abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84845027
O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_84845036
Sorry, ik heb een dubieuze bui vandaag :')
pi_84845063
Hopelijk zijn het dan wel een beetje knappe piraten die haar natuurlijk meer dan terecht verkrachten.
Echt, wtfknödelbbq hoojj. :')
Go hard or go home
pi_84845091
:o ben ik die zeikkut???
maar blijf bij mijn standpunt :( echt ik zie al dat ik mijn dochter zo de open zee opstuur, en stel er gebeurd wat met dat zeilmeisje, echt als ouders ben je verkeerd bezig om dat meisje zo een avontuur te laten beginnen, stel ze wordt ziek of ongesteld of wat dan ook, nee dit keer blijf ik bij mijn standp[unt, vind het onverantwoord.

las weer eens verkeerd, staat zeilkutje en ja ik zeil niet :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:11:41 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84845137
[quote] Op woensdag 4 augustus 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
maar blijf bij mijn standpunt :( echt ik zie al dat ik mijn dochter zo de open zee opstuur, en stel er gebeurd wat met dat zeilmeisje, echt als ouders ben je verkeerd bezig om dat meisje zo een avontuur te laten beginnen, stel ze wordt ziek of ongesteld of wat dan ook, nee dit keer blijf ik bij mijn standp[unt, vind het onverantwoord.
[/quote]
En dus vind je het 'net goed' als ze wordt verkracht door piraten op open zee?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:12:49 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84845169
En ik zie niet eens waar ik in hemelsnaam die quote verneukt heb
pi_84845176
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dus vind je het 'net goed' als ze wordt verkracht door piraten op open zee?
nee Cc dat zeg ik absoluut niet, maar stel ze wordt wel overvallen door piraten of wat ook, natuurlijk zal ik niet willen dat haar wat dan ook overkomt maar vind het erg onverantwoord zo jong, doe het als je volwassen bent en meer weet enzo en ook de gevaren in ziet.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:13:07 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845180
[quote] Op woensdag 4 augustus 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[/quote]Er staat zeilkut......... met eL Ka..... niet zeikkut :')

En neuh, al dat gemiep over "laat dat kind toch anders zijn" en weet ik veel.... als mijn kind op z'n 14de een rondje Europa had willen fietsen onder schooltijd dan had dat ook niet gemogen, want leerplicht.
Zo werkt dat nou eenmaal in NL.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84845191
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
En ik zie niet eens waar ik in hemelsnaam die quote verneukt heb
De sluit tag staat pas na jouw reactie.
pi_84845207
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er staat zeilkut......... met eL Ka..... niet zeikkut :')

En neuh, al dat gemiep over "laat dat kind toch anders zijn" en weet ik veel.... als mijn kind op z'n 14de een rondje Europa had willen fietsen onder schooltijd dan had dat ook niet gemogen, want leerplicht.
Schijnbaar niet.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:14:25 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84845225
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Toverheks het volgende:

nee Cc dat zeg ik absoluut niet,
Uhm ...

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
oh kutje dekker is net vertrokken met haar bootje genaamd Guppie, nou wil geen medelijde of wat dan ook als ze door piraten wordt verkracht of als ze omslaat of als ze schuurbuik zou oplopen, echt belachelijk 14 jaar en dan de open zee op. 8)7
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:15:09 #12
241662 Jian
Well, well, well
pi_84845251
't zal wel een pot zijn, anders doe je dat niet :{w
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:15:09 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845252
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
De sluit tag staat pas na jouw reactie.
Bij mij ging diezelfde quote mis, en het is ook niet duidelijk waar........ en ook niet aan te passen :(
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:15:52 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845276
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Schijnbaar niet.
Nee idd, als je maar genoeg dramt krijg je uiteindelijk je zin....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84845290
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er staat zeilkut......... met eL Ka..... niet zeikkut :')

ook dat, ouders die een dagje eerder de zomervakantie willen beginnen dat mag niet eens, krijg je flinke boete, zei krijgt les op de boot via internet??? echt ik kan er gewoon niet met mijn puntmuts bij dat ouders haar zo laten gaan, is levensgevaarlijk, straks komt ze in een storm of zo terecht en slaat ze om en plop weg is ze, en ja ik denk altijd doemsenario`s maar meen het echt, van mij hadden mijn meiden het echt niet gemogen.
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:16:18 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84845297
Noek! *O*
Of je Ian even wil aaien!

Zeilkut met scheurbuik:

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_84845321
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhm ...
[..]

er staat toch niet dat ik wil dat ze verkracht wordt of zo, er staat gewoon wat er kan gebeuren.
pi_84845333
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef Gert het volgende:
Noek! *O*

Zeilkut met scheurbuik:

[ afbeelding ]
omfg _O-
pi_84845348
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
't zal wel een pot zijn, anders doe je dat niet :{w
En op iedere pot past een deksel.
Go hard or go home
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:18:15 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84845369
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:18:16 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845370
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ...
[..]
Volgens mij staat daar dat Heks geen medelijden heeft als dat gebeurt, dat is wat anders dan iemand toewensen dat het gebeurt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:19:04 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84845389
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:

er staat toch niet dat ik wil dat ze verkracht wordt of zo, er staat gewoon wat er kan gebeuren.
Maar er staat wel dat je er geen medelijden mee zal hebben in dat geval. Lood om oud ijzer in mijn boek.
Anywayz, ik ken dat meiske niet persoonlijk, dus kan ook geen onderbouwd oordeel vellen over haar volwassenheid en zelfstandigheid. Lijkt me ook niet dat die ouders zomaar even toestemming geven, alsof het een avondje kinderdisco is.
pi_84845427
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij staat daar dat Heks geen medelijden heeft als dat gebeurt, dat is wat anders dan iemand toewensen dat het gebeurt.
juist. ik bedoel gewoon dat je van mij echt niet kan verwachten als er wat gebeurd dat ik dat zielig vind, luister een meid van 14-15 weet heus al wat er in de wereld te koop is enzo, nee nogmaals, vind het gewoon belachelijk sorry als ik iemand daarmee tegen het hoofd stoot.
pi_84845437
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef Gert het volgende:
Noek! *O*

Zeilkut met scheurbuik:

[ afbeelding ]
En dan Mera in mijn nek zeker? Ze maakt me hartstikke dood met haar collega.
Nou, snel dan. *aait Ian O+

Germknödel. Nog niet gehad hoojj. :'(
Waar hebben jullie mijn CarO eigenlijk gelaten?
Go hard or go home
pi_84845461
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar er staat wel dat je er geen medelijden mee zal hebben in dat geval. Lood om oud ijzer in mijn boek.
Anywayz, ik ken dat meiske niet persoonlijk, dus kan ook geen onderbouwd oordeel vellen over haar volwassenheid en zelfstandigheid. Lijkt me ook niet dat die ouders zomaar even toestemming geven, alsof het een avondje kinderdisco is.
nee Cc ik zal er dan geen medelijden mee hebben sorry, maar zo denk ik erover.
pi_84845469
quote:
*O* Bring it on.
Go hard or go home
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:25:38 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845580
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nah, als je "geen medelijden hebben met als", en "iemand toewensen dat" lood om oud ijzer noemt dan vind ik dat niet kloppen...

Beetje hetzelfde als toen ik ooit gepost had dat ik Jr. geen toestemming gaf om te bungyjumpen toen hij nog minderjarig was en mijn toestemming nodig had, mensen mij gingen verwijten dat hij dus op z'n 18de z'n nek mocht breken als ik er maar niet voor getekend had.... Er werd bijna gesteld dat ik m'n kind dan dus dood wenste.

Als je het onverstandig vindt dat iemand iets doet, en wel oog hebt voor de risico's die er aan vastzitten, en iemand wil dan eigenwijs toch doen wat jij niet verstandig vindt, en jij dan zegt geen medelijden te hebben als hem iets overkomt, wil dat niet zeggen dat je ook vindt dat hem maar datgene moet overkomen wat een risico is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:26:43 #28
241662 Jian
Well, well, well
pi_84845613
Dat meisje is technisch heel goed in staat om die boot rond de wereld te varen, beter als menige volwassene, het is een heel ervaren zeiler ! Of ze een dergelijke reis metaal aan kan is als buitenstaander moeilijk te beoordelen natuurlijk...
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:28:37 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845670
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef Jian het volgende:
Dat meisje is technisch heel goed in staat om die boot rond de wereld te varen, beter als menige volwassene, het is een heel ervaren zeiler ! Of ze een dergelijke reis metaal aan kan is als buitenstaander moeilijk te beoordelen natuurlijk...
Feit blijft dat het een kind van14 is, en kinderen van 14 zijn, hoe "volwassen" ze soms ook lijken, simpelweg niet volwassen en niet in staat in te schatten wat je met de jaren en het ouder worden wel leert inschatten.

En als het om een relatie van een 14-jarig meisje met een 21-jarige jongen gaat dan zeiken we allemaal in onze broek van het lachen als die jongen roept dat het meisje zo "volwassen" is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:32:00 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84845769
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:20 schreef Noek het volgende:

[..]

En dan Mera in mijn nek zeker? Ze maakt me hartstikke dood met haar collega.
Nou, snel dan. *aait Ian O+

Germknödel. Nog niet gehad hoojj. :'(
Waar hebben jullie mijn CarO eigenlijk gelaten?
Alleen aaien mag wel van Mera. Denk ik. Al kun je nu ook zomaar ineens aan een jarenlange stalkterreur vastzitten. Dat weet je maar nooit met dat volk uit Klundert.
Caro is dinsdag een paar dagen mit den Familien nach London vertrokken.
pi_84845800
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef Jian het volgende:
Je moet mij niet op zo'n boot zetten nee dus beter gaat zij een stukje varen. Zij zit daar nl wel op.
En op je 40e kun ook verkracht worden op zee dus daarom hoeft ze het ook niet te laten. Mijn zegen heeft ze.
Go hard or go home
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:33:04 #32
104871 remlof
Europees federalist
pi_84845838
dank je wel Leandra, jij kan het beter uitleggen dan ik.

en al komt ze volwassen over wil niet zeggen dat ze ook volwassen beslissingen kan maken, toen mijn meiden 14-15 waren dachten ze ook dat ze de hele wereld aan konden, dus niet.
en Leandra ik had ook mijn kinderen geen toestemming gegeven op die leeftijd om bv te gaan bungy jumpen, nu nog niet maar ja nu zijn ze echt volwassen en moet je soms op je tong bijten.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:35:25 #34
241662 Jian
Well, well, well
pi_84845875
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Feit blijft dat het een kind van14 is, en kinderen van 14 zijn, hoe "volwassen" ze soms ook lijken, simpelweg niet volwassen en niet in staat in te schatten wat je met de jaren en het ouder worden wel leert inschatten.

En als het om een relatie van een 14-jarig meisje met een 21-jarige jongen gaat dan zeiken we allemaal in onze broek van het lachen als die jongen roept dat het meisje zo "volwassen" is.
Er zijn 14-jarigen die een meer volwassen kijk op het leven hebben als sommigen volwassenen. En vergeet niet dat ze natuurlijk niet zo alleen en eenzaam op die oceaan zit als velen denken. Er is continue contact en mede gezien de routes die ze bevaart, pikken ze haar indien nodig in no-time op hoor.
pi_84845884
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:33 schreef remlof het volgende:
Goeiemoggel c_/
hoi Remlof.

en nu schei ik uit over het zeilgeval, nog ff en ik kan ook een bootje kopen bij bart smit en zo naar de supermarkt varen, komt met bakken uit de hemel in Amsterdam
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:36:23 #36
104871 remlof
Europees federalist
pi_84845907
Hoi Heksie :)

Ik blijf lekker binnen de hele dag *O*
pi_84845918
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Alleen aaien mag wel van Mera. Denk ik. Al kun je nu ook zomaar ineens aan een jarenlange stalkterreur vastzitten. Dat weet je maar nooit met dat volk uit Klundert.
Caro is dinsdag een paar dagen mit den Familien nach London vertrokken.
Ik dacht in september pas. Dan gaat ze vast nog een keer, die lucky bastard.

De Klundertse knokploeg in Drenthe. Waarschijnlijk eindigt dat ergens in een zuipkeet waarna ze het kanaal induiken. Ja, dat is mooi, mooi, mooi man!
Go hard or go home
pi_84845942
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Er zijn 14-jarigen die een meer volwassen kijk op het leven hebben als sommigen volwassenen. En vergeet niet dat ze natuurlijk niet zo alleen en eenzaam op die oceaan zit als velen denken. Er is continue contact en mede gezien de routes die ze bevaart, pikken ze haar indien nodig in no-time op hoor.
wat denk je dat dat allemaal kost :+ maar dan zadel je weer iemand anders ermee op, omdat dat kind haar avontuur wil doorzetten en er gebeurt echt wat ( en dat hoop ik echt niet) maar dan moet ze gered worden.
en als zei in 1 keer omslaat zijn ze er echt niet 1-2-3 zo snel bij. *zucht* dit is een discussie zonder einde
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:38:04 #39
104871 remlof
Europees federalist
pi_84845960
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik dacht in september pas. Dan gaat ze vast nog een keer, die lucky bastard.

De Klundertse knokploeg in Drenthe. Waarschijnlijk eindigt dat ergens in een zuipkeet waarna ze het kanaal induiken. Ja, dat is mooi, mooi, mooi man!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:38:15 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84845969
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:34 schreef Toverheks het volgende:
dank je wel Leandra, jij kan het beter uitleggen dan ik.

en al komt ze volwassen over wil niet zeggen dat ze ook volwassen beslissingen kan maken, toen mijn meiden 14-15 waren dachten ze ook dat ze de hele wereld aan konden, dus niet.
en Leandra ik had ook mijn kinderen geen toestemming gegeven op die leeftijd om bv te gaan bungy jumpen, nu nog niet maar ja nu zijn ze echt volwassen en moet je soms op je tong bijten.
Nah, ik heb zelf in 1998 gebungyjumped en daar is een videoband als bewijs van, dus het is geen kwestie van mordicus tegen zijn, het is alleen wel een van die dingen waarvan ik vind dat iemand die volledig op eigen verantwoording moet doen, en dus op een leeftijd dat ze er zelf voor kunnen tekenen.

Wel humor: een vage kennis riep toen dat hij wel even voor Jr. zou tekenen, waarop ik direct zei: als je dat doet dan stuur ik je een rekening voor 17 jaar alimentatie :6
Hij gokte dat zijn vriendin dat niet zo prettig zou vinden en zag er direct van af :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84846005
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, ik heb zelf in 1998 gebungyjumped en daar is een videoband als bewijs van, dus het is geen kwestie van mordicus tegen zijn, het is alleen wel een van die dingen waarvan ik vind dat iemand die volledig op eigen verantwoording moet doen, en dus op een leeftijd dat ze er zelf voor kunnen tekenen.

Wel humor: een vage kennis riep toen dat hij wel even voor Jr. zou tekenen, waarop ik direct zei: als je dat doet dan stuur ik je een rekening voor 17 jaar alimentatie :6
Hij gokte dat zijn vriendin dat niet zo prettig zou vinden en zag er direct van af :')
Was je toen al moeder van Jr?
pi_84846053
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

oh wat stoer dat jij gebumt had, ik zou het niet durven hoor, lijkt me wel een kick maar denk dat als ik spring een hartstilstand onderweg krijg.
pi_84846057
quote:
Ja, die ja, Remlul. Pareltje! O+
Go hard or go home
pi_84846068
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef Noek het volgende:

Utrecht, niet Drenthe, 4 september, be there :Y :+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:41:01 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846082
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of jij de laatste 1½ jaar interviews met dat kind gezien hebt, maar zo "volwassen" is ze niet.

En natuurlijk, er zijn volwassenen die nooit zo volwassen worden als sommige 14-jarigen, maar die zouden dan ook niet in hun uppie de wereldzeeën kunnen bevaren, en het kan best dat Laura het wel kan, maar ik vind het onverantwoord, en belachelijk dat iemand zich zo makkelijk aan de leerplicht kan onttrekken.

Maar goed, we hebben een precedent, dus dat schept mogelijkheden voor anderen die denken boven het maaiveld uit te steken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:41:29 #46
104871 remlof
Europees federalist
pi_84846103
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, die ja, Remlul. Pareltje! O+
Inderdaad, cultuur met een grote K.
pi_84846112
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Or be square. Word!
Go hard or go home
pi_84846121
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet of jij de laatste 1½ jaar interviews met dat kind gezien hebt, maar zo "volwassen" is ze niet.

En natuurlijk, er zijn volwassenen die nooit zo volwassen worden als sommige 14-jarigen, maar die zouden dan ook niet in hun uppie de wereldzeeën kunnen bevaren, en het kan best dat Laura het wel kan, maar ik vind het onverantwoord, en belachelijk dat iemand zich zo makkelijk aan de leerplicht kan onttrekken.

Maar goed, we hebben een precedent, dus dat schept mogelijkheden voor anderen die denken boven het maaiveld uit te steken.
Vroeger gingen de kinderen nog gewoon op kruistocht.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:42:33 #49
241662 Jian
Well, well, well
pi_84846135
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

wat denk je dat dat allemaal kost :+ maar dan zadel je weer iemand anders ermee op, omdat dat kind haar avontuur wil doorzetten en er gebeurt echt wat ( en dat hoop ik echt niet) maar dan moet ze gered worden.
en als zei in 1 keer omslaat zijn ze er echt niet 1-2-3 zo snel bij. *zucht* dit is een discussie zonder einde
Ik zeil al dat de kans dat er technisch iets fout gaat bij haar niet groter is dan bij een volwassene, omslaan of andere averij kan altijd ontstaan, maar dat heeft, gezien haar zeilervaring, niets te maken met haar leeftijd! En als er mentale problemen ontstaan, dan pikken ze haar dus zo op.
Elke dagfietsen over een drukke verkeersroute naar school is misschien wel risicovoller ;)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:42:33 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846136
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Was je toen al moeder van Jr?
Ja, Jr. is van 1991, dus dat lijkt me wel...

En ja, het was een risico, maar ik wist ook dat Jr. ook uitstekend verzorgd zou worden als ik er niet meer zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84846138
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Or be square. Word!
JWT. Dus je bent er? :D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:43:26 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846165
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, en werden ze op hun 14de moeder, terwijl nu vrijwel iedereen abortus de betere optie vindt als een 13-jarige zwanger is....
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:43:46 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846174
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik kan dan niet, dan zit ik in Chicago.
Ja dat moest ik even zeggen want dat kan ik verder nooit. :+
pi_84846177
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ja, het was een risico, maar ik wist ook dat Jr. ook uitstekend verzorgd zou worden als ik er niet meer zou zijn.
Dat zou ik dan nooit doen.
pi_84846186
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Dementor het volgende:

[..]

Er zijn ook nog steeds kinderen die met twee vingers in hun neus van smorgens 5 tot savonds 10 uur in de fabriek werken. En ze vragen er bijna niets voor ook he, de schatten. O+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:44:42 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846193
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:25 schreef Leandra het volgende:

Nah, als je "geen medelijden hebben met als", en "iemand toewensen dat" lood om oud ijzer noemt dan vind ik dat niet kloppen...

Naar mijn mening komt de gedachte erachter zo goed als op dezelfde onsympathieke uitkomst neer: 'Net goed, had je maar ... Ik heb er in ieder geval geen medelijden mee'.
Maar zo zie ik het.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:45:21 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846220
Mosterd na maaltijd ivm interview.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:46:22 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_84846253
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Daar heeft Sufjan nog een nummer over gemaakt:

woensdag 4 augustus 2010 @ 11:46:28 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846257
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar mijn mening komt de gedachte erachter zo goed als op dezelfde onsympathieke uitkomst neer: 'Net goed, had je maar ... Ik heb er in ieder geval geen medelijden mee'.
Maar zo zie ik het.
Nah, die "net goed" vind ik dan weer niet.... en het blijft IMHO nog steeds iets anders dan "ik hoop dat je..."
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:46:34 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846259
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Risico? Bungeejumpen? Schei toch uit. :D
pi_84846278
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

JWT. Dus je bent er? :D
Waar?
Go hard or go home
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:47:01 #62
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846280
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Daar heeft Sufjan nog een nummer over gemaakt:

En Groove Armada ook, een lekkere!
pi_84846294
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor het woord risico.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:48:26 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846316
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zou ik dan nooit doen.
Ik zou het nu niet meer kunnen en durven (even het feit dat ik zwanger ben buiten beschouwing gelaten, want het zou nu ook niet mogen) dus wat dat betreft ben ik er wel blij mee dat ik het toen gedaan heb.

Overigens scheelt het dat ik toen de enige was die er over kon beslissen, als ik volgend jaar zoiets zou willen doen en N. zou daar op tegen zijn dan zou ik dat wel mee laten wegen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:49:19 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846352
quote:
[..]
Ja, dat vond ik toen dus ook, maar ik weigerde vorig zomer wel voor Jr. te tekenen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84846370
quote:

Ja, maar jij springt parachute.
Go hard or go home
pi_84846416
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar zo zie ik het.
en ik zie en bedoelde het anders.wees nu eens redelijk Cc denk je nu echt dat ik haar dood wens, dat ze verkracht wordt, dat ze verdriet en heimwee krijgt, nee dat wens ik haar niet toe maar vind ook dat je als ouder de plicht hebt je kinderen te behoeden en er op te wijzen dat de grote bozen buitenwereld aardig verziekt is.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:51:51 #68
104871 remlof
Europees federalist
pi_84846418
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:47 schreef Gert het volgende:

[..]

En Groove Armada ook, een lekkere!
Lekkere funky gitaarsample *O*
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:52:15 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846431
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:49 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, maar jij springt parachute.
Pgesies, dá's pas hooj ! 8-)

(en ook niet gevaarlijk, zeker niet aan een instructeur vast :{ )
pi_84846448
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef Noek het volgende:

[..]

Waar?
Utrecht! 4 september! :D
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:52:58 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846458
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Lekkere funky gitaarsample *O*
Dat wiiEEEE-JOEeeee geluidje vink ook lekkâh. :+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:53:19 #72
104871 remlof
Europees federalist
pi_84846469
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Met 200km/u tegen het verkeer in op de snelweg rijden, dàt is pas gevaarlijk :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:53:20 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846471
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:

en ik zie en bedoelde het anders.wees nu eens redelijk Cc denk je nu echt dat ik haar dood wens, dat ze verkracht wordt, dat ze verdriet en heimwee krijgt, nee dat wens ik haar niet toe maar vind ook dat je als ouder de plicht hebt je kinderen te behoeden en er op te wijzen dat de grote bozen buitenwereld aardig verziekt is.
Ik ben redelijk, maar ben het ook niet met je eens. Ik zou er nl wel medelijden mee hebben, mocht er iets gebeuren en ik denk dat het aan de zijlijn iets te makkelijk oordelen is.
pi_84846506
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Gewoon twee verschillende meningen over dat kind, kan toch? Ik zou haar ook niet hebben laten gaan, zou het mezelf nooit vergeven als haar inderdaad iets zou overkomen. En ja, er kan haar ook iets overkomen als ze 40 is, en geloof me, ik zou het ook dan niet leuk vinden als ze zo iets zou ondernemen. Maar dan ben ik niet meer verantwoordelijk.
pi_84846519
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef Gert het volgende:

[..]

oh gaaf zeg Gert, chicago lijkt me echt een wereldstad. is eigenblijk ook een wereldstad. :@
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:55:32 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846538
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben redelijk, maar ben het ook niet met je eens. Ik zou er nl wel medelijden mee hebben, mocht er iets gebeuren en ik denk dat het aan de zijlijn iets te makkelijk oordelen is.
Ik heb vooral medelijden met haar om de laksheid van haar ouders...
Je zou als ouder je kind niet aan zo'n risico moeten willen blootstellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84846550
quote:

^O^
Go hard or go home
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:56:04 #78
241662 Jian
Well, well, well
pi_84846561
quote:

[..]

Nah ja, als die chute niet open gaat dan krijg je die vent ook nog een keer bovenop je als de grond raakt -O-
pi_84846566
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

we hoeven het ook niet eens te wezen met elkaar, gelukkig hebben we allemaal een mening, jij de jouwe en ik de mijne.

hoor ondertussen een prachtig nummer van Anouk ff snuffelen op JoeToep
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:56:40 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846582
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Utrecht! 4 september! :D
Dan kan ze niet. Dan moet Noek mij uitzwaaien op Schiphol en daarna huilend terug naar huis terwijl ik kushandjes door het raam naar beneden uitwerp en mijn kind alvast begint om medepassagiers te terroriseren met gillen en vliegtuig-apekooitje spelen. *O*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:56:53 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846589
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:57:35 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846605
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh gaaf zeg Gert, chicago lijkt me echt een wereldstad. is eigenblijk ook een wereldstad. :@
Mwah.. wéreldstad.. het heeft wel wat weg van Amsterdam-Noord vind ik. :P

woensdag 4 augustus 2010 @ 11:58:17 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846630
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef Leandra het volgende:
Is het laksheid of is het beter weten dan wij wat de daadwerkelijke risico's zijn en hoe deze in de praktijk al worden ingeperkt?
pi_84846737
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan kan ze niet. Dan moet Noek mij uitzwaaien op Schiphol en daarna huilend terug naar huis terwijl ik kushandjes door het raam naar beneden uitwerp en mijn kind alvast begint om medepassagiers te terroriseren met gillen en vliegtuig-apekooitje spelen. *O*
Ja, dat is ook. Ik kan niet, ik heb dan een slechte mascara-dag. :'(

Dat je slaande ruzie krijgt met passagiers omdat jouw kind loopt te kutten bij ze. O+
Go hard or go home
pi_84846770
Nou hop hop, de barjjen op! ):O
Go hard or go home
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:03:24 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84846810
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het laksheid of is het beter weten dan wij wat de daadwerkelijke risico's zijn en hoe deze in de praktijk al worden ingeperkt?
Ik denk laksheid.... ik vind het ook typisch dat het gros van degenen die al een kind van voorbij de puberteit hebben er minder postitief tegenover staan dan degenen die dat niet hebben.

En dan te bedenken dat we allemaal denken dat ons eigen kind het meest fantastische, begaafde kind ter wereld is, en toch denkt het gros van de ouders (van inmiddels post-pubers) er anders over dan degenen die geen kinderen of kinderen hebben die nog lang geen 14 zijn.

Waarmee ik niet stel dat de moeders dus gelijk hebben, maar het verschil in opvatting is wel opvallend, wellicht toch een stukje ervaringsdeskundigheid?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:04:07 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846835
Waar baseer je die 'laksheid' op?
pi_84846840
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk laksheid.... ik vind het ook typisch dat het gros van degenen die al een kind van voorbij de puberteit hebben er minder postitief tegenover staan dan degenen die dat niet hebben.

En dan te bedenken dat we allemaal denken dat ons eigen kind het meest fantastische, begaafde kind ter wereld is, en toch denkt het gros van de ouders (van inmiddels post-pubers) er anders over dan degenen die geen kinderen of kinderen hebben die nog lang geen 14 zijn.

Waarmee ik niet stel dat de moeders dus gelijk hebben, maar het verschil in opvatting is wel opvallend, wellicht toch een stukje ervaringsdeskundigheid?
Neuh, eerder de angst om iets te verliezen.
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 12:04:42 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846859
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, dat is ook. Ik kan niet, ik heb dan een slechte mascara-dag. :'(

Dat je slaande ruzie krijgt met passagiers omdat jouw kind loopt te kutten bij ze. O+
Ja da's leuk tijdverdrijf. Na een afwerend gebaar omdat hij wéér probeert om via de hoofdsteunen naar de andere kant van de cabine te klaueren:

BLIJF MET JE GORE POTEN VAN MIJN KIND AF GODVERDOMME!!!!

PILOOT!!! PIE - LÓÓT!!! DIE VETTE PEDO HIER ZIT AAN M'N KIND!!!!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:05:17 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84846873
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:04 schreef Dementor het volgende:
Dat denk ik ook. Toos Kinderloos.
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 12:07:07 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84846933
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:02 schreef Noek het volgende:
Nou hop hop, de barjjen op! ):O
Je moet me nog pm'en hoe de thermen waren! Maar dat mag ook stgaks hoog!

Eine schöne Spaziergang! :W :*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:09:43 #92
241662 Jian
Well, well, well
pi_84847014
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zij doet dus aan Zeilsport en gaat met een gedoseerd risico een beetje verder varen als de gemiddelde zeiler en hier en elders wordt net gedaan alsof ze maandenlang eenzaam en alleen op zee gaat zitten met alleen een jerrycan water en een hengeltje om wat vis te vangen. Dat zijn dus niet de omstandigheden hè. En het fysieke risico dat ze loopt is echt niet groter dan bij kinderen die voor hun sport gaan carten (120 km per uur) of gaan motorcrossen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:10:42 #93
241662 Jian
Well, well, well
pi_84847035
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dus :Y
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:10:52 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84847045
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
Waar baseer je die 'laksheid' op?
De vader van Laura staat er al om bekend dat hij niet echt goed voor haar zorgt, daar heeft de moeder van Laura zich meerdere malen over beklaagd, maar daar werd door de instanties niet op gereageerd.
Daarbij lijkt het hem ook vooral om de faam te gaan, en niet zozeer om wat het beste voor zijn kind is.

De moeder van Laura is in het verleden door Laura en haar vader te kennen gegeven dat ze met de plannen diende in te stemmen, "want anders...."
De moeder van Laura heeft ettelijke malen aan de bel getrokken, en toen dat geen effect leek te hebben heeft ze zich in de plannen geschikt.

Tot vorig jaar bleek dat Laura dus niet zomaar even zou kunnen gaan varen, omdat de instanties zich er mee gingen bemoeien, toen kwam er ineens duidelijkheid en bleek dus ook uit een interview met haar dat ze door Laura en haar vader zo ongeveer gedwongen was toestemming te geven, en stelde ze geen toestemming te geven, en dat kon gelukkig ook prima, want Laura kwam onder toezicht te staan.

Inmiddels valt ze niet meer onder jeugdzorg Utrecht maar onder jeugdzorg Zeeland, en net nu jeugdzorg Zeeland te kennen had gegeven geen obstakels meer te zien is de moeder van Laura ook overstag....
IMHO een beetje te toevallig, en gaat ze gewoon weer mee in dat wat ze denkt niet te kunnen voorkomen.

Ik vind dat laksheid, want ik heb gezien de voorgeschiedenis niet het idee dat moeder nu echt akkoord is, maar meer dat ze het idee kreeg dat ze niet meer kon weigeren, jeugdzorg zou immers geen bezwaar hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:11:42 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84847073
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe invoelend van ons dat wij dat zelfs hebben als het om een tergend irritant kind van een ander gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:18:25 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84847244
Feit blijft voor mij dat het met name wordt ingegeven door aannames.
Maar dat doe ik net zo goed :+ .
Maar genoeg gezeil! Slogan-time!
pi_84847296
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe invoelend van ons dat wij dat zelfs hebben als het om een tergend irritant kind van een ander gaat.
:Y denken sommige hier nu echt dat het mij niks zal doen als er wat gebeurd met haar, dat ik ga roepen eigen schuld en een dikke bult, nee hoor maar medelijde kan ik niet opbrengen voor zo een meisje die maar haar zin wil doordraven, want dat is het gewoon, zie al dat puberdochter aankomt van mam mag ik zeilen om de werled?? denk dat ik alleen een gebaar zou maken van ben je wel goed in je bovenkamer.

en van die moeder klopt, die wil het helemaal niet maar ja als jeugdzorg ja zegt, en we hebben in het verleden al eens meegemaakt dat jeugdzorg ja tegen iets zei, maar dat het slecht afliep met sommige kinderen.
( maar dat is weer een andere discussie)
pi_84847360
*O* nou mijn koffiepauze is om, er staat een berg wasgoed naar me te roepen en mijn emmertje voor het lappen van mijn ramen is al bijna spontaan leeggelopen :W
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 12:25:58 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84847504
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:
*O* nou mijn koffiepauze is om, er staat een berg wasgoed naar me te roepen en mijn emmertje voor het lappen van mijn ramen is al bijna spontaan leeggelopen :W
Gewoon effe buiten zetten. :{
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:26:21 #100
104871 remlof
Europees federalist
pi_84847522
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:
mijn emmertje voor het lappen van mijn ramen is al bijna spontaan leeggelopen :W
Ik las iets heel anders :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')