nee Cc dat zeg ik absoluut niet, maar stel ze wordt wel overvallen door piraten of wat ook, natuurlijk zal ik niet willen dat haar wat dan ook overkomt maar vind het erg onverantwoord zo jong, doe het als je volwassen bent en meer weet enzo en ook de gevaren in ziet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus vind je het 'net goed' als ze wordt verkracht door piraten op open zee?
De sluit tag staat pas na jouw reactie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
En ik zie niet eens waar ik in hemelsnaam die quote verneukt heb
Schijnbaar niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat zeilkut......... met eL Ka..... niet zeikkut
En neuh, al dat gemiep over "laat dat kind toch anders zijn" en weet ik veel.... als mijn kind op z'n 14de een rondje Europa had willen fietsen onder schooltijd dan had dat ook niet gemogen, want leerplicht.
Zo werkt dat nou eenmaal in NL.
Uhm ...quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
oh kutje dekker is net vertrokken met haar bootje genaamd Guppie, nou wil geen medelijde of wat dan ook als ze door piraten wordt verkracht of als ze omslaat of als ze schuurbuik zou oplopen, echt belachelijk 14 jaar en dan de open zee op.
Bij mij ging diezelfde quote mis, en het is ook niet duidelijk waar........ en ook niet aan te passenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
De sluit tag staat pas na jouw reactie.
ook dat, ouders die een dagje eerder de zomervakantie willen beginnen dat mag niet eens, krijg je flinke boete, zei krijgt les op de boot via internet??? echt ik kan er gewoon niet met mijn puntmuts bij dat ouders haar zo laten gaan, is levensgevaarlijk, straks komt ze in een storm of zo terecht en slaat ze om en plop weg is ze, en ja ik denk altijd doemsenario`s maar meen het echt, van mij hadden mijn meiden het echt niet gemogen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat zeilkut......... met eL Ka..... niet zeikkut
En neuh, al dat gemiep over "laat dat kind toch anders zijn" en weet ik veel.... als mijn kind op z'n 14de een rondje Europa had willen fietsen onder schooltijd dan had dat ook niet gemogen, want leerplicht.
Zo werkt dat nou eenmaal in NL.
er staat toch niet dat ik wil dat ze verkracht wordt of zo, er staat gewoon wat er kan gebeuren.quote:
omfgquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef Gert het volgende:
Noek!![]()
Of je Ian even wil aaien!
Zeilkut met scheurbuik:
[ afbeelding ]
En op iedere pot past een deksel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
't zal wel een pot zijn, anders doe je dat niet
Volgens mij staat daar dat Heks geen medelijden heeft als dat gebeurt, dat is wat anders dan iemand toewensen dat het gebeurt.quote:
Maar er staat wel dat je er geen medelijden mee zal hebben in dat geval. Lood om oud ijzer in mijn boek.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
er staat toch niet dat ik wil dat ze verkracht wordt of zo, er staat gewoon wat er kan gebeuren.
juist. ik bedoel gewoon dat je van mij echt niet kan verwachten als er wat gebeurd dat ik dat zielig vind, luister een meid van 14-15 weet heus al wat er in de wereld te koop is enzo, nee nogmaals, vind het gewoon belachelijk sorry als ik iemand daarmee tegen het hoofd stoot.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar dat Heks geen medelijden heeft als dat gebeurt, dat is wat anders dan iemand toewensen dat het gebeurt.
En dan Mera in mijn nek zeker? Ze maakt me hartstikke dood met haar collega.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef Gert het volgende:
Noek!![]()
Of je Ian even wil aaien!
Zeilkut met scheurbuik:
[ afbeelding ]
nee Cc ik zal er dan geen medelijden mee hebben sorry, maar zo denk ik erover.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar er staat wel dat je er geen medelijden mee zal hebben in dat geval. Lood om oud ijzer in mijn boek.
Anywayz, ik ken dat meiske niet persoonlijk, dus kan ook geen onderbouwd oordeel vellen over haar volwassenheid en zelfstandigheid. Lijkt me ook niet dat die ouders zomaar even toestemming geven, alsof het een avondje kinderdisco is.
Nah, als je "geen medelijden hebben met als", en "iemand toewensen dat" lood om oud ijzer noemt dan vind ik dat niet kloppen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar er staat wel dat je er geen medelijden mee zal hebben in dat geval. Lood om oud ijzer in mijn boek.
Anywayz, ik ken dat meiske niet persoonlijk, dus kan ook geen onderbouwd oordeel vellen over haar volwassenheid en zelfstandigheid. Lijkt me ook niet dat die ouders zomaar even toestemming geven, alsof het een avondje kinderdisco is.
Feit blijft dat het een kind van14 is, en kinderen van 14 zijn, hoe "volwassen" ze soms ook lijken, simpelweg niet volwassen en niet in staat in te schatten wat je met de jaren en het ouder worden wel leert inschatten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef Jian het volgende:
Dat meisje is technisch heel goed in staat om die boot rond de wereld te varen, beter als menige volwassene, het is een heel ervaren zeiler ! Of ze een dergelijke reis metaal aan kan is als buitenstaander moeilijk te beoordelen natuurlijk...
Alleen aaien mag wel van Mera. Denk ik. Al kun je nu ook zomaar ineens aan een jarenlange stalkterreur vastzitten. Dat weet je maar nooit met dat volk uit Klundert.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:20 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan Mera in mijn nek zeker? Ze maakt me hartstikke dood met haar collega.
Nou, snel dan. *aait Ian![]()
Germknödel. Nog niet gehad hoojj.![]()
Waar hebben jullie mijn CarO eigenlijk gelaten?
Je moet mij niet op zo'n boot zetten nee dus beter gaat zij een stukje varen. Zij zit daar nl wel op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef Jian het volgende:
Dat meisje is technisch heel goed in staat om die boot rond de wereld te varen, beter als menige volwassene, het is een heel ervaren zeiler ! Of ze een dergelijke reis metaal aan kan is als buitenstaander moeilijk te beoordelen natuurlijk...
Er zijn 14-jarigen die een meer volwassen kijk op het leven hebben als sommigen volwassenen. En vergeet niet dat ze natuurlijk niet zo alleen en eenzaam op die oceaan zit als velen denken. Er is continue contact en mede gezien de routes die ze bevaart, pikken ze haar indien nodig in no-time op hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Feit blijft dat het een kind van14 is, en kinderen van 14 zijn, hoe "volwassen" ze soms ook lijken, simpelweg niet volwassen en niet in staat in te schatten wat je met de jaren en het ouder worden wel leert inschatten.
En als het om een relatie van een 14-jarig meisje met een 21-jarige jongen gaat dan zeiken we allemaal in onze broek van het lachen als die jongen roept dat het meisje zo "volwassen" is.
hoi Remlof.quote:
Ik dacht in september pas. Dan gaat ze vast nog een keer, die lucky bastard.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen aaien mag wel van Mera. Denk ik. Al kun je nu ook zomaar ineens aan een jarenlange stalkterreur vastzitten. Dat weet je maar nooit met dat volk uit Klundert.
Caro is dinsdag een paar dagen mit den Familien nach London vertrokken.
wat denk je dat dat allemaal kostquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn 14-jarigen die een meer volwassen kijk op het leven hebben als sommigen volwassenen. En vergeet niet dat ze natuurlijk niet zo alleen en eenzaam op die oceaan zit als velen denken. Er is continue contact en mede gezien de routes die ze bevaart, pikken ze haar indien nodig in no-time op hoor.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik dacht in september pas. Dan gaat ze vast nog een keer, die lucky bastard.
De Klundertse knokploeg in Drenthe. Waarschijnlijk eindigt dat ergens in een zuipkeet waarna ze het kanaal induiken. Ja, dat is mooi, mooi, mooi man!
Nah, ik heb zelf in 1998 gebungyjumped en daar is een videoband als bewijs van, dus het is geen kwestie van mordicus tegen zijn, het is alleen wel een van die dingen waarvan ik vind dat iemand die volledig op eigen verantwoording moet doen, en dus op een leeftijd dat ze er zelf voor kunnen tekenen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:34 schreef Toverheks het volgende:
dank je wel Leandra, jij kan het beter uitleggen dan ik.
en al komt ze volwassen over wil niet zeggen dat ze ook volwassen beslissingen kan maken, toen mijn meiden 14-15 waren dachten ze ook dat ze de hele wereld aan konden, dus niet.
en Leandra ik had ook mijn kinderen geen toestemming gegeven op die leeftijd om bv te gaan bungy jumpen, nu nog niet maar ja nu zijn ze echt volwassen en moet je soms op je tong bijten.
Was je toen al moeder van Jr?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik heb zelf in 1998 gebungyjumped en daar is een videoband als bewijs van, dus het is geen kwestie van mordicus tegen zijn, het is alleen wel een van die dingen waarvan ik vind dat iemand die volledig op eigen verantwoording moet doen, en dus op een leeftijd dat ze er zelf voor kunnen tekenen.
Wel humor: een vage kennis riep toen dat hij wel even voor Jr. zou tekenen, waarop ik direct zei: als je dat doet dan stuur ik je een rekening voor 17 jaar alimentatie![]()
Hij gokte dat zijn vriendin dat niet zo prettig zou vinden en zag er direct van af
oh wat stoer dat jij gebumt had, ik zou het niet durven hoor, lijkt me wel een kick maar denk dat als ik spring een hartstilstand onderweg krijg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik heb zelf in 1998 gebungyjumped en daar is een videoband als bewijs van, dus het is geen kwestie van mordicus tegen zijn, het is alleen wel een van die dingen waarvan ik vind dat iemand die volledig op eigen verantwoording moet doen, en dus op een leeftijd dat ze er zelf voor kunnen tekenen.
Wel humor: een vage kennis riep toen dat hij wel even voor Jr. zou tekenen, waarop ik direct zei: als je dat doet dan stuur ik je een rekening voor 17 jaar alimentatie![]()
Hij gokte dat zijn vriendin dat niet zo prettig zou vinden en zag er direct van af
Utrecht, niet Drenthe, 4 september, be therequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
De Klundertse knokploeg in Drenthe. Waarschijnlijk eindigt dat ergens in een zuipkeet waarna ze het kanaal induiken. Ja, dat is mooi, mooi, mooi man!
Nou, ik weet niet of jij de laatste 1½ jaar interviews met dat kind gezien hebt, maar zo "volwassen" is ze niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn 14-jarigen die een meer volwassen kijk op het leven hebben als sommigen volwassenen. En vergeet niet dat ze natuurlijk niet zo alleen en eenzaam op die oceaan zit als velen denken. Er is continue contact en mede gezien de routes die ze bevaart, pikken ze haar indien nodig in no-time op hoor.
Or be square. Word!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Utrecht, niet Drenthe, 4 september, be there![]()
Vroeger gingen de kinderen nog gewoon op kruistocht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of jij de laatste 1½ jaar interviews met dat kind gezien hebt, maar zo "volwassen" is ze niet.
En natuurlijk, er zijn volwassenen die nooit zo volwassen worden als sommige 14-jarigen, maar die zouden dan ook niet in hun uppie de wereldzeeën kunnen bevaren, en het kan best dat Laura het wel kan, maar ik vind het onverantwoord, en belachelijk dat iemand zich zo makkelijk aan de leerplicht kan onttrekken.
Maar goed, we hebben een precedent, dus dat schept mogelijkheden voor anderen die denken boven het maaiveld uit te steken.
Ik zeil al dat de kans dat er technisch iets fout gaat bij haar niet groter is dan bij een volwassene, omslaan of andere averij kan altijd ontstaan, maar dat heeft, gezien haar zeilervaring, niets te maken met haar leeftijd! En als er mentale problemen ontstaan, dan pikken ze haar dus zo op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat denk je dat dat allemaal kostmaar dan zadel je weer iemand anders ermee op, omdat dat kind haar avontuur wil doorzetten en er gebeurt echt wat ( en dat hoop ik echt niet) maar dan moet ze gered worden.
en als zei in 1 keer omslaat zijn ze er echt niet 1-2-3 zo snel bij. *zucht* dit is een discussie zonder einde
Ja, Jr. is van 1991, dus dat lijkt me wel...quote:
Ja, en werden ze op hun 14de moeder, terwijl nu vrijwel iedereen abortus de betere optie vindt als een 13-jarige zwanger is....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vroeger gingen de kinderen nog gewoon op kruistocht.
Ik kan dan niet, dan zit ik in Chicago.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Utrecht, niet Drenthe, 4 september, be there![]()
Dat zou ik dan nooit doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Jr. is van 1991, dus dat lijkt me wel...
En ja, het was een risico, maar ik wist ook dat Jr. ook uitstekend verzorgd zou worden als ik er niet meer zou zijn.
Er zijn ook nog steeds kinderen die met twee vingers in hun neus van smorgens 5 tot savonds 10 uur in de fabriek werken. En ze vragen er bijna niets voor ook he, de schatten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vroeger gingen de kinderen nog gewoon op kruistocht.
Naar mijn mening komt de gedachte erachter zo goed als op dezelfde onsympathieke uitkomst neer: 'Net goed, had je maar ... Ik heb er in ieder geval geen medelijden mee'.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:25 schreef Leandra het volgende:
Nah, als je "geen medelijden hebben met als", en "iemand toewensen dat" lood om oud ijzer noemt dan vind ik dat niet kloppen...
Daar heeft Sufjan nog een nummer over gemaakt:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan dan niet, dan zit ik in Chicago.
Ja dat moest ik even zeggen want dat kan ik verder nooit.
Nah, die "net goed" vind ik dan weer niet.... en het blijft IMHO nog steeds iets anders dan "ik hoop dat je..."quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar mijn mening komt de gedachte erachter zo goed als op dezelfde onsympathieke uitkomst neer: 'Net goed, had je maar ... Ik heb er in ieder geval geen medelijden mee'.
Maar zo zie ik het.
Risico? Bungeejumpen? Schei toch uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Jr. is van 1991, dus dat lijkt me wel...
En ja, het was een risico, maar ik wist ook dat Jr. ook uitstekend verzorgd zou worden als ik er niet meer zou zijn.
En Groove Armada ook, een lekkere!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heeft Sufjan nog een nummer over gemaakt:
Ik ben allergisch voor het woord risico.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Risico? Bungeejumpen? Schei toch uit.
Ik zou het nu niet meer kunnen en durven (even het feit dat ik zwanger ben buiten beschouwing gelaten, want het zou nu ook niet mogen) dus wat dat betreft ben ik er wel blij mee dat ik het toen gedaan heb.quote:
Ja, dat vond ik toen dus ook, maar ik weigerde vorig zomer wel voor Jr. te tekenenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Risico? Bungeejumpen? Schei toch uit.
en ik zie en bedoelde het anders.wees nu eens redelijk Cc denk je nu echt dat ik haar dood wens, dat ze verkracht wordt, dat ze verdriet en heimwee krijgt, nee dat wens ik haar niet toe maar vind ook dat je als ouder de plicht hebt je kinderen te behoeden en er op te wijzen dat de grote bozen buitenwereld aardig verziekt is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar mijn mening komt de gedachte erachter zo goed als op dezelfde onsympathieke uitkomst neer: 'Net goed, had je maar ... Ik heb er in ieder geval geen medelijden mee'.
Maar zo zie ik het.
Pgesies, dá's pas hooj !quote:
Dat wiiEEEE-JOEeeee geluidje vink ook lekkâh.quote:
Met 200km/u tegen het verkeer in op de snelweg rijden, dàt is pas gevaarlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Pgesies, dá's pas hooj !![]()
(en ook niet gevaarlijk, zeker niet aan een instructeur vast)
Ik ben redelijk, maar ben het ook niet met je eens. Ik zou er nl wel medelijden mee hebben, mocht er iets gebeuren en ik denk dat het aan de zijlijn iets te makkelijk oordelen is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
en ik zie en bedoelde het anders.wees nu eens redelijk Cc denk je nu echt dat ik haar dood wens, dat ze verkracht wordt, dat ze verdriet en heimwee krijgt, nee dat wens ik haar niet toe maar vind ook dat je als ouder de plicht hebt je kinderen te behoeden en er op te wijzen dat de grote bozen buitenwereld aardig verziekt is.
Gewoon twee verschillende meningen over dat kind, kan toch? Ik zou haar ook niet hebben laten gaan, zou het mezelf nooit vergeven als haar inderdaad iets zou overkomen. En ja, er kan haar ook iets overkomen als ze 40 is, en geloof me, ik zou het ook dan niet leuk vinden als ze zo iets zou ondernemen. Maar dan ben ik niet meer verantwoordelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat denk je dat dat allemaal kostmaar dan zadel je weer iemand anders ermee op, omdat dat kind haar avontuur wil doorzetten en er gebeurt echt wat ( en dat hoop ik echt niet) maar dan moet ze gered worden.
en als zei in 1 keer omslaat zijn ze er echt niet 1-2-3 zo snel bij. *zucht* dit is een discussie zonder einde
oh gaaf zeg Gert, chicago lijkt me echt een wereldstad. is eigenblijk ook een wereldstad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan dan niet, dan zit ik in Chicago.
Ja dat moest ik even zeggen want dat kan ik verder nooit.
Ik heb vooral medelijden met haar om de laksheid van haar ouders...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben redelijk, maar ben het ook niet met je eens. Ik zou er nl wel medelijden mee hebben, mocht er iets gebeuren en ik denk dat het aan de zijlijn iets te makkelijk oordelen is.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
Pgesies, dá's pas hooj !![]()
Nah ja, als die chute niet open gaat dan krijg je die vent ook nog een keer bovenop je als de grond raaktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
we hoeven het ook niet eens te wezen met elkaar, gelukkig hebben we allemaal een mening, jij de jouwe en ik de mijne.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben redelijk, maar ben het ook niet met je eens. Ik zou er nl wel medelijden mee hebben, mocht er iets gebeuren en ik denk dat het aan de zijlijn iets te makkelijk oordelen is.
Dan kan ze niet. Dan moet Noek mij uitzwaaien op Schiphol en daarna huilend terug naar huis terwijl ik kushandjes door het raam naar beneden uitwerp en mijn kind alvast begint om medepassagiers te terroriseren met gillen en vliegtuig-apekooitje spelen.quote:
Mwah.. wéreldstad.. het heeft wel wat weg van Amsterdam-Noord vind ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gaaf zeg Gert, chicago lijkt me echt een wereldstad. is eigenblijk ook een wereldstad.
Is het laksheid of is het beter weten dan wij wat de daadwerkelijke risico's zijn en hoe deze in de praktijk al worden ingeperkt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef Leandra het volgende:
Ik heb vooral medelijden met haar om de laksheid van haar ouders...
Je zou als ouder je kind niet aan zo'n risico moeten willen blootstellen.
Ja, dat is ook. Ik kan niet, ik heb dan een slechte mascara-dag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan kan ze niet. Dan moet Noek mij uitzwaaien op Schiphol en daarna huilend terug naar huis terwijl ik kushandjes door het raam naar beneden uitwerp en mijn kind alvast begint om medepassagiers te terroriseren met gillen en vliegtuig-apekooitje spelen.
Ik denk laksheid.... ik vind het ook typisch dat het gros van degenen die al een kind van voorbij de puberteit hebben er minder postitief tegenover staan dan degenen die dat niet hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het laksheid of is het beter weten dan wij wat de daadwerkelijke risico's zijn en hoe deze in de praktijk al worden ingeperkt?
Neuh, eerder de angst om iets te verliezen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk laksheid.... ik vind het ook typisch dat het gros van degenen die al een kind van voorbij de puberteit hebben er minder postitief tegenover staan dan degenen die dat niet hebben.
En dan te bedenken dat we allemaal denken dat ons eigen kind het meest fantastische, begaafde kind ter wereld is, en toch denkt het gros van de ouders (van inmiddels post-pubers) er anders over dan degenen die geen kinderen of kinderen hebben die nog lang geen 14 zijn.
Waarmee ik niet stel dat de moeders dus gelijk hebben, maar het verschil in opvatting is wel opvallend, wellicht toch een stukje ervaringsdeskundigheid?
Ja da's leuk tijdverdrijf. Na een afwerend gebaar omdat hij wéér probeert om via de hoofdsteunen naar de andere kant van de cabine te klaueren:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is ook. Ik kan niet, ik heb dan een slechte mascara-dag.![]()
Dat je slaande ruzie krijgt met passagiers omdat jouw kind loopt te kutten bij ze.
Dat denk ik ook. Toos Kinderloos.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:04 schreef Dementor het volgende:
Neuh, eerder de angst om iets te verliezen.
Je moet me nog pm'en hoe de thermen waren! Maar dat mag ook stgaks hoog!quote:
Zij doet dus aan Zeilsport en gaat met een gedoseerd risico een beetje verder varen als de gemiddelde zeiler en hier en elders wordt net gedaan alsof ze maandenlang eenzaam en alleen op zee gaat zitten met alleen een jerrycan water en een hengeltje om wat vis te vangen. Dat zijn dus niet de omstandigheden hè. En het fysieke risico dat ze loopt is echt niet groter dan bij kinderen die voor hun sport gaan carten (120 km per uur) of gaan motorcrossen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met haar om de laksheid van haar ouders...
Je zou als ouder je kind niet aan zo'n risico moeten willen blootstellen.
Dat dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het laksheid of is het beter weten dan wij wat de daadwerkelijke risico's zijn en hoe deze in de praktijk al worden ingeperkt?
De vader van Laura staat er al om bekend dat hij niet echt goed voor haar zorgt, daar heeft de moeder van Laura zich meerdere malen over beklaagd, maar daar werd door de instanties niet op gereageerd.quote:
Hoe invoelend van ons dat wij dat zelfs hebben als het om een tergend irritant kind van een ander gaat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh, eerder de angst om iets te verliezen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe invoelend van ons dat wij dat zelfs hebben als het om een tergend irritant kind van een ander gaat.
Gewoon effe buiten zetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:
nou mijn koffiepauze is om, er staat een berg wasgoed naar me te roepen en mijn emmertje voor het lappen van mijn ramen is al bijna spontaan leeggelopen
Ik las iets heel andersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:
mijn emmertje voor het lappen van mijn ramen is al bijna spontaan leeggelopen
Oh ja, koffie........ was ik dat toch helemaal vergetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:
nou mijn koffiepauze is om, er staat een berg wasgoed naar me te roepen en mijn emmertje voor het lappen van mijn ramen is al bijna spontaan leeggelopen
Mijn espresso is koud geworden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:26 schreef Leandra het volgende:
Oh ja, koffie........ was ik dat toch helemaal vergeten![]()
Lekker!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:27 schreef Leandra het volgende:
Whahahaha..... een letterlijke LOL hier![]()
Sorry dearwil je ook een speculaasje??
Wat moet dat meisje dan in vredesnaam inschattenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Feit blijft dat het een kind van14 is, en kinderen van 14 zijn, hoe "volwassen" ze soms ook lijken, simpelweg niet volwassen en niet in staat in te schatten wat je met de jaren en het ouder worden wel leert inschatten.
En als het om een relatie van een 14-jarig meisje met een 21-jarige jongen gaat dan zeiken we allemaal in onze broek van het lachen als die jongen roept dat het meisje zo "volwassen" is.
Je haalt me alweer de woorden uit de mondquote:
Ze is nog geen eens de sluis door...zit gewoon nog om schouwenduivenland...kinda ken geeneens doorvarenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Je haalt me alweer de woorden uit de mond![]()
TERING WAT EEN LAPPEN TEKST![]()
ondertussen zit Laura al bijna in Portugal![]()
en ik heb net met gevaar voor eigen leven de hele badkamer schoongemaakt en gesopt
IS OOK GEVAARLIJK HOOR !![]()
effe koffie![]()
ow...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is nog geen eens de sluis door...zit gewoon nog om schouwenduivenland...kinda ken geeneens doorvaren
Ja, zo gaat dat inderdaad. Er zijn legio mensen die met kinderen de wereld rond zeilen. Daar is speciale leerstof voor die voldoet aan de kwalificatie eisen. Kwestie van discipline én doen. Zij heeft meer vrije tijd dan ieder ander kind op het vaste land en tijdens een grote oversteek nauwelijks afleiding.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:51 schreef Laysa het volgende:
ja ik zie het al voor me....lekker klotsend in stormen je huiswerk doen....want ze mot natuurlijk wel doorvaren hé, die Laura
Met het verschil dat zij moet varen Teun....en daar wordt je dus kotsmisselijk van....lezen en varen tegelijk...Arm kindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat inderdaad. Er zijn legio mensen die met kinderen de wereld rond zeilen. Daar is speciale leerstof voor die voldoet aan de kwalificatie eisen. Kwestie van discipline én doen. Zij heeft meer vrije tijd dan ieder ander kind op het vaste land en tijdens een grote oversteek nauwelijks afleiding.
Ze hoeft niet constant aan allerlei touwen te trekken of het roer vast te houden hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met het verschil dat zij moet varen Teun....en daar wordt je dus kotsmisselijk van....lezen en varen tegelijk...Arm kind
Niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:55 schreef FANN het volgende:
Ik kan me er niet druk om maken eigenlijk... lekker is dat...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hoeft niet constant aan allerlei touwen te trekken of het roer vast te houden hoor.
Ze vaart vooral mee hè. Beetje zeil wisselen af en toe, stuurautomaat aan en dan uren, dagen, paar weken dobberen bij stabiel weer. Zij wordt niet misselijk, behalve dan van de vergaande bemoeienis van gestapo organisaties als jeugdzorg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met het verschil dat zij moet varen Teun....en daar wordt je dus kotsmisselijk van....lezen en varen tegelijk...Arm kind
LUBBERTS?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet?![]()
ik wilde net samen met jou ons vreselijk druk gaan maken...nah...kudt dan maar weer...dan maar koffie en straks naar meneer Lubberts kijken
Wat een hoop opwinding voor iets saais eikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze vaart vooral mee hè. Beetje zeil wisselen af en toe, stuurautomaat aan en dan uren, dagen, paar weken dobberen bij stabiel weer. Zij wordt niet misselijk, behalve dan van de vergaande bemoeienis van gestapo organisaties als jeugdzorg.
Jep, het is vooral saai. Grote oversteken zijn meestal tergend saai. Er gebeurt niets. Maar de wetenschap dat er wel iets kan gebeuren maakt het. samen met de saaiheid slopendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een hoop opwinding voor iets saais eik
quote:
Dat duurt dan nog wel ff voordat dat hier isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:01 schreef Gert het volgende:
Het regende hier net keihard maar vanaf de kust zie ik nu blauwe lucht "naderen"
Ik hoop dat de mythische Kraken haar mee naar de duisterste regionen van de abyss sleurt om nooit meer te wederkeren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:01 schreef Laysa het volgende:
Ja maar stel....stel hé, want tegenwoordig kan alles....dr breekt een tropische storm los...of nog erger...een orkaan...Want er zijn deze zomer wel gekkere dingen gebeurd...Zit ze daar alleen op guppie.....en dan??? Is dr wel een achterwacht?
DAn moet ze zich alleen redden. En dat "alleen redden" bestaat er meestal uit dat je voor top en takel (of een heel klein stormfokje) je mee laat voeren, want je kunt immers niets aanvangen tegen natuurgeweld. Gewoon binnen gaan zitten en hopen dat het spul heel blijft en dat blijft het meestal ook. Op die momenten komen de karaktermensen boven drijven, zij gaan door, anderen gaan huilend na zo'n reis naar huis.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:01 schreef Laysa het volgende:
Ja maar stel....stel hé, want tegenwoordig kan alles....dr breekt een tropische storm los...of nog erger...een orkaan...Want er zijn deze zomer wel gekkere dingen gebeurd...Zit ze daar alleen op guppie.....en dan??? Is dr wel een achterwacht?
of ergerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:01 schreef Laysa het volgende:
Yayquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:06 schreef Jian het volgende:
[..]
of erger![]()
Ik zeg niet dat het gebeurt hè, en ook niet dat ik het hoop, maare 't kan zomaar
[ link | afbeelding ]
ze zal der peddels toch niet vergeten zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hoeft niet constant aan allerlei touwen te trekken of het roer vast te houden hoor.
nou hier nog steeds geen blauwe lucht regent hard en slaat tegen me schoongelapte ramen aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:01 schreef Gert het volgende:
Het regende hier net keihard maar vanaf de kust zie ik nu blauwe lucht "naderen"
Gelukkig worden grote kudtjochbroers later meestal wel leuke broers!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
Mijn grote broer had mij vroeger wijsgemaakt dat hier in de plaatselijke plas haaien zwommen...het moment waarop die dat deed was midden op die plas in een rubberen boot![]()
Kudtjoch
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig worden grote kudtjochbroers later meestal wel leuke broers!
Waar ik ook zwem: zee, meer of zwembad, je hoeft maar de eerste noten van de begintune van Jaws te neuriën of ik raak al in paniek. Of als ik eraan ga denken, terwijl ik wéét dat ik dat niet moet doen.
Dan kan ik opeens heel hard zwemmen. En nog ongecontroleerder dan normaal.
hij kan zo de planken op in Carre, hij acteert zo lekker, en volgens mij, ik hoor hem nu lijkt wel of hij in Sesamstraat zit en een verhaal voorleest uit het boek van Dikkie Dik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het een heel eng mannetje, enger als Wilders
Hij heeft een Wilders-fobie en ik vind dat ie zo nu en dan "gevaarlijk" bezig is, misselijk mennekequote:
Is het natuurlijk ook, maar ze spelen zich vast in de kijker voor de volgende verkiezingen (coming soon)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:23 schreef Laysa het volgende:
Het voelt allemaal een beetje als mosterd na de maaltijd
Gewoon de goedkoopste lijst van hetzelfde formaat nemen en het glas daarvan gebruiken toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
Maar mijn broer zou nog leuker zijn als ie even belt om te bevestigen dat ie einde middag wel even mee kan naar IKEA voor een broodnodig ladenkastje en een nieuwe lijst voor mijn Black Panther vanwege gebroken glas bij het inlijsten in de eerste lijst.
En dat dan meteen ophangen/in elkaar zetten![]()
.
Dit was al de goedkoopste lijst. Het gaat tenslotte om de militante neger die erin komt te hangen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
Gewoon de goedkoopste lijst van hetzelfde formaat nemen en het glas daarvan gebruiken toch?
Ja die was nep zeg! Net als zijn glimlach en zijn haar kleur!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:22 schreef Toverheks het volgende:
hahhaa zag je wilders gapen hahah
allemaal poppenkast
heb je lekker gegeten gister met je moeder??quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit was al de goedkoopste lijst. Het gaat tenslotte om de militante neger die erin komt te hangen.
Lynchen die lui!
Ze valt goed weg tegen het decor dat scheelt. Met dr kop als een zetel!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:29 schreef Jian het volgende:
Femke Valsema met haar over de top, amateuristisch sarcasme .....
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:29 schreef Jian het volgende:
Femke Valsema met haar over de top, amateuristisch sarcasme .....
Ja, mijn moeder paste op de twee honden van mijn broer en daar hebben we afhaalChinees laten komen. Vanavond staat bami met sambal en spiegelei op mijn menu. Oh nee: morgenavond. Vanavond iPadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:29 schreef Toverheks het volgende:
heb je lekker gegeten gister met je moeder??
lekker, die bami dan hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder paste op de twee honden van mijn broer en daar hebben we afhaalChinees laten komen. Vanavond staat bami met sambal en spiegelei op mijn menu. Oh nee: morgenavond. Vanavond iPad.
Alles verloopt volgens plan Heks, hij is weg uit Amsterdam en hier zijn we ook op de goede wegquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:32 schreef Toverheks het volgende:JIANNNNNNNNNNNNNNNn daar is ie weer
ons Jobje
Ik denk dat Alexander idd een zeer aangename echtgenoot is.... hij moet alleen naar een fatsoenlijke kapper.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:28 schreef Toverheks het volgende:
over Pechtold, het lijkt me echt een mannetje die als hij thuis is en aan tafel zit en zijn bord voor zijn neus krijgt met aangebakken aardappelen, vlees dat zo taai is en bloemkool van over de datum nog zegt tegen zijn vrouw, schattie, je hebt jezelf weer overtroffen, heerlijk deze maaltijd.echt ik zie hem zitten aan de keukentafel.
Echt de fout van het PvdA van dit jaar..... Ze hadden hem beter tot zijn AOW in Amsterdam kunnen laten zitten, want in Den Haag wordt het niets meer met Job.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Job is een saaie druildruif! Snel 100% O2 toedienen, want ik trek weg!
Die duvel van d666 was scherp en stak onder den gordel!quote:
Wat in dit geval weinig problematisch is, als je een gedoogsteunkabinet wilt opbouwen met gedoogsteun van de PVV....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die duvel van d666 was scherp en stak onder den gordel!
Ja, hij is wat mij betreft absoluut van de verkeerde partij, maar ik kan soms wel lachen om Roemer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef Gert het volgende:
"Rompkabinetten waren in het verleden altijd rampkabinetten"... jaja hij is weer op dreef.
IAN, oude snorkelaar!quote:
Weet Chicago wel wat een planning er vast zit aan een maand door dat yankenland toeren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert? Chicago belde.
Hij heeft het érg druk in September dus zou het niet erg vinden als je één en ander verschuift en later komt.
Eh... OK. Ik bedoelde het cynisch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hij is wat mij betreft absoluut van de verkeerde partij, maar ik kan soms wel lachen om Roemer.
Je moet gewoon naar die meet komen, godverdomme!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet Chicago wel wat een planning er vast zit aan een maand door dat yankenland toeren.
Egwelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef Laysa het volgende:
Remmie tis begonnen hoor....zit je voor de buis?
Wij gaan ergens in oktober gewoon een lekker schnitzeltje bakken voor wat mensen en ik maak de pepersaus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar die meet komen, godverdomme!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Alles verloopt volgens plan Heks, hij is weg uit Amsterdam en hier zijn we ook op de goede weg
Yaaaaay!quote:Hallo König Ian,
hiermit bestätigen wir Ihnen den Versand Ihres Auftrag vom 23.07.2010 21:33:31
mit der Rechnungsnummer ******, der am an die Spedition
übergeben wurde.
ik wil Jopiesaus maar is hier niet te krijgen stad en land al afgeweest bij laysa hebben ze het gewoon bij de AH, nou ben al bij 10 AH`s geweest niks.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef Gert het volgende:
O nee kut, JIJ maakt die killer saus!
KUT.
Hij was zó lekker gisteren!![]()
Bij de Emté!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wil Jopiesaus maar is hier niet te krijgen stad en land al afgeweest bij laysa hebben ze het gewoon bij de AH, nou ben al bij 10 AH`s geweest niks.![]()
Laysa en D-K gewoon ff
quote:
Geen idee, ik smeer geen jopiesaus op schnitzelsquote:
Dat is een soort van vloeken in de kerk keuken he?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, ik smeer geen jopiesaus op schnitzelsDan zouden al mijn vaste klanten wegrennen denk ik
Ik vind Joppiesaus ook niet bepaald een aanvulling op ons landelijke vette hap sausjes assortimentquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, ik smeer geen jopiesaus op schnitzelsDan zouden al mijn vaste klanten wegrennen denk ik
Wat wél een aanvulling is; die rare saus in zo'n lullig klein zakje die bij de "Broodje Unox" verpakkingen zitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind Joppiesaus ook niet bepaald een aanvulling op ons landelijke vette hap sausjes assortiment
Ik probeerde denigrerend over te komen door het de 2e "p" niet te gunnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Gert het volgende:
Het is Joppiesaus.
Of ben ik nu een vuige spellingnazi?
Ik gok dat Ian dat wel doorhad, maar dat Ian gewoon Jopiesaus bedoelde..... geen wonder dat z'n klanten dan weg zouden rennen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Gert het volgende:
Het is Joppiesaus.
Of ben ik nu een vuige spellingnazi?
Ian had het wel door, Tita zij "Jopiesaus" so I ran with itquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat Ian dat wel doorhad, maar dat Ian gewoon Jopiesaus bedoelde..... geen wonder dat z'n klanten dan weg zouden rennen.
je hebt geloof ik van calve mosterdsaus, lijkt er een beetje op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat wél een aanvulling is; die rare saus in zo'n lullig klein zakje die bij de "Broodje Unox" verpakkingen zit
Die is allejezus lekker!En die is gewoon alléén voor dat broodje, ik heb het volgens mij nog nooit los verkocht zien worden
Alles netjes opschrijven en inleveren, bitte.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef Gert het volgende:
Tita schreef als eerste Jopiesaus en ik refereerde aan het eerdere gezeik omtrent haar spelling.
Alles uitleggen hier ook hè.
Zijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian had het wel door, Tita zij "Jopiesaus" so I ran with it![]()
Ik wou het Engels verkeert schrijven in Tita stijl maar ik kan niet veel met "so i ran with it"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zij![]()
![]()
![]()
Nou ga ik twijfelen aan m'n bewering of je het wel doorhad
hey Gert, net gekeken maar ik heb geen eigen zaak dus kan ook niet aanvragen, maar lief van je bedaNKT.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef Gert het volgende:
Tita, je kunt hier een gratis promotiepakket aanvragen: http://www.joppiesaus.nl/
Ik weet niet in welke kringen jij tegenwoordig verkeert, maar je spelling gaat er niet op vooruit zeg maar...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou het Engels verkeert schrijven in Tita stijl maar ik kan niet veel met "so i ran with it"
Zeg Schnitzel.... doe je het er inmiddels om??quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wordt hier een beetje moe vanIk ga wel even naar de GETRÄNKENMARKT!1!1 (ja, ik schreeuw dit) voor ijsthee
!
Goeiemorgen, Leandraquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg Schnitzel.... doe je het er inmiddels om??
zo i ren wit it zoietsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou het Engels verkeert schrijven in Tita stijl maar ik kan niet veel met "so i ran with it"
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo i ren wit it zoietskan mij het nou schelen, iedereen mag me verbeteren, iedereen mag me op mijn spelfouten aanspreken, en wie het te vaak doet krijgt een sticker achter zijn/haar naam in mijn schriffie
Mariaquote:
Die is niet op TV nu.quote:
en de drie wijze uit het oosten, wilders, wilders en wildersquote:
Hihihihiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Pllllfffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttt
oh wat leuk, een baby onder de boomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:16 schreef Leandra het volgende:
Oh, wij kunnen straks gewoon de baby onder de kerstboom leggen.... dat ik daar nu pas aan denk
Nah, hij is net zo oud als Beatrix.... zo erg is het allemaal nog niet, en met die leeftijd zit nog vrijwel niemand in het bejaardentehuis.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:18 schreef Toverheks het volgende:
een bejaarde in de kamer, hij begint met de opdracht, echt arme man moet lekker gaan klaverjassen in het bejaardehuis bij hem in de buurt, waar zadelen ze die arme man steeds mee op.
en o ja, van deze man snap ik nooit wat, kan er niks aan doen maar hij is zo moeilijk te volgen.
Ja, gewoon onze eigen levende kerststalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat leuk, een baby onder de boom
en kleed je JR als 1 van de drie wijze oh en een geit van de kinderboerderij lenen en zo je kerstkaart versturen. en als je zo nadenkt, is alweer bijna kerst, de tijd gaat hard.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gewoon onze eigen levende kerststal
Ik gok dat ie dan nog maar een week of 2 oud is, dus dat kan makkelijk
Nah, dat alles in de woonkamer lijkt me dan weer wat minder...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en kleed je JR als 1 van de drie wijze oh en een geit van de kinderboerderij lenen en zo je kerstkaart versturen. en als je zo nadenkt, is alweer bijna kerst, de tijd gaat hard.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lubbers is als een oude vaas. Waardevol omdat het zeldzaam is, maar vol scheuren en barsten en een gedrocht op zich.
oke dan maar geen geit erbij, maar gaat snel he Leandra nog evenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, dat alles in de woonkamer lijkt me dan weer wat minder...
Doe maar gewoon een kleine kerststal maar dan wel met een mandje met de baby erin... beetje jammer dat het bijna niet bruikbaar is als kerstkaart voor volgend jaar
Ongelukje kan gebeuren toch! Je hand schiet wel eens uit!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Oude vazen zitten niet aan de kont van secretaresses!
Yep, we zijn al over de helft, ik voel al regelmatig beweging en ook N. heeft de baby al voelen bewegenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan maar geen geit erbij, maar gaat snel he Leandra nog even
leuk he, ja schiet nu echt op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, we zijn al over de helft, ik voel al regelmatig beweging en ook N. heeft de baby al voelen bewegen![]()
Zo gaaf, ik voelde gewoon dat het krummeltje naar z'n hand toe bewoog
Eminence Grise ,echtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lubbers is wel een saaie vent zeg! Nondevleesjus!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Mera? Maandag komt iemand een pakketje brengen, voor je!
Nee, een pakketje met mij d'r in!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch geen pakketje met wit wasmiddel he
Dat wel, maar wel saai zeg!quote:
Ga je jezelf illegaal de grens over smokkelen??? Neem je wel voldoende te eten en te drinken mee?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, een pakketje met mij d'r in!![]()
![]()
Ik vind m buitengewoon handigquote:
Tsja, oud en wijs is wel vaker saai, en gelukkig maar, want je staat vrijwel nooit erger voor schut dan wanneer je als ouwe lul zo hard met de jeugd mee moet gaan doen.quote:
Nope, ik laat me héél decadent wegbrengenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga je jezelf illegaal de grens over smokkelen??? Neem je wel voldoende te eten en te drinken mee?
Oh wacht... dat wordt weer lastig, want wat er inkomt moet er ook weer uit
Per limosine?? Per open koets? Per privé trein?? Wat, wat wat??quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, ik laat me héél decadent wegbrengen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me tíllen! Mijn beste Leandra.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Per limosine?? Per open koets? Per privé trein?? Wat, wat wat??
kon het niet goed volgen, maar weet wel hij is gek op onze majesteitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind m buitengewoon handig, maar hij zou natuurlijk van mij best een breakdansje erbij mogen doen om de boel wat op te fleuren.
alleenquote:
Zie je wel, ik wist dat ik een optie vergeten was.....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat me tíllen! Mijn beste Leandra.
Vijf negers en één turk (voor de variatie) dragen mij zo de grens over.
Laysa moet douchen met slangen en haar pomp en we hebben maar een klein badkamertje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alleenbesparen jullie niet op het water, wat denk je dat dat allemaal kost, gewoon met zijn 2e, knus en gezellig
Zo klinkt het nog best exotisch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa moet douchen met slangen
nou precies mijn idee, kan het nog langdradiger?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lubbers is wel een saaie vent zeg! Nondevleesjus!
Het staat al zo lang te pruttelen dat het draadjesvlees geworden is!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou precies mijn idee, kan het nog langdradiger?
nou, laat haar dan maar ff je rug inzepen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa moet douchen met slangen en haar pomp en we hebben maar een klein badkamertje!
Ik dacht dat Pechtold al weken aan het huilen was?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:48 schreef Toverheks het volgende:
wie zal er als eerste gaan huilen, Lubbers of Pechtold
Stond er ook een verhaal in over Dagobert?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik was even naar het winkelcentrum en toen ik terug kwam in mijn auto lag mijn telefoon op de grond, bleek ik 15 gemiste gesprekken te hebbenDonald bleek in alle staten, want 1 van de katjes was kwijt en hij kon hem nergens in huis vinden. Alle kasten doorzocht, niets.
Wel had hij gezien dat mijn buurvrouw heel enthousiast bezig was met haar tuinslang en ineens hoort hij een gemauw, staat het katje in de tuin voor de hordeur te mauwen omdat hij naar binnen wilde, hij was zeiknat (
gespoten door de buuv).
En nu is hij moe van zijn eerste buitenavontuur
ooohhhh, als donald de kat maar niet droogfohnt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik was even naar het winkelcentrum en toen ik terug kwam in mijn auto lag mijn telefoon op de grond, bleek ik 15 gemiste gesprekken te hebbenDonald bleek in alle staten, want 1 van de katjes was kwijt en hij kon hem nergens in huis vinden. Alle kasten doorzocht, niets.
Wel had hij gezien dat mijn buurvrouw heel enthousiast bezig was met haar tuinslang en ineens hoort hij een gemauw, staat het katje in de tuin voor de hordeur te mauwen omdat hij naar binnen wilde, hij was zeiknat (
gespoten door de buuv).
Het mooie is dat we de buurman altijd Bolderbast noemenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stond er ook een verhaal in over Dagobert?
Hoe cute!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Of in de drogerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ooohhhh, als donald de kat maar niet droogfohnt.
Ik voel jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe cute!
Ik zat laatst te denken dat, nu ik thuis werk, een katje eigenlijk best wel weer leuk is. Maar ik wacht in ieder geval nog tot na Indonesië.
Als mijn broer nou eens terug belde. Of reageert op mijn "Lief dagboek, mijn broer negeert me"- sms. Maar nee!
Kudtbroer.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of in de droger![]()
O shit, ik moet 3 uur bij de nagelmevrouw zijn
Maar je hebt geen strafpunten gehad dat je je telefoon in de auto had laten liggen??quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of in de droger![]()
O shit, ik moet 3 uur bij de nagelmevrouw zijn
Doe niet zo raar, waar haalt Lubbers nou op korte termijn zo'n jurk vandaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lubbers is oude politiek! Teveel woorden, te weinig inhoud!
Je kan het ook zo doen:
[ afbeelding ]
Misschien ligt zijn telefoon wel in de auto, is de auto inmiddels opengebroken en loopt er nou een of andere junk jouw SMSjes te lezen.... ik zou hem sowieso op z'n donder geven als ik jou wasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe cute!
Ik zat laatst te denken dat, nu ik thuis werk, een katje eigenlijk best wel weer leuk is. Maar ik wacht in ieder geval nog tot na Indonesië.
Als mijn broer nou eens terug belde. Of reageert op mijn "Lief dagboek, mijn broer negeert me"- sms. Maar nee!
Kudtbroer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |