Misschien kun jij je paaldansact even doen. Krijg jij het warm en ik ookquote:
is goed. Strippoker ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
Zullen we een spelletje doen straks?
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:28 schreef crv het volgende:
[..]
weet je hoeveel moeite me dat gekost heeft
OOooh je had alleen de saaie dingen pas uitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow sorry![]()
* charmed_angel trekt broek, blouse en blazer weer aan
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:27 schreef crv het volgende:
[..]
Misschien kun jij je paaldansact even doen. Krijg jij het warm en ik ook
zat alleen nog in me lingerie jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OOooh je had alleen de saaie dingen pas uit
quote:
Ook eckte eckte lingerie aan naar je werk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat alleen nog in me lingerie ja![]()
Nu heb ik alles weer aan
, nog wat papier in je slipje stoptquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook eckte eckte lingerie aan naar je werk?
Ja die ken ik, maar dat vind ik dus gewoon ondergoed, bij lingerie denk ik meer aan de wat gewaagdere/duurdere setjesquote:
Je bedoelt datgene met meer gaten dan stofquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ken ik, maar dat vind ik dus gewoon ondergoed, bij lingerie denk ik meer aan de wat gewaagdere/duurdere setjes
Bijvoorbeeld, of een mooie kanten randje ofzo. Maar volgens mij is dat weer troep wat niet zo comfortabel is om de hele dag naar je werk te dragen, vandaar dus mijn 'verbazing' toen ze zei dat ze haar lingerie nog aan hadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:47 schreef crv het volgende:
[..]
Je bedoelt datgene met meer gaten dan stof
op dit moment wel....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook eckte eckte lingerie aan naar je werk?
als je wat duurdere lingerie met kant koopt, zit dat best lekkerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of een mooie kanten randje ofzo. Maar volgens mij is dat weer troep wat niet zo comfortabel is om de hele dag naar je werk te dragen, vandaar dus mijn 'verbazing' toen ze zei dat ze haar lingerie nog aan had
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je wat duurdere lingerie met kant koopt, zit dat best lekker
nietusquote:
Ben je dan onmetelijk dom of hoe zit datquote:Angst voor hondsdolheid groeit
AMSTERDAM - De angst voor hondsdolheid groeit onder Nederlanders. Steeds meer mensen gaan naar de polikliniek voor tropische ziekten van het AMC in Amsterdam.
Steeds meer vakantiegangers breken hun reis vroegtijdig af uit angst voor hondsdolheid, meldt Metro. De artsen in de polikliniek voor tropische ziekten van het AMC zien wekelijks meer reizigers met beten van een hond, aap of vleermuis op het spreekuur.
De afgelopen jaren hebben jaarlijks minstens vijftig personen zich na de vakantie laten vaccineren en behandelen met antistoffen, aldus internist tropische geneeskunde Peter de Vries. "Maar als het zo doorgaat wordt dat zo het dubbele."
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
Ben je dan onmetelijk dom of hoe zit dat
Jij hebt alleen maar goedkope tentenquote:
1 minuut ja, je kan toch wel heel even zonder mequote:
Ja sorry, maar ik snap dat soort mensen niet.quote:
ik ookquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, maar boxershorts met kant gaat me toch wat te ver
Nee? Je hebt toch wel een leuk setje wat wat gewaagder is dan de standaard stoffen BH's en slipjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik heb niet eens eckte eckte lingerie als ik zo eens teruglees
* op boodschappenlijstje zet *
Ah daar hebben we de ex-jarigequote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
![]()
neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:15 schreef crv het volgende:
[..]
1 minuut ja, je kan toch wel heel even zonder me
Ik snap zulke mensen ook niet... raar volk bestaat erquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik snap dat soort mensen niet.
Allereerst weet je dat je met je klauwen van wilde of verwilderde dieren af moet blijven. ten tweede hoe krijg je het voor elkaar om door een vleermuis gebeten te worden. het enige dat kan is een vruchteneter want die houden ze nog wel eens in een kooitje. En sommigen daarvan kunneneen variant van het rabius virus dragen die ongevaarlijk is voor mensen
quote:
Jammerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, maar boxershorts met kant gaat me toch wat te ver
Hey Tomboquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |