Mocht het door u/je/gij gezochte liedje echt te obscuur voor woorden zijn, dan heeft het niet zoveel zin het om de tien posts te vragen. Immers: als wij het niet weten, weet niemand het.
quote:beide dezelfde !!!
Op zondag 19 mei 2002 16:46 schreef spooner2k het volgende:
mmm....das een goede...ff rondkijken...Van welke BTW: Black of White ?
ik denk dat er wel een hardere versie van komt voor black, maar ze gebruiken allebei dezelfde sample
ik heb even gecheckt en het IS van blind justice en het nummer heet dus Hurt...en ik vind t zo liev klassiek
Voor de mensen die de film hebben gezien, het gaat om het liedje wat begint nadat hij door al die gangmembers beschoten is, dus voordat ie wakker wordt!
Wie helpt mij!?
Het klinkt een beetje als 3 doors down, maar ik weet echt nite welke band het is
wie o wie kan mij helpen
Wie kan me helpen?
quote:De Boys town gang had er een erg grote hit mee. Origineel is van Frankie Valli and the 4 Seasons.
Op zondag 19 mei 2002 17:15 schreef KrezieBite het volgende:
Wat is de orginele artiest van "You just to good to be true, Can't take my eyes off you..."??Wie kan me helpen?
Het gaat om een nummer van Blof
Het is een nummer dat best veel op 3fm gedraaid is, maar weet niet hoe ie heet...Ik heb vier cd's van blof en hij
staat op geen van allen.
Hij zingt iedere keer het tegenovergestelde..
je doet het niet...je doet het wel...enz...
alleen ik ken de titel niet!! en ik kan 'm nergens vinden?
uhrmm...hellep iemand??
quote:Nog maar es goed luisteren op de CD Boven dan... Daar staat een nummer op 'Een dag op de grens' en daar komt 't uit...
Op zondag 19 mei 2002 20:41 schreef The-1 het volgende:
Het is een nummer dat best veel op 3fm gedraaid is, maar weet niet hoe ie heet...Ik heb vier cd's van blof en hij
staat op geen van allen.
Hij zingt iedere keer het tegenovergestelde..je doet het niet...je doet het wel...enz...
alleen ik ken de titel niet!! en ik kan 'm nergens vinden?
uhrmm...hellep iemand??
Het word gezegd door Robert de Niro ( de man met de kutbaard ) tegen zijn handlangers.
Please Help!
You suck
Lick it hard
Go down baby
enz.
Kan het maar niet vinden.
Een tranced-up versie van een oud en bekend langzaam deuntje dat door een trompet/saxofoon word gespeelt. Weet iemand de naam van die remix?
quote:Consolidated - You Suck.
Op zondag 19 mei 2002 22:52 schreef Lortnoc het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje van geloof ik Salt 'n Pepa heet met de tekst:You suck
Lick it hard
Go down baby
enz.Kan het maar niet vinden.
quote:Thanks!
Op zondag 19 mei 2002 22:53 schreef Meril het volgende:[..]
Consolidated - You Suck.
quote:SaxBrothers - Carless Whisper
Laats een paar keer in de stad gehoord.
Een tranced-up versie van een oud en bekend langzaam deuntje dat door een trompet/saxofoon word gespeelt. Weet iemand de naam van die remix?
bedoel je die ??
quote:Guru Josh - Infinity... Nummer komt overigens uit 1990. (luister maar naar de tekst)
Op zondag 19 mei 2002 23:26 schreef Cylvia het volgende:
weet iemand nog hoe dat nummer heet van ik denk zo rond 1985..
een house liedje met een saxofoon, en in die clip zie je allemaal van die foute '80s mensen dansen en de dj heeft lang haar...
het is echt een heeel bekend deuntje maar ik heb per ongeluk m'n bandje overgenomen en weet de naam van die gozer niet meer..
quote:Lees de FAQ
Op zondag 19 mei 2002 23:13 schreef _TheDarkOne het volgende:
ik zoek covers van n CD mag ook wel he
zoek ze van Harder Mach 3... plz help me!
quote:
Op zondag 19 mei 2002 23:13 schreef _TheDarkOne het volgende:
ik zoek covers van n CD mag ook wel he
zoek ze van Harder Mach 3... plz help me!
quote:En lees ook even waarom ik je topics gesloten heb.
Er zijn natuurlijk een aantal zaken die niet mogen. Hieronder valt het aanbieden van door copyright beschermd materiaal. Hieronder verstaan we mp3's, filmpjes en al het andere wat hieronder valt dus ook cd-covers. Het spreekt vanzelf dat je ook niet om beschermd materiaal mag vragen. Bij twijfel wordt de link verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |