Ik ook.quote:
Ja of zo'n tregging geval. Heb zelf leuke paardrij achtige leggings van action & hm.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat moet je onder die blouses/jurken aan? Een skinny?
Ik vind ze geen van allen eigenlijk heel erg mooi.
Lekker centraal weerquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:39 schreef Floor-Sofie het volgende:
Als alles meezit komt er een Primark in Enschede!!!
Voor mij is Rotterdam 1,5 uur, Hoofddorp 1,5 uur, Enschede 2,5 uur en Luik ruim een uur. Maar wel fijn voor iedereen in de Noord-Oost hoekquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef Floor-Sofie het volgende:
Voor mij wel, Rotterdam of Hoofddorp is 2 uur hiervandaan..
Waarschijnlijk een veel goedkopere locatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Eva4Evah het volgende:
Jaa Nijmegen had ik ook ergens gehoord, maar zou nog wel een jaar of 2 duren geloof ik. Waarom hebben ze eigenlijk die ene in Hoofddorp gedaan? A'dam was veel makkelijker geweest.
Oeh, dat zou erg positief zijn, waar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:39 schreef Floor-Sofie het volgende:
Als alles meezit komt er een Primark in Enschede!!!
Zuidmolenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou erg positief zijn, waar?
Vanuit Groningen is enschede ook minimaal 2uur en 16 minuten en volgens mij stopt de trein van Groningen naar Enschede ook 100x vaker. Ik had Zwolle een beter idee gevonden. Of Amersfoort ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Voor mij is Rotterdam 1,5 uur, Hoofddorp 1,5 uur, Enschede 2,5 uur en Luik ruim een uur. Maar wel fijn voor iedereen in de Noord-Oost hoek
Ik hoorde trouwens ook een tijd geleden dat er in Nijmegen een zou komen maar op de site van Primark staat daar helemaal niks over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |