Ik zou er eerlijk gezegd geen 2,5u voor reizen om alleen naar de Primark of andere winkels in Hoofddorp te gaan. Zo bijzonder vond ik de collectie niet en het spul gaat best snel kapot na aankoop is de ervaring van een vriendin van me. Ik heb er zaterdag niks gekocht want te druk en niet veel leuks in de collectie op dat moment.quote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef Opdekop het volgende:
Ik wil donderdag naar de Primark. Hoofddorp/Rotterdam is allebei 2,5 uur reizen.. welke is het grootst/leukst/makkelijkst bereikbaar?
Ik kwam om 11.05 binnen en toen was het te doen. Om 11:30 leek het de H&M op zondag in de kalverstraat wel....quote:Op maandag 29 november 2010 13:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
jammer dat het niet zo leuk is!! terwijl die van engeland te gek is
hoe druk was het?
Ik heb wel aardig wat Primark kleding en tot op heden is er nog maar 1 broek stuk gegaan omdat ie niet goed gestikt was, shit happens, rotte appel in de berg van kleding. Mijn moeder zet er een stuk stof achter en hij doet het weer.quote:Op maandag 29 november 2010 13:26 schreef -Trinity- het volgende:
Zo bijzonder vond ik de collectie niet en het spul gaat best snel kapot na aankoop is de ervaring van een vriendin van me.
Dat wilde ik ook net gaan zeggen.. Heb een vest met pailletten en de kleur is nog mooi, alle pailletten zitten er nog op en hij is niet vervormd ofzo. Korte broek mankeert ook niks aan, mn pyama niet, ondergoed niet.quote:Op maandag 29 november 2010 22:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb wel aardig wat Primark kleding en tot op heden is er nog maar 1 broek stuk gegaan omdat ie niet goed gestikt was, shit happens, rotte appel in de berg van kleding. Mijn moeder zet er een stuk stof achter en hij doet het weer.
Voor de rest zijn al mijn broeken, shirtjes, jurkjes, vestjes, truien, sokken en lingerie andere spullen nog heel en overleven ze elke (hand) was, ook 1,5 jaar na aankoop. Kleuren blijven ook gewoon mooi, maar dat ligt ook maar net aan de manier waarop iemand wast denk ik. Ik heb dus geen echte slechte ervaring met de kleding, de kwaliteit valt mij juist onwijs mee voor het geld wat je ervoor neertelt
.
Vind het gek dat bij de een spullen best snel kapot gaan en bij mij bijvoorbeeld niet, terwijl ik de kleding gewoon dagelijks draag en combineer.
Ja, volgens mij wel met de bus, werd een paar pagina's eerder besproken dus even teruglezenquote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef DesertRose het volgende:
Is Primark Hoofdorp gemakkelijk bereikbaar met openbare vervoer??
Die pareloorbellenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:33 schreef Mylene het volgende:
Ik ben gisteren in Hoofddorp geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |