heb je lekker gegeten gister met je moeder??
Ja, mijn moeder paste op de twee honden van mijn broer en daar hebben we afhaalChinees laten komen. Vanavond staat bami met sambal en spiegelei op mijn menu. Oh nee: morgenavond. Vanavond iPad *O* .
pi_84849881
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, mijn moeder paste op de twee honden van mijn broer en daar hebben we afhaalChinees laten komen. Vanavond staat bami met sambal en spiegelei op mijn menu. Oh nee: morgenavond. Vanavond iPad *O* .
lekker, die bami dan he ^O^
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:32:11 #169
241662 Jian
Well, well, well
pi_84849900
Daar is Jobbie, als ie nou z'n tekst maar kent, nah ja als niemand maar een vraag stelt dan moet het wel goed komen :)
pi_84849905
*O* JIANNNNNNNNNNNNNNNn daar is ie weer *O* ons Jobje
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:34:16 #171
241662 Jian
Well, well, well
pi_84849991
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:32 schreef Toverheks het volgende:
*O* JIANNNNNNNNNNNNNNNn daar is ie weer *O* ons Jobje
Alles verloopt volgens plan Heks, hij is weg uit Amsterdam en hier zijn we ook op de goede weg ^O^
pi_84849998
:O :z
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:35:55 #173
241662 Jian
Well, well, well
pi_84850069
wahhaaaa die Alexandertje, die is echt piszuur hoor _O-
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:36:51 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84850120
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:28 schreef Toverheks het volgende:
over Pechtold, het lijkt me echt een mannetje die als hij thuis is en aan tafel zit en zijn bord voor zijn neus krijgt met aangebakken aardappelen, vlees dat zo taai is en bloemkool van over de datum nog zegt tegen zijn vrouw, schattie, je hebt jezelf weer overtroffen, heerlijk deze maaltijd. :Y echt ik zie hem zitten aan de keukentafel.
Ik denk dat Alexander idd een zeer aangename echtgenoot is.... hij moet alleen naar een fatsoenlijke kapper.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 13:39:58 #175
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84850271
Job is een saaie druildruif! Snel 100% O2 toedienen, want ik trek weg! :O
pi_84850334
* stream inschakelt

veel gemist?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:42:19 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84850377
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Job is een saaie druildruif! Snel 100% O2 toedienen, want ik trek weg! :O
Echt de fout van het PvdA van dit jaar..... Ze hadden hem beter tot zijn AOW in Amsterdam kunnen laten zitten, want in Den Haag wordt het niets meer met Job.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 13:42:28 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84850385
Pechtold: duidelijk
Halsema: duidelijk
Cohen: ik merkte dat ik na anderhalve minuut met mijn aandacht niet meer bij de TV was.

Nou.. Roemer.. die maakt vast weer een leuke woordspeling. ;)
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 13:42:51 #179
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84850402
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
* stream inschakelt

veel gemist?
Die duvel van d666 was scherp en stak onder den gordel! :7
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:43:06 #180
241662 Jian
Well, well, well
pi_84850414
O god daar is Prins Carnaval :+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:44:16 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84850460
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die duvel van d666 was scherp en stak onder den gordel! :7
Wat in dit geval weinig problematisch is, als je een gedoogsteunkabinet wilt opbouwen met gedoogsteun van de PVV.... :r
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 13:45:53 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84850531
"Rompkabinetten waren in het verleden altijd rampkabinetten"... jaja hij is weer op dreef. :')
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 13:49:14 #183
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84850688
Gert? Chicago belde.
Hij heeft het érg druk in September dus zou het niet erg vinden als je één en ander verschuift en later komt.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:49:26 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84850695
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef Gert het volgende:
"Rompkabinetten waren in het verleden altijd rampkabinetten"... jaja hij is weer op dreef. :')
Ja, hij is wat mij betreft absoluut van de verkeerde partij, maar ik kan soms wel lachen om Roemer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 13:50:04 #185
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84850723
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:20 schreef Noek het volgende:
*aait Ian O+

:3
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 13:52:03 #186
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84850812
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

:3
IAN, oude snorkelaar! w/
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 13:54:44 #187
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84850934
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert? Chicago belde.
Hij heeft het érg druk in September dus zou het niet erg vinden als je één en ander verschuift en later komt.
Weet Chicago wel wat een planning er vast zit aan een maand door dat yankenland toeren. }:|
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 13:55:21 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84850955
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, hij is wat mij betreft absoluut van de verkeerde partij, maar ik kan soms wel lachen om Roemer.
Eh... OK. Ik bedoelde het cynisch. :+

(maar vind hem wel OK hoor)
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 13:55:27 #189
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84850958
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Weet Chicago wel wat een planning er vast zit aan een maand door dat yankenland toeren. }:|
Je moet gewoon naar die meet komen, godverdomme! :(
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 13:55:48 #190
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84850973
Recalcitrante Blauwe mannetjes ook.
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 13:56:21 #191
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84850993

:{w :{w :{w :{w
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:57:29 #192
104871 remlof
Europees federalist
pi_84851048
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef Laysa het volgende:
Remmie tis begonnen hoor....zit je voor de buis?
Egwel
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 13:57:41 #193
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84851056
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Je moet gewoon naar die meet komen, godverdomme! :(
Wij gaan ergens in oktober gewoon een lekker schnitzeltje bakken voor wat mensen en ik maak de pepersaus. :9
pi_84851100
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:34 schreef Jian het volgende:

[..]

Alles verloopt volgens plan Heks, hij is weg uit Amsterdam en hier zijn we ook op de goede weg ^O^
*O* *O*
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 13:58:44 #195
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84851107
O nee kut, JIJ maakt die killer saus! :D

KUT. :(
Hij was zó lekker gisteren! :9 :9
pi_84851159
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef remlof het volgende:

[..]

Egwel [ afbeelding ]
Jij moet heks maar ff pmen voor dr msn ;) ;) ;)
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:01:09 #197
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84851212
Remloof: waar haal je die nieuwe versie van emesene vandaan? Moet ik die nog compilen enzo?
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:01:10 #198
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84851214
quote:
Hallo König Ian,

hiermit bestätigen wir Ihnen den Versand Ihres Auftrag vom 23.07.2010 21:33:31
mit der Rechnungsnummer ******, der am an die Spedition
übergeben wurde.
Yaaaaay! *O*
pi_84851219
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef Gert het volgende:
O nee kut, JIJ maakt die killer saus! :D

KUT. :(
Hij was zó lekker gisteren! :9 :9
ik wil Jopiesaus maar is hier niet te krijgen stad en land al afgeweest bij laysa hebben ze het gewoon bij de AH, nou ben al bij 10 AH`s geweest niks. :(

Laysa en D-K gewoon ff *;
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:01:44 #200
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84851232
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik wil Jopiesaus
Op je schnitzel!? -O-
pi_84851258
ach deze snapt het gelach niet en gaat verder zegt ie tegen de mevrouw de voorzitter.
pi_84851265
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik wil Jopiesaus maar is hier niet te krijgen stad en land al afgeweest bij laysa hebben ze het gewoon bij de AH, nou ben al bij 10 AH`s geweest niks. :(

Laysa en D-K gewoon ff *;
Bij de Emté!!!
O+ :*
pi_84851281
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Op je schnitzel!? -O-
:Y ja lekker toch, op alles eigenlijk, alleen bij een patatje van de febo krijg je het.
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:03:50 #204
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84851327
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:Y ja lekker toch,
Geen idee, ik smeer geen jopiesaus op schnitzels -O- Dan zouden al mijn vaste klanten wegrennen denk ik -O-
pi_84851372
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Geen idee, ik smeer geen jopiesaus op schnitzels -O- Dan zouden al mijn vaste klanten wegrennen denk ik -O-
Dat is een soort van vloeken in de kerk keuken he? ;)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:06:08 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84851447
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Joppiesaus ook niet bepaald een aanvulling op ons landelijke vette hap sausjes assortiment :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 14:06:41 #207
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84851479
Het is Joppiesaus.
Of ben ik nu een vuige spellingnazi? *)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:07:14 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84851507
Echt hè, dat mens van Thieme... kunnen ze de gesprekstijd per fractievoorzitter niet in minuten gelijkstellen aan het aantal zetels?
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:07:43 #209
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84851530
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind Joppiesaus ook niet bepaald een aanvulling op ons landelijke vette hap sausjes assortiment :{
Wat wél een aanvulling is; die rare saus in zo'n lullig klein zakje die bij de "Broodje Unox" verpakkingen zit :9

Die is allejezus lekker! :9 En die is gewoon alléén voor dat broodje, ik heb het volgens mij nog nooit los verkocht zien worden :o
pi_84851538
deze doos citeert wat af
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 14:07:58 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84851541
Tita, je kunt hier een gratis promotiepakket aanvragen: http://www.joppiesaus.nl/
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:08:16 #212
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84851553
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Gert het volgende:
Het is Joppiesaus.
Ik probeerde denigrerend over te komen door het de 2e "p" niet te gunnen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:08:30 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84851575
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Gert het volgende:
Het is Joppiesaus.
Ik gok dat Ian dat wel doorhad, maar dat Ian gewoon Jopiesaus bedoelde..... geen wonder dat z'n klanten dan weg zouden rennen.

De vraag is alleen wie er in die hut van Ian nou eigenlijk Joop heet :7
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:09:08 #214
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84851599
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik gok dat Ian dat wel doorhad, maar dat Ian gewoon Jopiesaus bedoelde..... geen wonder dat z'n klanten dan weg zouden rennen.

Ian had het wel door, Tita zij "Jopiesaus" so I ran with it :9 :D
pi_84851623
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wat wél een aanvulling is; die rare saus in zo'n lullig klein zakje die bij de "Broodje Unox" verpakkingen zit :9

Die is allejezus lekker! :9 En die is gewoon alléén voor dat broodje, ik heb het volgens mij nog nooit los verkocht zien worden :o
je hebt geloof ik van calve mosterdsaus, lijkt er een beetje op.

en oke Gert, Joppiesaus
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 14:09:57 #216
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84851639
Tita schreef als eerste Jopiesaus en ik refereerde aan het eerdere gezeik omtrent haar spelling.
Alles uitleggen hier ook hè.
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:10:06 #217
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84851646
Joppiesaus! Die hebben we hier ook! Gewoon te krijgen in elke winkel! Ik denk dat Joppie om de hoek woont! *O*
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:10:25 #218
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84851660
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef Gert het volgende:
Tita schreef als eerste Jopiesaus en ik refereerde aan het eerdere gezeik omtrent haar spelling.
Alles uitleggen hier ook hè.
Alles netjes opschrijven en inleveren, bitte.
Danke schön.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:10:28 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84851662
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian had het wel door, Tita zij "Jopiesaus" so I ran with it :9 :D
Zij :') :X _O-

Nou ga ik twijfelen aan m'n bewering of je het wel doorhad ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:11:22 #220
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84851714
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zij :') :X _O-

Nou ga ik twijfelen aan m'n bewering of je het wel doorhad ;(
Ik wou het Engels verkeert schrijven in Tita stijl maar ik kan niet veel met "so i ran with it" :(
pi_84851746
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef Gert het volgende:
Tita, je kunt hier een gratis promotiepakket aanvragen: http://www.joppiesaus.nl/
hey Gert, net gekeken maar ik heb geen eigen zaak dus kan ook niet aanvragen, maar lief van je bedaNKT.
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:12:17 #222
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84851763
Ik wordt hier een beetje moe van :') Ik ga wel even naar de GETRÄNKENMARKT!1!1 (ja, ik schreeuw dit) voor ijsthee :9!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:12:44 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84851781
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou het Engels verkeert schrijven in Tita stijl maar ik kan niet veel met "so i ran with it" :(
Ik weet niet in welke kringen jij tegenwoordig verkeert, maar je spelling gaat er niet op vooruit zeg maar... :')

Dat ging iig minder vaak verkeerd toen je nog voornamelijk taalnazi's om je heen had :6
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:12:57 #224
241662 Jian
Well, well, well
pi_84851791
Ferry Mingelen :'(
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:13:37 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84851814
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wordt hier een beetje moe van :') Ik ga wel even naar de GETRÄNKENMARKT!1!1 (ja, ik schreeuw dit) voor ijsthee :9!
Zeg Schnitzel.... doe je het er inmiddels om?? }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:14:02 #226
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84851836
Ik vind wat ik vond! Go Verhagen! w/
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:14:06 #227
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84851838
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zeg Schnitzel.... doe je het er inmiddels om?? }:|
Goeiemorgen, Leandra :*
pi_84851844
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

zo i ren wit it zoiets :+ kan mij het nou schelen, iedereen mag me verbeteren, iedereen mag me op mijn spelfouten aanspreken, en wie het te vaak doet krijgt een sticker achter zijn/haar naam in mijn schriffie :P
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 14:14:16 #229
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84851846
Jozef! *O*
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:14:39 #230
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84851864
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:

[..]

zo i ren wit it zoiets :+ kan mij het nou schelen, iedereen mag me verbeteren, iedereen mag me op mijn spelfouten aanspreken, en wie het te vaak doet krijgt een sticker achter zijn/haar naam in mijn schriffie :P
^O^
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:14:48 #231
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84851869
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Gert het volgende:
Jozef! *O*
Maria *O*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:15:14 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84851900
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goeiemorgen, Leandra :*
:6 :6 :6 :6
Pllllfffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttt
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 14:15:31 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84851914
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Maria *O*
Die is niet op TV nu. :N
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:16:05 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84851938
quote:
[..]
Maria *O*
Kinneke Jezus *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84851949
quote:

[..]

Maria *O*
en de drie wijze uit het oosten, wilders, wilders en wilders :r
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:16:43 #236
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84851969
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

:6 :6 :6 :6
Pllllfffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttt
Hihihihi :@

*vlugt
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:16:54 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84851975
Oh, wij kunnen straks gewoon de baby onder de kerstboom leggen.... dat ik daar nu pas aan denk :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 14:17:19 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84851998
Wat een kop heeft die ouwe billenknijpert ook. Zuipt-ie sterke drank of zo?
pi_84852051
:o een bejaarde in de kamer, hij begint met de opdracht, echt arme man moet lekker gaan klaverjassen in het bejaardehuis bij hem in de buurt, waar zadelen ze die arme man steeds mee op.
en o ja, van deze man snap ik nooit wat, kan er niks aan doen maar hij is zo moeilijk te volgen.
pi_84852104
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:16 schreef Leandra het volgende:
Oh, wij kunnen straks gewoon de baby onder de kerstboom leggen.... dat ik daar nu pas aan denk
oh wat leuk, een baby onder de boom
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:19:52 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84852121
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:18 schreef Toverheks het volgende:
een bejaarde in de kamer, hij begint met de opdracht, echt arme man moet lekker gaan klaverjassen in het bejaardehuis bij hem in de buurt, waar zadelen ze die arme man steeds mee op.
en o ja, van deze man snap ik nooit wat, kan er niks aan doen maar hij is zo moeilijk te volgen.
Nah, hij is net zo oud als Beatrix.... zo erg is het allemaal nog niet, en met die leeftijd zit nog vrijwel niemand in het bejaardentehuis.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:20:51 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84852170
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat leuk, een baby onder de boom
Ja, gewoon onze eigen levende kerststal
Ik gok dat ie dan nog maar een week of 2 oud is, dus dat kan makkelijk
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84852174
pechtold wordt weggestuurd door mevrouw de voorzitter, zag je die wangetjes die werden helemaal rood
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:21:18 #244
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84852190
Lubbers is als een oude vaas. Waardevol omdat het zeldzaam is, maar vol scheuren en barsten en een gedrocht op zich.
pi_84852239
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, gewoon onze eigen levende kerststal
Ik gok dat ie dan nog maar een week of 2 oud is, dus dat kan makkelijk
en kleed je JR als 1 van de drie wijze oh en een geit van de kinderboerderij lenen en zo je kerstkaart versturen. en als je zo nadenkt, is alweer bijna kerst, de tijd gaat hard.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:24:00 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84852348
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en kleed je JR als 1 van de drie wijze oh en een geit van de kinderboerderij lenen en zo je kerstkaart versturen. en als je zo nadenkt, is alweer bijna kerst, de tijd gaat hard.
Nah, dat alles in de woonkamer lijkt me dan weer wat minder...
Doe maar gewoon een kleine kerststal maar dan wel met een mandje met de baby erin... beetje jammer dat het bijna niet bruikbaar is als kerstkaart voor volgend jaar
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 14:25:26 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84852409
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lubbers is als een oude vaas. Waardevol omdat het zeldzaam is, maar vol scheuren en barsten en een gedrocht op zich.

Oude vazen zitten niet aan de kont van secretaresses!
pi_84852471
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, dat alles in de woonkamer lijkt me dan weer wat minder...
Doe maar gewoon een kleine kerststal maar dan wel met een mandje met de baby erin... beetje jammer dat het bijna niet bruikbaar is als kerstkaart voor volgend jaar
oke dan maar geen geit erbij, maar gaat snel he Leandra nog even
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:27:15 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_84852492
Lubbers wordt gewoon een beetje te oud hiervoor.
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:27:26 #250
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84852500
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Oude vazen zitten niet aan de kont van secretaresses!
Ongelukje kan gebeuren toch! Je hand schiet wel eens uit!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:30:01 #251
241662 Jian
Well, well, well
pi_84852624
Die Lubbers, doet ie niet slecht hoor
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:32:05 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84852734
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan maar geen geit erbij, maar gaat snel he Leandra nog even
Yep, we zijn al over de helft, ik voel al regelmatig beweging en ook N. heeft de baby al voelen bewegen
Zo gaaf, ik voelde gewoon dat het krummeltje naar z'n hand toe bewoog
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:33:21 #253
241662 Jian
Well, well, well
pi_84852803
Femke gedecideerd gecorrigeerd
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:34:12 #254
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84852828
Mera? Maandag komt iemand een pakketje brengen, voor je!
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:35:00 #255
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84852876
Lubbers is wel een saaie vent zeg! Nondevleesjus!
pi_84852954
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Yep, we zijn al over de helft, ik voel al regelmatig beweging en ook N. heeft de baby al voelen bewegen
Zo gaaf, ik voelde gewoon dat het krummeltje naar z'n hand toe bewoog
leuk he, ja schiet nu echt op.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:36:50 #257
241662 Jian
Well, well, well
pi_84852956
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lubbers is wel een saaie vent zeg! Nondevleesjus!
Eminence Grise ,echt
pi_84852976
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Mera? Maandag komt iemand een pakketje brengen, voor je!
toch geen pakketje met wit wasmiddel he
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:38:08 #259
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84853017
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

toch geen pakketje met wit wasmiddel he
Nee, een pakketje met mij d'r in!
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:38:41 #260
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84853045
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:36 schreef Jian het volgende:

[..]

Eminence Grise ,echt
Dat wel, maar wel saai zeg!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:40:05 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84853106
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, een pakketje met mij d'r in!
Ga je jezelf illegaal de grens over smokkelen??? Neem je wel voldoende te eten en te drinken mee?

Oh wacht... dat wordt weer lastig, want wat er inkomt moet er ook weer uit
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:41:22 #262
241662 Jian
Well, well, well
pi_84853168
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat wel, maar wel saai zeg! :O
Ik vind m buitengewoon handig ;) , maar hij zou natuurlijk van mij best een breakdansje erbij mogen doen om de boel wat op te fleuren. *O*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:41:32 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84853175
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel saai zeg! :O
Tsja, oud en wijs is wel vaker saai, en gelukkig maar, want je staat vrijwel nooit erger voor schut dan wanneer je als ouwe lul zo hard met de jeugd mee moet gaan doen.

Wees eerlijk: als Lubbers daar nou in die tunnel in Duisburg gelopen zou hebben, dat had er toch niet uitgezien?
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:41:56 #264
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84853193
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ga je jezelf illegaal de grens over smokkelen??? Neem je wel voldoende te eten en te drinken mee?

Oh wacht... dat wordt weer lastig, want wat er inkomt moet er ook weer uit :X
Nope, ik laat me héél decadent wegbrengen :D

*O* *O* *O* *O* *O*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:43:17 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84853257
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, ik laat me héél decadent wegbrengen :D

*O* *O* *O* *O* *O*
Per limosine?? Per open koets? Per privé trein?? Wat, wat wat??
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:44:31 #266
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84853312
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Per limosine?? Per open koets? Per privé trein?? Wat, wat wat??
Ik laat me tíllen! Mijn beste Leandra.
Vijf negers en één turk (voor de variatie) dragen mij zo de grens over.
pi_84853317
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:41 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik vind m buitengewoon handig ;) , maar hij zou natuurlijk van mij best een breakdansje erbij mogen doen om de boel wat op te fleuren. *O*
kon het niet goed volgen, maar weet wel hij is gek op onze majesteit :+
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:45:06 #268
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84853344
Douchen!
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:45:35 #269
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84853364
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Douchen!
Dat maak ik zelf wel uit!
pi_84853382
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Douchen!
alleen :o besparen jullie niet op het water, wat denk je dat dat allemaal kost, gewoon met zijn 2e, knus en gezellig *O*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:46:40 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84853415
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat me tíllen! Mijn beste Leandra.
Vijf negers en één turk (voor de variatie) dragen mij zo de grens over.
Zie je wel, ik wist dat ik een optie vergeten was..... :@

Heb je ook iemand geregeld om foto's te maken?? Die willen we natuurlijk wel zien :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:46:49 #272
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84853420
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:45 schreef Toverheks het volgende:

[..]

alleen :o besparen jullie niet op het water, wat denk je dat dat allemaal kost, gewoon met zijn 2e, knus en gezellig *O*
Laysa moet douchen met slangen en haar pomp en we hebben maar een klein badkamertje! ;)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:48:06 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84853494
Ik geloof dat ik klaar ben voor vandaag ... als er niet opeens allerlei op- en aanmerkingen komen ...
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:48:08 #274
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84853499
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Laysa moet douchen met slangen
Zo klinkt het nog best exotisch.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:48:18 #275
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_84853504
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lubbers is wel een saaie vent zeg! Nondevleesjus! :O
nou precies mijn idee, kan het nog langdradiger?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:48:33 #276
241662 Jian
Well, well, well
pi_84853514
Alexandertje tut tut tut, niet zo'n grote mond tegen Meneer Lubbers hè. Zet m in de hoek voorzitter }:|
pi_84853530
Pechtold hard tegen Lubbers :D. Lubbers nog harde terug :P.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_84853531
wie zal er als eerste gaan huilen, Lubbers of Pechtold 8)7
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:49:32 #279
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84853561
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou precies mijn idee, kan het nog langdradiger?
Het staat al zo lang te pruttelen dat het draadjesvlees geworden is!
pi_84853584
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Laysa moet douchen met slangen en haar pomp en we hebben maar een klein badkamertje! ;)
nou, laat haar dan maar ff je rug inzepen.
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:50:13 #281
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84853593
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:48 schreef Toverheks het volgende:
wie zal er als eerste gaan huilen, Lubbers of Pechtold 8)7
Ik dacht dat Pechtold al weken aan het huilen was?
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 14:51:51 #282
184769 crew  Deisyy
pi_84853687
Ik was even naar het winkelcentrum en toen ik terug kwam in mijn auto lag mijn telefoon op de grond, bleek ik 15 gemiste gesprekken te hebben :o Donald bleek in alle staten, want 1 van de katjes was kwijt en hij kon hem nergens in huis vinden. Alle kasten doorzocht, niets.

Wel had hij gezien dat mijn buurvrouw heel enthousiast bezig was met haar tuinslang en ineens hoort hij een gemauw, staat het katje in de tuin voor de hordeur te mauwen omdat hij naar binnen wilde, hij was zeiknat (gespoten door de buuv).

En nu is hij moe van zijn eerste buitenavontuur O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_84853745
denk dat ze er verstandig aan doen Pechtold de deur nu uit te werken, want hij komt nog wel een paar keer terug bij de microfoon.

en en nu moet er gestopt worden door mevrouw de voorzitter, ja er moet Baas boven Baas wezen :+
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:53:27 #284
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84853765
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik was even naar het winkelcentrum en toen ik terug kwam in mijn auto lag mijn telefoon op de grond, bleek ik 15 gemiste gesprekken te hebben :o Donald bleek in alle staten, want 1 van de katjes was kwijt en hij kon hem nergens in huis vinden. Alle kasten doorzocht, niets.

Wel had hij gezien dat mijn buurvrouw heel enthousiast bezig was met haar tuinslang en ineens hoort hij een gemauw, staat het katje in de tuin voor de hordeur te mauwen omdat hij naar binnen wilde, hij was zeiknat (
gespoten door de buuv).

Stond er ook een verhaal in over Dagobert? :D
pi_84853780
quote:

Wel had hij gezien dat mijn buurvrouw heel enthousiast bezig was met haar tuinslang en ineens hoort hij een gemauw, staat het katje in de tuin voor de hordeur te mauwen omdat hij naar binnen wilde, hij was zeiknat (
gespoten door de buuv).

ooohhhh, als donald de kat maar niet droogfohnt.
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 14:54:43 #286
184769 crew  Deisyy
pi_84853816
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Stond er ook een verhaal in over Dagobert? :D
Het mooie is dat we de buurman altijd Bolderbast noemen :D

Jeweetz, de boze buum van Donald Duck ;)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:55:02 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84853839
quote:

Hoe cute!

Ik zat laatst te denken dat, nu ik thuis werk, een katje eigenlijk best wel weer leuk is. Maar ik wacht in ieder geval nog tot na Indonesië.
Als mijn broer nou eens terug belde. Of reageert op mijn "Lief dagboek, mijn broer negeert me"- sms. Maar nee!
Kudtbroer.
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 14:55:12 #288
184769 crew  Deisyy
pi_84853844
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ooohhhh, als donald de kat maar niet droogfohnt.
Of in de droger :o

O shit, ik moet 3 uur bij de nagelmevrouw zijn :W
pi_84853873
Owwwww germ kittentje.....
pi_84853892
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe cute!

Ik zat laatst te denken dat, nu ik thuis werk, een katje eigenlijk best wel weer leuk is. Maar ik wacht in ieder geval nog tot na Indonesië.
Als mijn broer nou eens terug belde. Of reageert op mijn "Lief dagboek, mijn broer negeert me"- sms. Maar nee!
Kudtbroer.
Ik voel je :{
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:56:19 #291
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84853909
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik voel je :{
Ik laat deze even gaan.
pi_84853914
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:*
pi_84853927
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik laat deze even gaan.
Ik wist het :')
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:57:04 #294
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84853949
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:56 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik wist het :')
Oi, ik liet 'm gáán.
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 14:57:22 #295
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84853957
Lubbers is oude politiek! Teveel woorden, te weinig inhoud!

Je kan het ook zo doen:
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:58:01 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84853983
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]

Maar je hebt geen strafpunten gehad dat je je telefoon in de auto had laten liggen?? ;)

Fijn dat de kitten weer heelhuids thuis is O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:58:13 #297
241662 Jian
Well, well, well
pi_84853991
"ow, ow, het is anders afgelopen dan we verwacht hadden, dus nu hebben we een probleem" _O- zeg maar dat ie saai is :+
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:58:46 #298
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84854017
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lubbers is oude politiek! Teveel woorden, te weinig inhoud!

Je kan het ook zo doen:
[ afbeelding ]
Doe niet zo raar, waar haalt Lubbers nou op korte termijn zo'n jurk vandaan :{w
  FOK!Babe woensdag 4 augustus 2010 @ 14:58:58 #299
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_84854025
Oeh, topic vol :D

-edit- volgende is de lul :9
pi_84854053
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Oi, ik liet 'm gáán.
O+
Zie D_K...dr zijn dr meer zoals ikke :D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:59:39 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84854063
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe cute!

Kudtbroer.
Misschien ligt zijn telefoon wel in de auto, is de auto inmiddels opengebroken en loopt er nou een of andere junk jouw SMSjes te lezen.... ik zou hem sowieso op z'n donder geven als ik jou was ~O>

En hier verder: [RLS SC #843] Waar SMSjes genegeerd worden
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')