Ruud dacht ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:00 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand een idee wie die pics in de OP heeft gemaakt ? Gaat wel eens tijd worden voor een nieuwe met de nieuwe selectie en het speelschema erop.
quote:Smolov tikt drie verdedigers scheel en scoort vervolgens schitterend met een hakbal. Applaus op Varkenoord. #aanwinst #feyenoord
Of Feyenoord heeft niet echt goede verdedigers?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef Ritmo het volgende:
Tsja misschien is die Smolov gewoon wel heel erg goed.
Ja, maar daar noem je ook een paar clubs op ook zeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef Happel het volgende:
172ste op de wereldranglijst . Onder clubs zoals Al-Hilal Omdurman, FC Pohang Steelers, Muang Thong United en FK Bunyodkor Tashkent
Bedankt, Bosz.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef Happel het volgende:
172ste op de wereldranglijst . Onder clubs zoals Al-Hilal Omdurman, FC Pohang Steelers, Muang Thong United en FK Bunyodkor Tashkent
Heb een nieuwe gemaakt voor de spelersselectie:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:00 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand een idee wie die pics in de OP heeft gemaakt ? Gaat wel eens tijd worden voor een nieuwe met de nieuwe selectie en het speelschema erop.
quote:Schaken terug bij de groep
Ruben Schaken heeft woensdag de groepstraining bij Feyenoord hervat. De aanvaller hield aan het afscheidsduel van Giovanni van Bronckhorst met Real Mallorca een liesblessure over en stond sindsdien aan de kant.
Schaken reisde wel mee naar het trainingskamp in portugal en Spanje, maar kwam daar niet in actie. In eerste instantie werd gedacht dat hij drie weken uit de roulatie zou zijn. Dinsdag werd hij onderworpen aan een laatste fysieke test, waarna hij zich woensdag op Varkenoord aansloot bij de groepstraining.
quote:Beenhakker blijft in Portugal, speurend naar spits
Terwijl de selectie van Feyenoord zondagavond terugvloog naar Nederland, bleef technisch directeur Leo Beenhakker in Portugal. De Rotterdammer is nog altijd opzoek naar een spits voor zijn club en hoopt die via zijn netwerk te vinden. Tijdens de Guadiana Cup, waar Feyenoord verloor van Aston Villa en Benfica, sprak Beenhakker met de technische baas van de laatstgenoemde club, Rui Costa. Dat meldt het AD vandaag. Beenhakker liet de oud-speler van AC Milan weten dat hij een spits nodig heeft.
,,Rui Costa weet dat", zegt Beenhakker, die ook met Villa-trainer O'Neill sprak. ,,We zijn afhankelijk van anderen. Een nieuwe spits kan vandaag uit de lucht vallen, hij kan er morgen zijn of hij komt helemaal niet." Zolang Sekou Cissé en Jon Dahl Tomasson nog niet fit zijn en er nog geen nieuwe spits is gearriveerd in De Kuip, lijkt de Rus Fedor Smolov de eerste keus te zijn van trainer Mario Been in de spits. ,,Tomasson gaat vooruit", zegt Been. ,,Ik hoop hem zondag tegen FC Utrecht bij de selectie te hebben, al zal een basisplaats lastig worden."
Ook jongeling Luc Castaignos is een optie, maar Beenhakker ziet de aanvaller het liefst zo rustig mogelijk gebracht. Excelsior wil de spits van het Nederlands elftal onder 19 graag op huurbasis hebben.
quote:El Ahmadi krijgt oproep van Gerets
Feyenoorder Karim El Ahmadi is wederom opgeroepen voor het nationale elftal van Marokko. De ploeg onder leiding van bondscoach Gerets speelt volgende week woensdag een oefenwedstrijd tegen Guinea. El Amadi heeft inmiddels acht interlands op zijn naam staan voor Marokko, hij scoorde een keer.
quote:Smolov wil Weah achterna en droomt van AC Milan
Nieuwkomer Fedor Smolov heeft nog geen competitieduel gespeeld voor Feyenoord, maar droomt al wel stiekem van een toekomst bij het grote AC Milan. Via een huurconstructie met het Russische Dinamo Moskou haalde technisch directeur Leo Beenhakker de talentvolle aanvallende middenvelder/spits naar De Kuip. In verschillende oefenduels maakte de jongeling indruk. Smolov denkt al een aantal stappen verder. Sinds hij George Weah op rode schoenen in het shirt van de Rossoneri heeft zien spelen, wil hij naar Milaan.
'Maar daarvoor zal ik eerst naam moeten maken', vertelt Smolov aan Voetbal International. 'En dat kan dit seizoen bij Feyenoord. Ik was ooit de eerste speler uit mijn lichting die debuteerde in de Russische Premjer Liga. Maar in de jaren daarna zag ik de ene na de andere speler met minder kwaliteiten doorbreken, terwijl ik op de bank zat. Bij Feyenoord ga ik voor eerherstel.' Het bevalt Smolov vooralsnog prima bij Feyenoord. 'Ik voel me thuis en wil hier slagen.'
quote:Feyenoord laat Excelsior wachten
Excelsior weet pas op 26 augustus of het nog spelers kan huren van Feyenoord. Dan is bekend of de club zich heeft geplaatst voor de poulefase van de Europa Leaque. Excelsior hoopt op een spits en een middenvelder, maar als Feyenoord zich verzekert van een Europese campagne, is de kans klein dat nog iemand naar Woudestein vertrekt.
We nemen bewust de tijd, zegt Feyenoords technisch directeur Leo Beenhakker die vrijdag samen met teammanager Bart van Noortwijk de loting bezoekt. We zullen voor iedere speler afzonderlijk bekijken wat zijn ontwikkeling het beste is.
Als Feyenoord zich weet te plaatsen voor de groepsfase, speelt de club zes extra wedstrijden. Waarmee we voor de winterstop al bijna dertig keer aan de bak moeten, zegt trainer Mario Been.
Als dat zo is, heb ik een brede groep nodig. Lukt het ons niet, scheelt dat zo een aantal wedstrijden. Dan bestaat de mogelijkheid dat misschien een aantal spelers wel naar Excelsior vertrekt. Afhankelijk natuurlijk van wat het beste is voor hun ontwikkeling.
Hoe vaak moet die jongen nog mislukkenquote:'NAC stopt onderhandelingen over Leonardo'
NAC heeft de onderhandelingen met Ajax over een mogelijke overgang van Leonardo gestaakt. Het bod van de Amsterdammers was niet voldoende in de ogen van de Brabantse club. "Leonardo blijft dus bij ons", verklaart technisch directeur Jeffrey van As tegenover BN De Stem. Over de exacte transfervoorwaarden die NAC aan de hoofdstedelingen heeft gesteld wil hij geen uitspraken doen. Ajax-coach Martin Jol zoekt naar een opvolger voor de vertrokken vleugelspeler Dennis Rommedahl.
En na vanavond is er misschien ook wel een begrotingsprobleempje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:37 schreef heiden6 het volgende:
Ajax
Een speler kopen, transfervrij laten vertrekken naar zijn oude club, en hem dan weer willen kopen.
Ik ben niet heel erg haatdragend richting Ajax, maar ze hebben er nu weer een aantal lopen waar je je je dood aan ergert (Vertonghen,Alderwereld,De Zeeuw, Suarez,Jol) vaak met arrogante uitspraken en vervelend gedrag dus van mij mogen ze er ook uitvliegen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En na vanavond is er misschien ook wel een begrotingsprobleempje.
Die Jol past perfect bij Ajax met zijn ontzettende loyaliteit aan het grote geld, en zijn grootheidswaanzin. Je moet er toch niet aan denken dat die kerel ooit bijna trainer van Feyenoord is geworden, echt walgelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg haatdragend richting Ajax, maar ze hebben er nu weer een aantal lopen waar je je je dood aan ergert (Vertonghen,Alderwereld,De Zeeuw, Suarez,Jol) vaak met arrogante uitspraken en vervelend gedrag dus van mij mogen ze er ook uitvliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |